וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טופ סקיורטי- תהיו בטוחים שבחרתם נכון"

בשיתוף טופ סקיוריטי

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 10:41

בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת במודעות בעלי בתים פרטיים ועסקים לחשיבות מערכות האבטחה. בעולם רווי מצלמות ומערכות הגנה מגוונות, צריך איש מקצוע בעל וותק וניסיון בתחום שידע להתאים בעבורכם את ההגנה הטובה ביותר

טופ סקיוריטי. יח"צ,
טופ סקיוריטי/יח"צ

הכירו את יקיר מימון - בעל חברת האבטחה "טופ סקיורטי", העוסקת בתחום האבטחה, המיגון, מצלמות במעגל סגור, מערכות אזעקה ומערכות התקשורת ב-7 השנים האחרונות. לאחר שצבר ניסיון מעשי ולימודי בשטח, החליט מימון לפני כ-3 שנים לצאת לדרך עצמאית בתור נותן שירות בתחום המיגון והאבטחה.

"כיום אני למעשה עובד בשטח ונותן שירות לבתים פרטיים ובעלי עסקים בהיבט האבטחה ומיגון הנכס. החיבור שלי לתחום הזה התחיל כבר מגיל צעיר. כילד עבדתי ועזרתי בעסק המכולת המשפחתי של ההורים שלי ורציתי שהם ירגישו מוגנים. משם, התחלתי לחקור את התחום לעומק ולהבין בדיוק איך העסק עובד. בהתחלה נתתי שירות לסביבה הקרובה שלי - חברים, משפחה ובהמשך החלטתי להתחיל לעבוד בתחום כמקצוע".

כל פתרונות האבטחה במקום אחד

עיקר עבודתו של מימון היא בהתקנה ושדרוג מצלמות אבטחה, מערכות אינטרקום, אזעקות ורשתות תקשורת. "המטרה שלי היא להעניק ביטחון לתושבי הבית ולבעלי העסק דרך אותן מערכות בהן אני עושה שימוש. תחילה, אנחנו מבצעים שיחה ומבינים מהו הצורך, היכן הנכס ממוקם ונאסף מידע רב ושימושי שעוזר לי לקבל את ההחלטה הנכונה לתכנון מערכת האבטחה בעבור הלקוח. בהמשך, אנחנו מבצעים סיור בשטח ומוודאים שהתוכנית שבנינו תואמת את הצורך ומעניקה את המענה המתאים".

לאחר שכל הצדדים מרוצים מהעסקה, מתחיל מימון בתהליך ההכנה לביצוע העבודה שכולל רכישת ציוד מתקדם ואיכותי ממגוון החברות המובילות בשוק, חיבור למערכות טכנולוגיות ופריסת ציוד המיגון והאבטחה בשטח הנכס. "בזכות הניסיון שצברתי עם השנים אני יודע להתאים בצורה מדויקת לכל לקוח את סוג המצלמה הנכון שייתן לו את המענה המדויק. כמובן, שלצד החומרה יש את הצד של התוכנה שהיא לא פחות חשובה. מערכות הבקרה והמעקב צריכות להיות נוחות לשימוש וקלות לתפעול. מתוך המקום הזה יצרתי לי שיתופי פעולה עם חברות מקצועיות ומובילות בתחום המיגון והאבטחה".

מרבית לקוחותיו מגיעים אליו בזכות המלצות מלקוחות שקיבלו ממנו בעבר שירות, "חשוב לי בכל פעם שאני מקבל שיחה מלקוח לשמוע איך הוא הגיע אליי. כשאני מבין שהוא הגיע אליי דרך לקוח אחר - אני מרוצה. שם, בנקודה הזו אני יודע שעשיתי משהו טוב. לקוחות שהרגישו שעשו את הבחירה הנכונה וקיבלו ממני שירות מלא ומקיף והפכו ללקוחות ממליצים זה הדבר הטוב ביותר שאפשר לקבל כבעל עסק".

טופ סקיוריטי - יקיר מימון. יח"צ,
טופ סקיוריטי - יקיר מימון/יח"צ

מצלמות ומערכות אבטחה - חובה בכל בית

"אני חושב שהיום, בתקופה שבה אנחנו חיים זו חובה לשים בכל בית מצלמות ומערכות אבטחה. הדבר שהכי יקר לאדם זו הפרטיות שלו, גם אם הוא לא נמצא פיזית בבית, הוא רוצה לדעת שהנכס שלו בטוח ושאף אחד לא חודר למרחב הפרטי שלו". לדבריו של מימון, אדם צריך להיות עם יד על הדופק ולא לוותר על מיגון הבית והעסק. "יש אנשים שמוותרים על מערכות אבטחה מטעמים כלכליים ולי חשוב לנפץ את הסטיגמה. ניתן למצוא היום בשוק מגוון רחב של מצלמות אבטחה איכותיות במחירים שונים המתאימים לכל כיס. מעבר לכך, ההשקעה היא זניחה ביחס לתועלת שאותה מערכת נותנת למשפחה בבית". לצד רמות המחיר המשתנות של מוצרי האבטחה, מימון מעניק ללקוחותיו נוחות באופן ביצוע התשלום ומציע מגוון דרכים בהן ניתן לשלם בעבור התקנה וחיבור המערכות.

מתוך דבריו של מימון בלט מאוד נושא השירות. שאלנו אותו על הדרך שבה הוא תופס את מתן השירות ללקוחותיו: "תראו, אני מקפיד מאוד ליצור תוכנית איכותית שתגביר את הביטחון האישי של הלקוח והמשפחה שלו. בין אם מדובר על בית פרטי או עסק. חשוב לי לתת כיסוי מלא לשטח הנכס כך שהרגשת הביטחון תהיה מקסימלית. היום, כל אחד יכול לרכוש מצלמה ולחבר אותה באופן עצמאי לסמארטפון. העניין הוא לא זה. העניין הוא הידע, המקצועיות שלך באיך ואיפה להתקין את המצלמה ובאחריות שאתה נותן למוצרים האלו דרך השירות. תחושת הביטחון נבנית גם על בסיס העובדה שיש לך למי לפנות כשקורה משהו שאין לך יכולת לטפל בו לבד".

טופ סקיוריטי. יח"צ,
טופ סקיוריטי/יח"צ

מימון מציין בפנינו כי כפי שהוא מצפה לקבל שירות- כך הוא מתנהג כלפי לקוחותיו ואף מעבר. "בנושא השירות אין משחקים. אני יודע מה זה לקבל שירות לא מקצועי ואח"כ להתחרט על ההחלטה שביצעת. מבחינתי, שירות זה להתייצב במהירות האפשרית לצורך תיקון. במידה ויש תקלה ללא נזק מוכח- הטיפול הוא ללא עלות. בנוסף, האחריות והשירות שאני נותן היא למשך שנתיים לאחר ההתקנה- ללא עלות. אין דברים כאלו בתחום שלי ואני שמח להיות זה שבוחר להתנהל כך".

טופ סקיוריטי. יח"צ,
טופ סקיוריטי/יח"צ

יצירת קשר

טלפון: 0527021488

פייסבוק

"אני כאן בשביל הלקוחות שלי ומתחייב להיות עבורם בכל זמן שירצו, וחשוב שידעו בביטחון, שהביטחון שלהם זה השקט שלי!"

אז אם גם אתם חשים צורך במערכות אבטחה עבור מגורכם, תוכלו ליצור קשר עם יקיר מימון איש מקצוע אמין ושירותי שעוד תשמעו עליו רבות בהמשך.

בשיתוף טופ סקיוריטי
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully