וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא בורחת מבשורה: עדנה טופר תוציא את המתקשר שבכם

בשיתוף כוליות

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 11:53

היא נולדה עם יכולת התקשור אך ניסתה לברוח ממנה במשך שנים רבות עד שהבינה שמדובר במתנה. כיום מסייעת עדנה טופר למטופליה להתגבר על בעיותיהם ומלמדת אותם כלי שיעזור להם כל החיים

בווידאו: עדנה טופר, כוליות/אולפן הנבחרים

הכירו את עדנה טופר, אמנית רב תחומית, מתקשרת, ומייסדת ומנהלת את מרכז "כוליות"

מה זה כוליות?

כוליות זו מילה מאוד יפה הבאה מ"כול".

מה הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום הרוחני והאנרגטי?

אני נולדתי ככה ונורא התנגדתי למה שאני. רציתי להתעסק רק בציור. למדתי במדרשה וכל כולי היה בציור ולא רציתי את העולם הרוחני. אז, בתקופתי, לא היו מורים, לא ספרים, לא היה עם מי לדבר - רק רציתי שזה יפסיק. הייתי מאוד אומללה בתוך זה. ראיתי מה קורה לאנשים שאני פוגשת. לקח לי הרבה שנים להבין שזו מתנה, נלחמתי בזה יותר מיונה הנביא. לא רציתי שיגלו שאני טראנסמדיומית, שישויות נכנסות אלי. פחדתי מהעוצמה שלי. הייתי ילדה ביישנית ודיסלקטית והפער בין זה לבין העוצמות הרוחניות היה עצום ולא יכולתי לגשר על זה. אבל בסוף לא היתה ברירה. היום אני מבינה שזו זכות גדולה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איזה קורס נפתח בקרוב במרכז "כוליות"?

קורס תקשור - התקשור הטבעי. אני מאמינה שכולנו נולדים מתקשרים וזו שפה שנשכחה. בגיל 5-6 אנחנו מתחילים להיחסם. ילדים רואים, מרגישים ואם ההורים רוחניים הם מאפשרים לילדים להתפתח, אבל אם ההורים סקפטיים אז זה הולך ונסגר. בקורס יש תרגיל שמגלה איפה נסגרת - ותמיד יש איזו אמירה של הורה או מורה שסגר אותך.

למה חשוב ללמוד את "תקשור הטבעי"

קורס תקשור זו מתנה לכל החיים - בכל רגע אתה יכול להתחבר, להבין, לפתור דילמות - יש לך למי לפנות.

מי האנשים שבאים אליך ללמוד תקשור?

מגוון עצום. מרופאים, מטפלים, עורכי דין, מורים, מנהלי בית ספר - שזה נהדר כי הם מחנכים דור.

שתפי אותנו בדוגמאות איך התקשור עזר לתלמידים שלך?

רופא אחד שהיה אצלי אמר 'את לא מאמינה איך מטופלים אומרים שהשתנתי'. היצירתיות גוברת, אנשים מתחילים לצייר לעשות מוזיקה - אמנות היא למעשה סוג של תקשור.

את משחררת את המטופלים מטראומות ופוסט טראומות, איך את עושה זאת?

אני אדם שרואה, אני רואה צ'אקרות, רואה חסימות ובניגוד לאחרים שמלמדים לחיות עם הטראומה, אני מוציאה את הטראומה - אתה זוכר את האירוע הטראומתי אבל לא מופעל רגשית או אנרגטית.

שתפי אותנו בדוגמאות לסיוע שהענקת למטופלים שלך בטיפול בטראומות ופוסט טראומה?

פרידות קשות וטראומתיות. היה מקרה שמטופלת נשלחה על ידי פסיכולוגית מכיוון שאחרי עשרות שנות נישואים בעלה עזב אותה והיא היתה בשברון טוטאלי והיא חזרה לחיים.


לאתר של כוליות

אני מבינה שאת ציירת וחיברת שלושה ספרים: ""שירים ורשומים", "שפע האהבה וחוכמה הדרך לחיים מלאים" ו-"האם אתה מוכן לצאת מלול התרנגולות"' ספרי לנו עליהם…

הספר השלישי הוא רק אינטרנטי - יש לו ארבעה סופים וכל אחד בוחר את הסוף שלו. זה סיפור על תרנגולת שיוצאת מהלול ומנסה לספר לתרנגולות האחרות על העולם שבחוץ והן לא מקבלות את זה.

"שירים ורשומים" הוא ספר שירים עם ציורים. והספר השלישי הוא משל על נסיכה שמחפשת את השפע.

אז אם אתם רוצים להכניס שינוי מהותי לחיים שלכם, בעזרת תקשור תוכלו להתקדם ולהתפתח רוחנית, לקבל ביטחון ולהתמסר לחיים. עדנה, תודה רבה.

בשיתוף כוליות
  • עוד באותו נושא:
  • תקשור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully