וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להתייחס לשיפוץ בכבוד ולבחור קבלן בקפדנות, כמו שבוחרים רופא"

בשיתוף ע.ד פרוייקטים

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 10:15

הקבלן הוותיק עידו פרץ שמנצח על חברת "ע.ד פרוייקטים", לא מתפשר לרגע על המקצועיות והשירותיות, עד לסיום מושלם ומוצלח של כל פרוייקט תחת ידיו

עולם השיפוץ לא זר לקבלן הוותיק עידו פרץ, שנכנס לתוכו כשעוד היה רק נער בן 15. עם ותק של 20 שנה בתחום, עידו מכיר את המקצוע על בוריו, גם מהמקום הפיזי וגם מהמקום המעשי והתיאורטי.

בגיל 22, הפך עידו לעצמאי, כשהקים את חברת "ע.ד פרוייקטים", חברת קבלן לכל עבודות השיפוץ האפשריות, עליה הוא מנצח ביד רמה, כקבלן רשום בהתאחדות וברשם הקבלנים.

ע.ד פרוייקטים. יח"צ,
ע.ד פרוייקטים/יח"צ

החברה מבצעת את כל סוגי העבודות והשיפוצים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ. בנוסף לעבודה השוטפת, מפעילה החברה שירותי ייעוץ לתוכניות העיצוב, כדי לתת לכל פרט ולכל אלמנט קטן את תשומת הלב הגדולה ביותר.

החברה מתמחה בכל סוגי העבודות כולל שיפוץ דירות ובתים פרטיים, שירותי הריסה, שיפוצי משרדים, הקמות של סניפים לחברות ועוד.

מאחורי כל תחום בעבודתה של החברה עומד איש מקצוע מוכשר ומיומן שמומחה במקצוע שלו: חשמל, אינסטלציה, ריצופים, חיפויים, צבעים וכו' והיא מבטיחה ללוות את הלקוח עד שהעבודה מסתיימת ועד שהיא מגישה לו את המפתח לחלל המשופץ והחדש שביקש לעצמו.

מדירה להשקעה ועד למשרדים בינלאומיים

בין העבודות הגדולות והמוכרת של החברה במגזר העסקי, ניתן למצוא את משרדי חברת התעופה "יונייטד אירליינס" בנמל התעופה בן גוריון, עבודה שנעשתה בהצלחה גדולה מול חברה בינלאומית בעלת דרישות גבוהות ומחמירות.

עוד פרויקטים גדולים שהחברה מתמחה בהן במגזר הפרטי הן דירות ישנות שנקנו להשקעה על ידי הבעלים, שם החברה הורסת את הדירה כמעט לחלוטין, כדי לבצע שיפוץ כולל מהבסיס - חלוקה מחדש של החללים, בנייה ועיצוב מחדש תוך כדי עבודה על כל האלמנטים החשובים - חשמל, תשתיות אינסטלציה, תקשורת, איטומים וכו', עד לתוצאה המושלמת.

ע.ד פרוייקטים. יח"צ,
ע.ד פרוייקטים/יח"צ

הבחירה בקבלן שיפוצים מוכר

הדרך לשיפוץ הבית לא פשוטה. כשניגשים לשיפוץ, יש להגיע מוכנים עם מחשבת תחילה, כדי להימנע מטעויות בתקופה מאתגרת שכזאת. לדברי עידו, הדבר הכי חשוב הוא לזכור שהכול מתחיל בבחירת אנשי המקצוע: "כשניגשים לבחור קבלן שיפוצים, תחילה חשוב להבין בדיוק מה מכלול השירותים שהקבלן מספק. יש המון תחומים ואספקטים שצריך לקחת כשמתחילים בשיפוץ - גבס, אינסטלציה, תאורה, חשמל וכו'. חשוב לבחור במישהו שיודע לנצח על כל הדברים האלה שנכללים בשיפוץ ושיודע להתעסק בכל הפרטים הקטנים, כי הפרטים הקטנים בשיפוץ הם לא קטנים בכלל. אני כקבלן דואג שכולם סביבי יהיו פרפקציוניסטים ושיתעסקו לעומק בכל פרט קטן בעבודה שלהם".

בנוסף, יש לזכור את החשיבות בבחירת קבלן שיפוצים שהוא קבלן רשום, שמעניק אחריות על העבודה ושידע לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו מראש. עידו מספר שיש להתייחס לשיפוץ ברצינות הנדרשת: "לפני שיוצאים לשיפוץ שהוא פרוייקט של פעם בחיים - צריך להתייחס אליו בכבוד וברצינות, בדיוק כמו שבוחרים רופא, ככה צריך לבחור קבלן. לבדוק ולהכיר את הקבלן, לוודא שהוא רשום בהתאחדות הקבלנים, כי אם קורה משהו, יש גוף שעומד מאחורי הקבלנים האלה וידאג ללקוחות שלהם. יש דרך אחת לעשות שיפוץ כמו שצריך, ולדרך הזאת יש עלות מסויימת. עדיף לקחת איש מקצוע אמין ומשרה ביטחון, שינהל את הדבר הזה במקצועיות ובשירותיות, ולא לבחור באופציה הזולה שהרבה פעמים אנשים מצטערים עליה בהמשך".

ע.ד פרוייקטים. יח"צ,
ע.ד פרוייקטים/יח"צ

ישן עם העבודה וקם איתה

מעבר לניסיון, הידע המעשי והתיאורטי, והוותק שצבר עידו עם השנים, הוא לא מוכן להתפשר על איכות השירות שהוא מעניק ללקוחות, מההבנה שמדובר בפרויקט גדול, שמשפיע על חייהם בכל האספקטים: "אני הולך לישון עם העבודה ואני קם עם העבודה. אם נתתי לוחות זמנים ונתתי תכנית - אני אעמוד בה עד הסוף, עם כל מה שכרוך ונגזר מזה, זאת המשימה שלי".

ע.ד פרוייקטים. יח"צ,
ע.ד פרוייקטים/יח"צ

כרטיס ביקור: https://get-marketing.co.il/id-projects/

אתר אינטרנט: https://www.idprojects.co.il/

בשיתוף ע.ד פרוייקטים
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully