וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה חיל: שווה להגיע לטיפול אצל הקוסמטיקאית ליקונדה קורמן ברמת החייל

בשיתוף ליקונדה מעיין קורמן

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 13:06

בקליניקה "קורמן קליניק" שברמת החייל בתל אביב, תמצאו את כל הטיפולים הקוסמטיים החדשניים, המתקדמים והאפקטיביים ביותר בתחום היופי

ליקונדה מעיין קורמן. יח"צ,
ליקונדה מעיין קורמן/יח"צ

ענף הקוסמטיקה והיופי התקדם רבות בשנים האחרונות, ומאפשר טיפולים אפקטיביים הרבה יותר ופוגעניים הרבה פחות. דוגמה מצוינת לדור החדש הזה של הקוסמטיקאיות היא המומחית לבעיות העור, ליקונדה מעיין קורמן, אשר מרבה לשלב טיפולים בעזרת חומרים טבעיים במטופלות שלה, כגון טיפול הדגל שלה, "פילינג ירוק".

מה זה בעצם פילינג ירוק (Green Peel)?

קורמן: "מדובר בפילינג מבוסס צמחים טבעיים בלבד, מבית ד"ר כריסטין שראמק-דרוסיו. הטיפול מתאים לכל סוגי העור ובכל ימות השנה. היתרון שלו הוא בכך שבתוך חמישה ימים בלבד, המטופלות נהנות מעור חלק ומדהים, היות והפילינג מקלף שכבה חיצונית לעומק, ומטפל בבעיה בעומק העור. היות והפילינג הוא ללא חומצות כימיות, הטיפול מתאים לנשים עם כל סוגי העור, כולל נשים עם עור יבש, עור דק ואפילו עם אלרגיות למיניהן.

לטיפול יש כמה רמות: אפשר לעשות למשל טיפול קל, למישהי שרוצה מראה זוהר בטווח מיידי, למשל לפני חתונה או אירוע חשוב אחר. לעומת זאת, לנשים שסובלות מפיגמנטציה או אקנה וכדומה, מומלץ לקחת סדרת טיפולים, לצורך השגת אפקט איכותי וארוך-טווח".

ליקונדה מעיין קורמן. יח"צ,
ליקונדה מעיין קורמן/יח"צ

אוספת חיוכים

ליקונדה מעיין קורמן היא קוסמטיקאית PME מוסמכת (קוסמטיקה פארא-רפואית), ומאבחנת DMD רב-מערכתית לבעיות עור. קורמן למדה קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים, ועשתה השתלמות באיכילוב עם רופאי עור ופלסטיקאים. כיום יש לה קליניקה ברמת החייל בתל אביב, בה היא מטפלת בליווי רופא לביצוע הזרקות ושימוש בחומרים פעילים חזקים. ליקונדה אף מוסמכת להשתלב בניתוחים פלסטיים להכנת העור ושיקום העור לאחר ניתוח.

למה החלטת להיות קוסמטיקאית?

"הגעתי לזה מהמקום האישי שלי", אומרת קורמן. "הייתה לי בעיה חמורה של אקנה כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי. אחרי שראיתי כמה טיפולים קוסמטיים עזרו לי, ידעתי שאני אקבל סיפוק גדול מלעשות זאת עבור אחרים ואחרות".

אילו טיפולים את מבצעת בקליניקה מלבד פילינג ירוק?

קורמן: "אני עושה מגוון רחב של טיפולים; טיפולים בגלי רדיו (RF) למיצוק והידוק העור, מזותרפיה, פוסט-אקנה, אקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג, פילינגים עמוקים וכדומה. בכל הטיפולים אני משלבת גם עיסוי-לימפטי. בנוסף, טיפול שאני מאוד אוהבת הוא 'פוטותרפיה', טיפול המבוסס על גלי אור המופקים באמצעות נורות לד חזקות, המטפל בבעיות הנמצאות בעומק העור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ליקונדה מעיין קורמן. יח"צ,
ליקונדה מעיין קורמן/יח"צ

טיפול נוסף שאני מבצעת הוא נר הופי - נר רפואי עשוי דונג טבעי; את הנר שמים באוזניים, והיות והנר חלול, הוא מייצר ואקום חזק שמנקה את הסינוסים ודרכי הנשימה. בנוסף, הטיפול מרגיע ונותן תחושה נעימה וחמימה".

מה את אוהבת בטיפולים הקוסמטיים?

"אני מאוד אוהבת לעשות הרגשה טובה לאנשים ולנשים בפרט", אומרת קורמן. "אני תמיד רוצה להוציא נשים עם חיוך, להחזיר אותן עם ביטחון עצמי; התוצאות של הלקוחות מביאות לי סיפוק, ובנות שמעלות לאינסטגרם אחרי טיפול עם תוצאות יפות, עוזרות לי לקבל לקוחות חדשים. אני מאוד אוהבת את הלקוחות שלי, ונותנת לכולם ולכולן יחסי אישי וליווי ארוך-טווח, ואני זמינה עבורם לשאלות גם לאחר שעות העבודה".

טיפול פוטותרפי. יח"צ,
טיפול פוטותרפי/יח"צ

הקליניקה של ליקונדה מעיין קורמן נמצאת ברחוב הרוגי מלכות 7 בתל אביב. שווה להציץ על הטיפולים השונים של ליקונדה באינסטגרם או בפייסבוק. לפרטים נוספים ניתן לחייג לטלפון 053-773-3646.

בשיתוף ליקונדה מעיין קורמן
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully