וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסאי: מזון בריא, טעים, מהיר שמגיע אלינו היישר מברזיל

בשיתוף oakberry

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 10:36

ביילי וסילביו נפגשו בזכות האסאי, על חוף ימה של תל אביב. שלוש שנים מאוחר יותר הגשימו יחד חלום, ועכשיו גם אתם יכולים ליהנות מפרי היער המדהים, המגיע ישירות מהאמזונס

oakberry. @ilanfotografia,
oakberry/@ilanfotografia

זו לא עוד כתבה על אוכל בריא שלאחר טעימה אחת או שתיים תרצו להניח בצד. האסאי הוא באמת מזון מרהיב ביופיו, טעים להפליא וכשהוא מוגש עם אווירה, שירים ועיצוב ברזילאי - אפשר לזכות בחוויה אמיתית וערבה לחך.

קרדיט: Oakberry Açaí Bowls

אסאי - נעים להכיר

האסאי (Acai/assaí) הוא פרי דקל העשיר בנוגדי חמצון ו-ויטמינים, וגדל באזור האמזונס בברזיל. המקומיים מכינים מהפרי ממתקים ומשקאות, כולל יין. עיסת הפרי המיובשת אף משמשת כתוסף תזונתי, או כרכיב טעים ובריא המשולב בשייקים ומיצים.

רבים טוענים כי בנוסף לערכו התזונתי הגבוהה, מסייע האסאי בהורדת הכולסטרול, חיזוק המערכת החיסונית וסיוע בהתמודדות עם מחלות מסוימות.

oakberry. @ilanfotografia,
oakberry/@ilanfotografia

לראשונה - אסאי אמיתי בתל אביב

נחזור לסילביו וביילי, שהחליטו להצטרף להצלחה העולמית ול-400 הסניפים של האסאי האותנטי של חברת אוקברי הוותיקה, המנוסה והאיכותית, המשווקת את הפרי ב-34 מדינות ברחבי העולם. מדובר בקונספט חדשני ברזילאי, שבא לידי ביטוי בעיצוב המרהיב והססגוני, קירות המקושטים עם פרטי אומנות, מוזיקת סמבה ברזילאית המתנגנת כל הזמן ומיקום מרכזי - בלב תל אביב ו-5 דקות מהים. "מדובר בסניף הראשון בישראל, בנוסף לחנות פופ-אפ שתקום בקרוב בנמל תל אביב, ומבחינתנו זו רק ההתחלה", מספרים בהתלהבות ביילי וסילביו, שמנהלים גם זוגיות נפלאה.

oakberry. @um2nalua,
oakberry/@um2nalua

זוגיות שהתחילה באסאי

סילביו הגיע לארץ לפני שש שנים, לאחר שביקר בישראל במסגרת "תגלית". בעקבותיו הגיעה כל משפחתו, שכיום גם מסייעת לבני הזוג בעסק שעומד להתרחב. "אני מאוד מחובר ליהדות שלי ולאחר שטיילתי בכל העולם, הגענו אחי ואני ולאחר מכן כל המשפחה שלנו, לגור בישראל. כמובן שהבאנו איתנו את הניחוח הברזילאי וזו אחת הסיבות שהיה לי כל כך חשוב לפתוח כאן מקום שמספק אסאי מקורי וטעים".

ביילי היא בלוגרית מוכרת ומאפרת כלות. המפגש ביניהם התחיל כשסילביו ראה את ביילי על שפת הים באמצע חודש יולי, והציע לה אסאי טעים ומרענן.

שניהם ספורטאים ואתלטים, ולכן אורח החיים הבריא אינו זר להם, וכך גם האסאי, אותו הם צורכים מדי יום. "כל בוקר אחרי האימון אנחנו אוכלים קערת אסאי. זה חלק בלתי נפרד מסגנון החיים שלנו. חשוב לנו גם ליהנות מכל ביס ולא לסבול רק כי מדובר באוכל בריא", מספר סילביו.

oakberry. @um2nalua,
oakberry/@um2nalua

הכי טעים, הכי טרי, הכי בריא - ועם ניחוח ברזילאי

"אני רוצה להדגיש שהאסאי שלנו מגיע ישירות מברזיל ולכן הוא הכי טעים, הכי טרי והכי בריא. כדי להביא אותו לארץ נדרשנו לבקש אישורים מיוחדים ממשרד הבריאות. פתחנו לפני שלושה חודשים וזכינו להצלחה מסחררת. אחרי הכל מדובר ב-100% אסאי טהור. מי שרוצה יכול גם לשלב עם מנת חלבון, פירות נוספים ואפילו שוקולד, גרנולה, קורנפלקס ותופינים מתוקים כדוגמת אוראו, ויש גם מנות שיכולות להחליף ארוחה מלאה", אומרת ביילי ומסבירה שהאסאי גם יכול לתת מענה לאורח החיים של ספורטאים.

ברזיל בלב רחוב פרישמן

השניים מספרים כי כל קהילת הברזילאים בישראל, כמו גם הישראלים שביקרו בברזיל או שפשוט מעריכים אסאי מקורי, טעים וטוב, מגיעים להתארח. הדבר יצר קהילה מגובשת שמגיעה לאכול, להתרועע וליהנות מאווירה מחשמלת וממפגש מהנה בניחוח ברזילאי: "הישראלים דומים לברזילאים בהרבה דברים - החברמניות, האהבה למוזיקת הסמבה, החיים בחום ובקרבת הים, קבלת הפנים החמה שאנחנו יודעים לעשות ועוד. לא סתם כל כך הרבה ישראלים נוסעים לברזיל אחרי הצבא", אומר בגאווה סילביו ומוסיף: "האסאי גם מבטא את הקשר הטוב בין שתי המדינות ועבורי, מאכל שאני מאוד אוהב, איתו עבדתי גם במסגרת בית הקפה שהיה לי בברזיל".

oakberry. @um2nalua,
oakberry/@um2nalua

ויש גם עגלות אירועים

המקום מספק בנוסף גם אווירה ברזילאית ואפשר ליהנות מבר אסאי מגוון, טעים ומשובח, שהשניים מציעים, עגלות לאירועים, ירידים, פסטיבלים ומסיבות, כולל שירות של עובדים נעימים ותוססים.

אז אם גם אתם רוצים לטעום מהאסאי הטעים והבריא, ולהצטרף לקהילה שמחה ומגובשת תגיעו לפרישמן 42 - תל אביב.

טלפונים: 0542237778 | 054-8969869

מוזמנים להתרשם מהמגוון, כי תמונה שווה אלך מילים!

בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם

ואפשר גם ליהנות מכרטיס מועדון שמקנה 10% הנחה, החל מהרכישה הראשונה

ניתן להזמין אסאי עד הבית באמצעות חברת וולט ובקרוב יפתחו סניפים באזורים נוספים בארץ כדוגמת רמת גן, הרצליה, ירושלים וסניף נוסף בתל אביב.

זכיינים המעוניינים להעביר את זה הלאה, ולפתוח מקום שהוא בבחינת ברזיל הקטנה גם בקרבתם, מוזמנים לפנות לביילי או לסילביו.

בשיתוף oakberry
  • עוד באותו נושא:
  • אסאי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully