וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M.D Medical Center עוזרת לך לאהוב את עצמך באמת

בשיתוף M.D Medical Center

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 11:52

דוניה אוסמאן מסבירה מדוע חשוב להתאים את הטיפולים האסתטיים למהות ולאופי של המטופלת, כדי שתוכלי לשמור על עצמך ולאהוב את מי שאת

M.D Medical Center. M.D Medical Center,
M.D Medical Center/M.D Medical Center

כמה מאיתנו מסתכלות במראה ובאמת מרוצות ממה שהן רואות? דוניה (מקור השם בערבית: עולם) אוסמאן (30) מייסדת ומנהלת m.d medical center - מרפאה אסתטית, מובילת דעה, בעלת תואר הנדסאית בטכניון, נשואה ואמא לבן 7 ובת 4 מצפון הארץ, מגלה כי הטיפולים שהיא מציעה נותנים מענה לגוף ולנפש - כי לכל אחת מגיע להרגיש טוב.

טיפול 360 ייחודי ומותאם אישית

כל טיפול במרפאה של דוניה מתחיל בשיחת ייעוץ ראשונית, בה היא מקבלת תמונה מלאה מדבריה של הלקוחה, והדברים שנאמרים בין השורות. כך היא מאבחנת את המצב הכללי, במטרה לגבש תוכנית שתתן לכל אחת, את מה שהיא רוצה וצריכה.

"כאשר לקוחה מגיעה אלי במטרה לטיפול אסתטי, בדרך כלל היא גם מספרת לי על עצמה, וגם חושפת פרטים אינטימיים על חייה ומצוקותיה. כך אני יכולה לזהות את הבסיס לבעיה ולדייק את הטיפול, כי אנחנו חיים במעגל, והכל קשור אחד לשני. קחי לדוגמה אישה שסבלה מהשמנת יתר, סיטואציה שיכולה לגרום לעלייה ברמת ההורמונים ולשיעור יתר בפנים. הדבר יצר אצל אותה לקוחה חוסר ביטחון ואף הוביל לדיכאון. היא לא הייתה מסוגלת להסתכל על עצמה במראה. הטיפול להסרת שיער בלייזר, שכלל גם מענה תזונתי ונפשי, גרם לאותה מטופלת לרדת 8 ק"ג, להרגשה קלילה וטובה יותר ולעלייה בביטון העצמי. זו בדיוק הדרך בה אני יכולה לתת לכל אחת ואחת טיפול כולל שמתאים לה, ולעיתים משפיע על כמה תחומים בחייה".

M.D Medical Center. M.D Medical Center,
M.D Medical Center/M.D Medical Center

m.d medical center - שני סניפים מגוון שירותים

למרפאה האסתטית שני סניפים, האחד בטמרה והשני בבקאה אל גרבייה. השירותים שמציע כל אחד כוללים:

* הסרת שיער בלייזר

* טיפול רפואי בבעיות עור

* בוטוקס פיילר

* עיצוב שפתיים

* העלמת קמטוטים

* טיפולי צלוליט והרזייה

* ייעוץ לניתוחים אסתטיים

* הזרקות פלזמה למי שסובלת משיער דליל

* שימוש בחומצה היאלורונית

יחד עם דוניה, מורכב צוות המרפאה מרופאה, אחיות, דיאטנית קלינית וקוסמטיקאית פרה-רפואית. בנוסף, ישנה חברת צוות ייעודית, שתפקידה להיות בקשר עם הלקוחות, ולקבל משובים וביקורת. "אצלנו אם אין תוצאות הלקוחה לא משלמת. חשוב לי גם להשתפר כל הזמן, ורק על ידי שיח עם הלקוחות והבנה מה עובד ומה לא, המרפאה יכולה להיות הכי טובה, מתקדמת, מקצועית ואיכותית".

לצדה ואיתה נמצא בעלה התומך, קבלן שיפוצים בעברו שכיום מנהל לוגיסטיקה וחשבונות. דוניה מספרת שההצטרפות של בעלה לניהול המרפאה והובלתה, הקלה עליה מאוד ושעבודה בין בני זוג, הכוללת הבנה הדדית ואמון בין שני הצדדים, מסייעת ותורמת להצלחתה המרפאה.

M.D Medical Center. M.D Medical Center,
M.D Medical Center/M.D Medical Center

לא עושה "העתק הדבק" ונמנעת מטרנדים

אין ספק כי דוניה היא אישה כריזמטית, רהוטה, סוחפת, מקסימה ומלאת אנרגיות ורעיונות. חלקם היא מגלה ואחרים היא עדיין שומרת לעצמה, ומבטיחה שבקרוב כולם ידעו על מה מדובר. "אני התחלתי מאפס, פחות מאפס, אפילו ממינוס", היא נזכרת וממשיכה: "עוד מצעירותי התחלתי לעבוד ולבנות את עצמי ואת השם שלי. המוטו שלי הוא כל הזמן לייצר דברים, ובשונה מאחרים, כדי להיות מקורית ולחשוב מחוץ לקופסה, אני לעולם לא אעשה 'העתק הדבק', אלא תמיד אצור משהו מקורי משלי. מהסיבה הזו אני גם מעדיפה להתרחק מטרנדים ולהציע ללקוחה באמת את מה שהיא צריכה ושמתאים לה".

ואת כל מה שהיא יודעת, היא גם מעבירה הלאה...

משפיעת רשת במגזר הערבי, ולא רק

דוניה מסבירה כי חשוב לה להיות פעילה ברשתות החברתיות, כדי לשמש השראה לנשים ערביות נוספות ובכלל, להראות שכל אחת יכולה. עם הזמן היא הפכה לאוזן קשבת ללקוחותיה ולנשים רבות נוספות, שמתייעצות, שולחות שאלות ומחכות לסיפור המרגש של השבוע: "מגיעים אליי סיפורים רבים של נשים, שמשמשים מקור השראה למגוון רחב של נשים. מבחינתי, מדי שבוע יש חלון הזדמנויות להכיר מטופלת ואת הדרך שעברה או מתכננת לעבור, וכך ליצור שיח עם נשים באינסטגרם כדי לעזור גם לאחרות.

"העזרה, מעבר לטיפול המקצועי, נותנת לי המון סיפוק. כך אני מרגישה שהלקוחות וקהל הנשים שמגיעות למרפאה ועוקבות אחרי מה שאני עושה, זוכות לערך מוסף. אני מרגישה שהן סומכות עלי ושאני יכולה להשפיע עליהן בצורה חיובית. נשים השייכות למגזר הערבי, מתמודדות עם כל כך הרבה אתגרים ובעיות, החל מהקושי לדבר בשפה העברית, הרצון לצאת לשוק העבודה ללא הידע איך עושים את זה ולעיתים גם אלימות. העובדה שאני שם בשבילן, לעיתים במעטפת של טיפולים אסתטיים אבל גם מעבר לכך, כל כך חשובה וגורמת לסיפוק לגאווה".

"חשוב לי לומר לכל מי שקוראת שורות אלו ועוד. תאהבי את עצמך כשאת מסתכלת במראה, ואל תנסי להיות מישהי אחרת. כל כך חשוב לקבל את היופי הטבעי שלנו, וגם אם יש צורך לשדרג ולתקן פה ושם, עדיין חשוב שזה יהיה נאמן למקור, למי שאת" היא מסכמת.

מזומנת להתרשם מהמרפאה ופעילותה באינסטגרם

@dunia_osman

@md_medical_center

או בדף הפייסבוק

לשיחת ייעוץ והזמנת תור התקשרי 04-634-4002

בשיתוף M.D Medical Center
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully