וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Full Hair Medical מציגים: הפתרון האולטימטיבי לגברים מקריחים

בשיתוף Full Hair Medical

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 17:59

במהלך העשור האחרון, תחום טיפולי השתלות השיער חווה לא מעט פריצות דרך מהפכניות

Full Hair Medical. יח"צ,
Full Hair Medical/יח"צ

בחרנו לבדוק מקרוב את איכות המקומות השונים העוסקים בהשתלות שיער, ולשם כך ערכנו סקר רחב ומקיף שכלל בתוכו כ-2,500 גברים שעברו השתלת שיער בטורקיה ובישראל. כל אחד מהמשתתפים בסקר התבקש לציין את המקום בו הוא עבר השתלה ואת הציון שהוא מעניק למספר פרמטרים מרכזיים: טיב השירות, איכות הטיפול והנראות הסופית.

לאחר בדיקה ושקלול של כל התוצאות, לא נותר לנו אלא לציין את מי שנבחרו במקום הראשון והובילו בפער מרשים על פני כל השאר, חברת Full Hair Medical. בזכות פריצת דרך מדעית והודות לטכניקת טיפול מתקדמת, כיום הצוותים הרפואיים של Full Hair Medical הם היחידים שמסוגלים לבצע השתלות שיער עם מספר בלתי נתפס של כ-6,000 זקיקים ביום!

על מנת לקבל את כל המידע הרלוונטי שוחחנו עם רות שורק, הבעלים של הקליניקה הממוקמת במדיקל סנטר בתל אביב, שעשתה לעצמה שם גדול בישראל ובשאר העולם בכל הנוגע להשתלות שיער, כל התשובות לשאלות החשובות בתחום זה בכתבה הבאה.

Full Hair Medical: קרחת היא לא גזירה משמיים

במדינה ישראל ישנה בעיה נפוצה שעליה גברים פחות אוהבים לדבר, "מגיפת ההתקרחות", כאשר זו לא פוסחת על חבר'ה צעירים או מבוגרים, אלא צצה ומופיעה בחלק גדול מהפעמים כבר בשנות העשרים המוקדמות, והסיבות לכך מגוונות: עניין תורשתי, מתחים, תזונה לא נכונה, מזוג אוויר ועוד, אולם אם עד לפני מספר שנים הפתרון המרכזי לטיפול בהתקרחות היה על ידי נטילת תרופות מסוימות שגררו תופעות לוואי לא נעימות, כמו אי אונות ועוד, במקביל התפתח לו בהדרגה עולם השתלות השיער, וכיום זה מהווה תחליף יעיל ופופולרי הרבה יותר.

אם עד לא מזמן אלפי גברים ישראלים מקריחים היו עושים את דרכם לעבר טורקיה שנחשבת לבירת השתלות השיער בעולם, בשנתיים האחרונות המגמה הזו השתנתה ורבים מהמקריחים המקומיים מצאו כי ישנה קליניקה במדיקל סנטר בתל אביב שמציגה תוצאות חסרות תקדים, Full Hair Medical.

Full Hair Medical. יח"צ,
Full Hair Medical/יח"צ

Full Hair Medical: כ-6,000 זקיקי שיער בטיפול אחד

מי שעומדת מאחורי הקליניקה המדוברת היא רות שורק, אשת מקצוע מוכרת בעולם האסתטיקה הרפואית כבר מעל לשני עשורים, ובשנתיים האחרונות היא החליטה להיכנס אל עובי הקורה בתחום השתלות השיער, כאשר תוך זמן קצר הביאה לפריצת דרך משמעותית בעולם ההשתלות.

עד היום הקלינקה ואנשי הצוות הרפואי של Full Hair Medical כבר הספיקו לבצע מאות השתלות שיער בהצלחה מרובה, כאשר יש להם את היכולת להגיע לכדי 6,000 זקיקי שיער בטיפול אחד.

Full Hair Medical: טורקיה מול ישראל

השאלה הראשונה שבחרנו לשאול את רות הייתה המתבקשת מכולם: מדוע לעבור את השתלת השיער כאן, בקליניקה שלך במדיקל סנטר בתל אביב, ולא לצאת לטורקיה שנחשבת למדינה המנוסה ביותר בתחום זה?

"שאלה מצוינת, ואני מוכרחה לציין כי גם כאשר אני בחרתי להיכנס לתחום של השתלות השיער, הגעתי אל טורקיה אינספור פעמים, על מנת לראות ולחקור את התחום מקרוב, נפגשתי עם אנשי מקצוע מקומיים וכך גם עשו אנשי הצוות והרופאים שמקיפים אותי בקליניקה.

"בנסיעות העבודה הללו יכולתי להתרשם מכל הדברים הטובים שיודעים לעשות בטורקיה, ולחפש כיצד אני יכולה לשכלל ולשפר אותם, ובאותה הנשימה גם ידעתי מה לא עובד נכון ומה אינו מספיק טוב, כדי לדעת לשנות ולמנוע זאת מהמטופלים שלי בארץ".

השינויים שרות שורק בחרה לעשות מהפכנים ללא ספק. בין היתר מי שמבצעים בטורקיה בפועל את ההשתלות הם הטכנאים, לעומת זאת מי שאמונים על משימת ההשתלה ב Full Hair Medical הם אך ורק רופאים עם צוות של ארבע טכנאיות וניסיון של למעלה מעשור בתחום. כמו כן, החומרים שמוזרקים בטורקיה אינם נמצאים בפרוטוקול של משרד הבריאות, בשונה מהנעשה בארץ.

למדנו כי רות שורק היא גם זו שמבצעת את האבחון הראשוני של המטופלים שמעוניינים בפרוצדורה, על כך היא סיפרה: "עברתי הכשרה מקצועית בתחום הזה וחשוב לי לעשות את זה בעצמי, כדי לוודא שהמטופלים מתאימים לפרוצדורה. בשונה מקליניקות אחרות, אם המטופל לא מתאים להשתלה כי אין לו מספיק שיער באזור התורם או בגלל בעיה אחרת - הוא לא יתקבל. אני לא נותנת לאנשים תקוות שווא, ומטפלת רק אם אני צופה אחוזי הצלחה מקסימליים".

עוד בשונה מקליניקות אחרות, רות שורק סיפרה לנו על הטיפול המשלים שעוזר להשיג את התוצאות הטובות ביותר: "הטיפול המשלים שאנו עושים לאחר ההשתלה נקרא PRP, ובמסגרתו מוזרקת לקרקפת של המטופל פלזמה שמופרדת מהדם שלו, ותפקידה לעודד ולחזק את זקיקי השיער לצמוח באופן מהיר וחזק יותר לאחר ההשתלה".

Full Hair Medical. יח"צ,
Full Hair Medical/יח"צ

Full Hair Medical: תהליך העבודה

פגישת ייעוץ: בשלב הראשוני הלקוחות מגיעים אל הקליניקה במדיקל סנטר בתל אביב, שם רות או אחד מאנשי הצוות שלה ב Full Hair Medical יושבים עם הגבר המקריח, ומסבירים לו על כל הליך ההשתלה. לאחר מכן עוברים לבדיקת אבחון על מנת לוודא כי על הראש יש מספיק "אזור תורם" עבור ההשתלה, כיוון שזהו האזור ממנו לוקחים זקיקים להשתלה. לבסוף עוברים בדיקה רפואית מקיפה, ואם הכל תקין ניתן לקבוע תאריך לביצוע ההשתלה.

השלב השני: מתבצע כשלושה ימים לפני ההשתלה, בו המטופל מקבל את כל המידע הדרוש לגבי מה מותר ומה אסור לו לאכול לפני וביום ההשתלה.

שלב ההשתלה: בתחילת היום הרופא המטפל משרטט למטופל את השיער ונקודות ההשתלה, כך שיוכל לראות כיצד תראה התוצאה העתידית, פעולה זו מורידה את כל מפלס הלחץ הטבעי ומעלה את הביטחון העצמי של המטופל, זהו חלק חשוב בתהליך ההחלמה גם כן. תהליך ההשתלה נערך בחדר טיפולים מפנק, נוח ונעים, כאשר מסביב ישנו צוות של שלוש טכנאיות ורופא בכיר. לאחר זריקת האלחוש הראשונה והרדמה מקומית, יוצאים לדרך.

פגישת ביקורת: הפגישה הזו נערכת יומיים לאחר ההשתלה, בה מורידים את התחבושות, והמטופל מקבל הסבר מקצועי כיצד הוא צריך לחפוף את הראש במקלחת, וכיצד לטפל ולהתייחס בצורה נכונה לשתילים ב-10 הימים הראשונים שלאחר ההשתלה.

טיפול PRP: טיפול משלים שמתבצע כחודש לאחר ההשתלה, והוא נועד לחזק את זקיקי השיער לצמוח באופן מהיר וחזק יותר.

השלב השישי: כשישה שבועות לאחר ההשתלה, מתחילה נשירה הדרגתית באופן טבעי, זהו סימן חיובי המעיד על הצלחת ההשתלה.

צמיחה מחדש: כחודש ימים לאחר הנשירה של השיער, הוא מתחיל לצמוח מחדש, עם שורש חזק הרבה יותר. תהליך הצמיחה נמשך בעוצמה הדרגתית של בין 10% ל-20% שתילים בכל חודש.

Full Hair Medical: תפיסת עולם

"מעבר למקצועיות של אנשי הצוות שלנו, ולהסברים המעמיקים שאנחנו מעניקים למטופלים לפני ההשתלה, ומעבר לנוחות ולתנאים שיש לנו בקליניקה, בסופו של יום, יש גם את הדבר החשוב ביותר מבחינתי, הפן האנושי.

"כשאדם מגיע לעשות השתלה הוא צריך שיהיה לו ביטחון מלא בנו ובתהליך, הוא חייב להיות שקט ורגוע, חשוב לו לדעת ולהבין שהוא נמצא תחת הידיים המקצועיות ביותר שיש, וזה אומר גם יחס אישי לאורך כל התהליך. כל מטופל מקבל את מספרי הטלפון של הצוות הרפואי, והם יכולים להתקשר אליהם בכל זמן נתון ולקבל תשובה מידית בטווח של 24 שעות.

"כשטסתי לטורקיה התלוויתי להרבה השתלות ותחושת ביטחון גדולה לא בהכרח הייתה שם, את זה בין היתר ידעתי כי חובה לשנות, שלמטופלים יהיו אבא ואמא, ליווי צמוד ונוח. בשנתיים שבהן הקליניקה קיימת במדיקל סנטר בתל אביב, הספקנו כבר לבצע מאות השתלות. חשוב לי מאוד לציין כי עלות ההשתלה אצלנו זהה למחירים בטורקיה, מה שאומר שגם הפער הזה מצטמצם, נוסף על התמיכה והתוצאות. כל מטופל שעבר אצלנו השתלה, אמר לי לאחר מכן כי התוצאות והפרוצדורה עצמה היו מעל ומעבר למצופה", רות שורק סיכמה עבורנו את הדברים.

Full Hair Medical: יצירת קשר

כתובת: הברזל 15, מדיקל סנטר, תל-אביב

טלפון: 072-3910032

אתר

פייסבוק

בשיתוף Full Hair Medical
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully