וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמע תכשיטים ושעונים: מותג ירושלמי מנצח

בשיתוף קמע תכשיטים ושעונים

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 12:55

במסגרת כתבות "הנבחרים" על בתי העסק האהובים ביותר במדינה, החלטנו להתרכז באזור ירושלים. ההמלצות שקיבלנו הובילו אותנו לקניון ישראל, בשכנות תלפיות, אל "קמע תכשיטים ושעונים", הדוכן הכי פופולרי והמוכר ביותר באזור

קמע תכשיטים ושעונים. יח"צ,
קמע תכשיטים ושעונים/יח"צ

קמע תכשיטים ושעונים הוא עסק המייצר מגוון רחב של תכשיטים בגדלים שונים וצורות מיוחדות עם חריטה, בניהולם של בני הזוג ענבל ורועי מקמיאל. קפצנו למקום המדובר וחזרנו מוקסמים מתכשיטים מלהיבים ושירות אישי ואדיב.

קמע תכשיטים ושעונים. יח"צ,
קמע תכשיטים ושעונים/יח"צ

קמע תכשיטים ושעונים: אימפריה ירושלמית בהתהוות

ב- 14 שנה האחרנות "קמע תכשיטים ושעונים" העמידה את הרף הגבוה ביותר בירושלים בכל הנוגע לשרשראות, תליונים ועוד מבחר גדול של תכשיטים איכותיים לפי עיצוב אישי, ועם אפשרות לחריטה. למדנו כי החריטה עצמה נעשית על ידי מכונת לייזר חדשנית, כאשר בין היתר עובדים במקום עם כסף אמיתי, זהב 14 קראט, ציפויי זהב בעוביים שונים לפי דרישה ועוד. בנוסף, בדוכן ניתן לנקות ולחדש את כל סוגי התכשיטים בעזרת מכשור מתקדם ומקצועי.

כאשר הגענו לדוכן פגשנו בלא מעט לקוחות שהגיעו גם הם לקניון, על מנת לקבל שירות מסוים, ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם כמה מהם על מנת לקבל חוות דעת ממקור ראשון. אריאל הרוש תושב ירושלים סיפר לנו: "אני לקוח ותיק של "קמע תכשיטים ושעונים", כבר רכשתי דרכם שרשראות לימי ההולדת של אשתי והבנות, ועכשיו זה התור של הבן הקטן. הוא חוגג בר מצווה וקיבלתי הוראה מסבתא שלו, לרכוש עבורו תליון גדול עם הקדשה מיוחדת מאחור, אז אני ממלא את ההוראות ויודע כי זה המקום הכי טוב ואמין לרכוש בו שרשרת שכזו. השירות פה מהיר ואדיב, המחירים נוחים, כיף גדול".

אופירה מלמד תושבת תל אביב עשתה את כל הדרך במיוחד אל "קמע תכשיטים ושעונים" ועל כך היא סיפרה: "הבת שלי לומדת ומתגוררת בירושלים, דרכה הכרתי את "קמע תכשיטים ושעונים", והתאהבתי בשירות ואיכות המוצרים. התענוג הגדול הוא שהם מבצעים את החריטה במקום תוך מספר דקות.

"לא מצאתי שירות כזה במרכז הארץ, שם אני מזמינה וצריכה לחכות בין שבוע לשבועיים עד שיכולה לחזור בחזרה ולאסוף את התכשיטים, כך שמשתלם לי בכל ביקור לעשות קפיצה גם "קמע תכשיטים ושעונים" ולהתחדש, כי כל פעם משהו אחר תופס לי את העין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קמע תכשיטים ושעונים. יח"צ,
קמע תכשיטים ושעונים/יח"צ

קמע תכשיטים ושעונים: סיפור אהבה שהחל מיד לאחר הצבא

כאמור מי שמנהלים את העסק המשגשג הזה הם ענבל ורועי מקמיאל, והייתה זו האהבה לתכשיטים שדחפה אותם לפתוח את הדוכן. על כך רועי סיפר לנו: "למעשה פתחנו את הדוכן מיד לאחר שהשתחררנו מהצבא. לאחר השירות ענבל הלכה ללמוד במיוחד עיצוב גרפי וצורפות, כך שיש לנו את היכולת לעצב את התכשיטים גם בעזרת תוכנות גרפיות מיוחדות, ולייצר לכל לקוח את הבקשה שלו, זאת בנוסף לליין המוצרים האישי שלנו. זו אחת הסיבות שמחירי התכשיטים השונים זול לעומת מקומות אחרים".

ב"קמע תכשיטים ושעונים" אין פערי תיווך משום שהם אלו שקונים את חומרי הגלם השונים, מעצבים ומייצרים, כאשר גם חידוש ותיקון התכשיטים נעשה על ידי צורפים מקצועיים, תוך כדי קבלת שירות אדיב ומהיר.

שאלנו את רועי אילו תכשיטים הולכים חזק בימים אלו, הוא השיב: "צמידי פנצ'ר מאיטליה, מדובר בצמיד גורמט מיוחד לנשים, כמעט אי אפשר להשיג אותם בשום מקום אחר בארץ, לכן אנחנו מקבלים הזמנות אינסוף לגביו".

קמע תכשיטים ושעונים. יח"צ,
קמע תכשיטים ושעונים/יח"צ

קמע תכשיטים ושעונים: כדאי לבוא לבקר

"קמע תכשיטים ושעונים", דוכן ירושלמי ותיק בקניון ישראל בשכנות תלפיות. עסק אמין, שירות אישי וחם, מחירים מאוד נוחים ומגוון עצום של תכשיטים איכותיים, כך שחווית קנייה מהנה מובטחת לכולם.

לצד התכשיטים והשעונים שניתן לראות על המדפים, אפשר להזמין תכשיט בהתאמה אישית, חיתוך, חריטות של שמות ועוד, תוך זמן קצר במקום עצמו. כמו כן, המכונות במקום יכולות לחרוט על כל סוגי המתכות, כגון: תכשיטים, סכינים, מצתים, פלטות, בוצ'רים מעץ ועוד.

בזכות המכשור המתקדם שלהם, הידע המקצועי והניסיון, "קמע תכשיטים ושעונים" מעניקים שירות מקצועי גם לצורפים מהאזור בכל הנוגע לחיתוכים וחריטות, כמו גם לחנויות בנישה הזו.

קמע תכשיטים ושעונים. יח"צ,
קמע תכשיטים ושעונים/יח"צ

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-701-6956 או 02-6717499.

וואטסאפ

כרטיס ביקור

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קמע תכשיטים ושעונים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully