וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת מקום נעים ומאפשר, שמציע מגוון רחב של אפשרויות לבוש? הכירי את "טל משמיים בעיצוב גלינה"

בשיתוף טל משמיים בעיצוב גלינה

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 10:49

עבור נשים רבות, רכישת בגדים איננה משימה פשוטה. מידות לא מתאימות, גזרות לא מחמיאות או מבחר דל גורמות להן לטייל בין חנויות בתסכול וכמיהה למצוא את הפריט הנכסף. גלינה מוצניק-גל, בעלת הבוטיק "טל משמיים בעיצוב גלינה", שמה לעצמה למטרה לסייע ללקוחותיה בדיוק עם זה

טל משמיים בעיצוב גלינה. דרור ארצי,
טל משמיים בעיצוב גלינה/דרור ארצי

את "טל משמיים בעיצוב גלינה", פתחה גלינה מוצניק-גל לפני למעלה מעשור כסטודיו, שהתפתח מאז לבוטיק נעים אשר מציע למבקרות בו שלל פריטי לבוש ואקססוריז. כיום הבוטיק ממוקם בכביש ראש פינה במבנה עתיק (בית המכס לשעבר), בו פוגשת מוצניק-גל את נשות הסביבה ומטיילות רבות מכל רחבי הארץ.

מגוון של אפשרויות

בבוטיק של מוצניק-גל ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של בגדים שמתאפיינים במראה קז'ואל, נוח ויומיומי, כמו גם בגדי ערב "לא גרנדיוזיים", לדבריה. בין היתר, הבוטיק מציע למבקרות בו מותגים מקומיים ומותגים בייבוא מאיטליה, אקססוריז כמו צעיפים, תכשיטים של מעצבות מקומיות, תיקים וארנקים, וכמובן - העיצובים של מוצניק-גל עצמה.

בשונה מבוטיקים רבים אחרים, נראה כי מוצניק-גל מתמקדת ביצירה ומכירה של בגדים כמה שיותר ורסיטלים. "רציתי ליצור מקום נעים ומאפשר, שבאמצעותו כל אישה תוכל למצוא את הבגדים האולטימטיביים עבורה", היא מסבירה. "זו גם הסיבה לכך שכל הבגדים בבוטיק מתאפיינים בטווח מחירים בינוני".

טל משמיים בעיצוב גלינה. טלי נבו,
טל משמיים בעיצוב גלינה/טלי נבו

חוויית שירות נעימה ואישית

כשמוצניק-גל מדברת על הבוטיק כמקום נעים ומאפשר - ניכר כי מדובר באחד האלמנטים החשובים ביותר עבורה. "חשוב לי שיהיה נעים להיכנס לבוטיק, שהלקוחה תהנה מיחס אישי ושתמצא את מה שהיא מחפשת, רוצה וצריכה", היא אומרת. "מאוד חשוב לי לשמור על אווירה כמה שיותר מקצועית ומאפשרת, כי אני מאמינה שרק באמצעות יחס נעים, מאפשר ומכבד, הלקוחה תוכל לבחון את האופציות שעומדות לרשותה בנוחות וברוגע".

על מנת לספק ללקוחותיה חוויה כמה שיותר אישית ונעימה, מציעה מוצניק-גל לנשים שפוקדות את הבוטיק שלה פידבק מקצועי, תיאום פגישה אישית ואף ייעוץ אישי אחת-על-אחת למעוניינות בכך. "בסופו של דבר, אני רוצה למכור בגדים שהלקוחה תלבש ותהנה מהם", היא מסבירה. מאותה סיבה בדיוק, היא מקפידה לחדש את הסחורה בבוטיק לעיתים תכופות.

טל משמיים בעיצוב גלינה. מימי וידר,
טל משמיים בעיצוב גלינה/מימי וידר

"אני מתחברת ללבוש נוח, שימושי ומחמיא"

"בערך 30-40 אחוזים מהחנות אלה בגדים שאני מעצבת ומייצרת, דברים ייחודיים שלי", מספרת מוצניק-גל, "אני לא משווקת לחנויות ולא מייצרת בגדים באופן מסחרי, רק בכמויות קטנות. הרבה מהנשים שמגיעות מאזורים אחרים בארץ בדרך כלל ימשכו לעיצובים שלי ויעדיפו אותם, כי אלה עיצובים שהן לא רואות במקומות אחרים. לקוחות חוזרות תמיד מבקשות לראות את הפריטים שאני מעצבת, כי הן נהנו מהפריטים שלי בעבר".

סטודיו העבודה של מוצניק-גל ממוקם בתוך הבוטיק, כך שניתן לראות את שולחן העבודה שלה, עמוס בגזרות ובעיצובים השונים שהיא מייצרת. על אף שהיא מושפעת מטרנדים מתחלפים, מוצניק-גל מעידה כי היא מעדיפה ליצור פריטים על-זמניים, פשוטים ובעיצוב "נקי", כאלה שניתן יהיה לחזור וללבוש בכל שעות היום ויהיו שמישים גם בעונות הבאות.

טל משמיים בעיצוב גלינה. טלי נבו,
טל משמיים בעיצוב גלינה/טלי נבו

"אני מתחברת ללבוש נוח, שימושי ומחמיא - בגדים שמשדרים טיפוח מצד אחד, ונוחות מצד שני", היא אומרת. "הסגנון שלי מוזן מהנשים שאני פוגשת ביומיום שלי - אני קשובה לצרכים שלהן ומבינה מה גורם להן להרגיש יותר בנוח בבגד. זו גם הסיבה שכשאני מעצבת, אני מתחילה בבחירת הבד - שיהיה קודם כל נעים למגע. לאחר מכן אני בונה את הגזרה במחשבה ותשומת לב רבה לפרטים - מה להדגיש, מה לטשטש ואיך לגרום לאישה להרגיש כמה שיותר טוב וליהנות מהבגד כמה שיותר".

"הלבוש מגלם את הנוכחות החיצונית"

מוצניק-גל מאמינה כי ללבוש יש השפעה רבה על התחושה הפנימית ועל מה שאנחנו משדרות כלפי חוץ. מסיבה זו, היא מנחה את לקוחותיה לבדוק לא רק אם הבגד נוח ומחמיא להן, אלא גם לשים לב לתחושות שהוא מעורר בהן. "קראתי השבוע משפט שמאוד התחברתי אליו: 'הלבוש מגלם את הנוכחות החיצונית'", היא מספרת. "בסופו של דבר, הבגד הוא לא זה שעושה את מי שאני - הוא רק הרושם החיצוני. אבל איך שאנחנו מרגישות בתוך הבגד - זה מה שייצא מאיתנו החוצה. כשנוח לנו, אנחנו פנויות לכל השאר. זו הסיבה שכל כך חשוב לי שהבגד יענה על כל הצרכים של הלקוחה ושהיא תרגיש בתוכו נפלא. אנחנו הכי יפות כשנוח לנו".

טל משמיים בעיצוב גלינה. טלי נבו,
טל משמיים בעיצוב גלינה/טלי נבו

טל משמיים בעיצוב גלינה

כתובת: דרך הגליל 46 ראש פינה (מול המשטרה)

טלפון: 054-7611844

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף טל משמיים בעיצוב גלינה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully