וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Juicy Burger - Taste the difference - ג'וסי בורגר

בשיתוף Juicy Burger

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 12:54

בחיפוש אחר ההמבורגר המושלם התגלתה מסעדת Juicy Burger בהובלת טל יהושוע, עם מגוון אפשרויות וטעמים מצוינים. אז בפעם הבאה שאתם רעבים - אתם יודעים מאיפה להזמין

בישיבות המערכת הנערכות פעם בשבוע, חברי המערכת תמיד אוהבים להזמין ארוחת צהריים שתהיה טעימה, משביעה ובמחירים הוגנים.

בישיבה שנערכה בשבוע שעבר, עלה בגורל Juicy Burger, לאחר שאחת המפיקות קיבלה עליו המלצה ממספר חברות. יצרנו קשר והזמנו 20 מנות של סוגי המבורגרים עסיסיים וטעימים בצורה יוצאת דופן, עד כדי כך שעורך המדור קבע בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: JUICY BURGER שווה כתבה, והרי היא לפניכם.

ג'וסי בורגר. ניקי,
ג'וסי בורגר/ניקי

Juicy Burger היא מסעדה קטנה המתמחה בהמבורגרים. הייחודיות של המסעדה באה לידי ביטוי בזכות מספר מנות ספיישלים שלא היו מביישות מסעדות שף - מנות גדושות ועשירות ובעלות טוויסט מקורי בעלילה, כך שכל ביס הינו חוויה אחת גדולה.

אל ישיבת המערכת הזמנו מספר מנות:

☑ המבורגר אקסטרים - הגיע בשכבה אחת של אסדו מעושן, ועוד שכבה של המבורגר בשר בקר, אנטריקוט מיושן, עם איולי שום וטופינג ביצת עין מעל.

☑ המבורגר שחיתות: המבורגר של בשר בקר מיושן, מדליוני כבד אווז, ריבת בצל ושום קונפי.

☑ צ'יקן בורגר - פילה עוף בציפוי קורנפלקס מוגש עם כל הירקות ורוטב איולי קארי מעל.

☑ בוריקה בורגר - ביצה עטופה בעלי סיגר, הוא הגיע בליווי של בצל מטוגן, איולי קארי וקציצה עסיסית של בקר מיושן.

☑ המבורגר קלאסי - עליו שמנו שמונה תוספות שונות!

ג'וסי בורגר. ניקי,
ג'וסי בורגר/ניקי

כאשר פתחנו את מארזי הבורגר השונים, החדר התמלא בניחוחות מופלאים. הלחמניות היו כל כך רכות וטריות, עד שהן הזכירו לנו לחמניית בריוש, עד כדי כך. ההמבורגרים היו עסיסיים ומפנקים במיוחד, בעיקר בשל התוספות והשילובים השונים שהעניקו הרגשה קוסמית לחך, ובכלל כל מנות בשר היו במידת עשייה מושלמת.

ג'וסי בורגר. ניקי,
ג'וסי בורגר/ניקי

אם כבר המבורגרים אז כמובן שהזמנו גם צ'יפס בצד. גם כאן המבחר והטעמים היו בקלות רבה יכולים להיכנס לרשתות ההמבורגרים המוכרים ביותר. הזמנו צ'יפס קריספי וצ'יפס בטטה, פוטטוס קראנץ' ומעל כולם, טבעות פרח בצל.

מדובר בבצל שחתוך בצורה של פרח, אך מעבר לנראות המיוחדת, הוא נפתח בציפוי של טמפורה שהגיע עם רוטב צ'יפוטלה תוצרת הבית, וזה היה וואו אחד גדול, כך שלא יכולנו שלא למחוא כפיים ובגדול. לקינוח כל אחד הזמין שוקו פאי, קינוח פרווה שהיה סיום מושלם לחוויה קולינרית נהדרת.

ג'וסי בורגר. ניקי,
ג'וסי בורגר/ניקי

היינו חייבים לברר מי עומד מאחורי Juicy Burger. גילינו כי מדובר בבחור צעיר, טל יהושוע שמו, שחי ונושם את עולם האוכל המהיר כבר מגיל צעיר, התמקצע במסעדות בארץ, ובין לבין נסע לטיולים קולינרים בהמבורגריות בעולם לצורך קבלת השראה.

מדוע דווקא המבורגרים? שאלנו אותו בשיחת טלפון

"יש לי אהבה ותשוקה מטורפת לכל סוגי האוכל השונים, אבל ההמבורגרים זו האהבה הראשונה והגדולה מכולן, ואם כבר פאסט פוד אז שיהיה הדה בסט, טרי, טעם מטריף ועם בשר משובח. בג'וסי אני הולך עם הלב, הנשמה ועם הדמיון שאין לו גבולות", טל סיפר.

Juicy Burger פעיל כבר כשנה, ופתוח בימים א' עד ה', בין השעות 12:00 בצהריים ל-2:00. כחצי שעה לאחר צאת השבת, המטבח נפתח מחדש (סגור בשישי).

אם מתחשק לכם חווית המבורגרים מושלמת, של קציצות העשויות מבשר משובח ואיכותי, ושילובי טעמים שישאירו לכם טעם של עוד, חייגו עכשיו לטלפון: 050-9636346 או שלחו הודעת וואטסאפ.

ג'וסי בורגר. ניקי,
ג'וסי בורגר/ניקי

קחו בחשבון, השירות של Juicy Burger הינו של משלוחים בלבד, לחולון, בת ים וראשון לציון. למדנו מטל כי בכל הנוגע לתוכניות לעתיד, הוא מתכנן לפתוח סניפים נוספים, כך שהטעמים של Juicy Burger יגיעו למקומות נוספים ברחבי הארץ, על כך אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Juicy Burger
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully