וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צימרים בישראל: מרכז הזמנות הנופש הגדול והמשתלם ביותר בישראל

בשיתוף צימרים בישראל

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 14:31

למציאות החדשה שהביאה עימה הקורונה יש גם צדדים חיוביים, ודוגמא בולטת היא תיירות הפנים

בשנה וחצי האחרונות נרשמה עלייה גדולה מאוד במספר הנופשים שהחליפו את הטיסות אל מעבר לים בחופשה מקומית, בבתי מלון, צימרים, יחידות אירוח ושאר מקומות נופש מקומיים. אך לצד הבשורה המשמחת הזו, שבה כמעט ולא ניתן למצוא חדר פנוי בצפון, דרום או מרכז הארץ, ישנן גם לא מעט תלונות מצד הקהל הישראלי.

בשבועיים האחרונים, מיד לאחר תקופת החגים האחרונה, קיבלנו מאות פניות מצד נופשים ישראלים, שהתלוננו על פער עצום בין מה שהובטח להם שיהיה במתחמים השונים לבין מה שהם קיבלו בשטח, על חדרים מלוכלים ומחירים גבוהים יותר מהרגיל. בעקבות התלונות הללו ערכנו בדיקה מקיפה, כדי לגלות כיצד ניתן למנוע את עוגמת הנפש הזו.

תוצאות הבדיקה הזו הובילו אותנו שוב ושוב אל "צימרים בישראל", מרכז הזמנות הנופש הגדול ביותר במדינה. שוחחנו עם מנהלת מוקד ההזמנות, ימית, והיא סיפרה לנו כיצד המרכז הצליח לאגד סביבו 1,250 בתי נופש, צימרים, וילות, בתי מלון ואוהלים ללינה וטיולים מאורגנים, תוך כדי שהעמיד סטנדרט בינלאומי של שירותיות ואת המחירים הכי משתלמים.

אחוזת אביאל יבנאל. יח"צ,
אחוזת אביאל יבנאל/יח"צ

צימרים בישראל: בוקינג אנושי

מהפכת האינטרנט שהחלה לפני 25 שנים, שינתה מקצה לקצה גם את הדרך שלנו לבנות חופשה, כאשר כיום כל אחד יכול לעשות זאת באופן עצמאי, על ידי כניסה לאתר כזה או אחר, ולבחור היכן הוא מעדיף לשהות ולבלות. אך לצד הנוחות הזו, יש גם צד שני שבו לא מעט מגלים כי לא כל מה שנראה נוצץ ונקי דרך אתרי האינטרנט השונים, אכן עומד במבחן המציאות.

זוהי בדיוק הנקודה החסרה ש"צימרים בישראל" עושים בה סדר. מעבר לעובדה שמדובר במרכז ההזמנות הנופש הגדול במדינה, החברה חרטה על דגלה שירות אישי ואנושי יוצא דופן, כאשר מי שעומדים לרשות הלקוחות הם יועצי נופש שיודעים לזקק את כל המידע והדרישות, ולהתאים בצורה מדויקת את החופשה המושלמת.

"יש ברשותנו מגוון גדול של בתי מלון, בתי נופש, צימרים, וילות, מתחמי קמפינג והמון אטרקציות בכל נקודה ברחבי הארץ, אבל ישנן מספר נקודות משמעותיות שעושות את ההבדל. כל מתחמי הנופש שאנחנו מציעים לקהל הרחב, עברו ועוברים בדיקה קפדנית של אנשי הצוות שלנו, כדי להבטיח שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כאשר מעל לכל הצבנו יעד של ניקיון, אחזקה ושירותיות. מקומות שלא עומדים בתו התקן המחמיר שאנחנו דורשים, לא נכנסים אל מעגל המקומות שאנו מציעים ללקוחות. לכן מאחורי כל הצעה שאנו כן מעמידים, ישנה אחריות מלאה מהצד שלנו, כי כל מה שהובטח מראש יתקיים בשטח עצמו", ימית הסבירה.

צלילים בגליל יבנאל. יח"צ,
צלילים בגליל יבנאל/יח"צ

צימרים בישראל: כך הם משיגים את המחירים המשתלמים ביותר

אם תשאלו כל אחד מסביבכם, מהו הדבר שמאפיין יותר מכל דבר אחר את הישראלי הממוצע, סביר להניח כי מרבית הנשאלים ישיבו כי הישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים, לכן הם מחפשים בכל מקום אפשרי כיצד יוכלו להשיג את המחיר הזול ביותר, כאשר מזמינים ורוכשים דבר מה.

זאת הסיבה שבכל הנוגע לחופשה מקומית, מרביתם יוצרים קשר עם מרכז "צימרים בישראל", ומתברר כי כוח הקנייה הזה עושה את כל ההבדל במחיר הסופי, כפי שימית הסבירה לנו: "הלקוחות שלנו בעצם מעניקים לנו את הכוח לבוא בדרישות אל מול בתי המלון השונים, בעלי צימרים ומקומות נופש אחרים, וכמובן זה כולל כמובן גם הוזלה בעלויות.

"אותם בעלי מקומות יודעים שדרכנו הצימר שלהם לצורך הדוגמא, יהיה בתפוסה מלאה לא רק בחגים או בסופי שבוע, אלא לאורך כל ימות השבוע במשך כל השנה, ולכן אין להם ברירה אלא לבוא לקראתנו, והרווח הוא של הנופשים".

בקתות חיי כפר יובל. איילה חי,
בקתות חיי כפר יובל/איילה חי

צימרים בישראל: לקוחות מעידים על שירות VIP

במסגרת ההכנה לכתבה, שוחחנו עם עשרות לקוחות שנעזרו בשירות המקיף של "צימרים בישראל", וכולם ללא יוצא מן הכלל העידו על שבזכותם הייתה להם חופשה חלומית.

ענבל ב., תושבת כפר סבא שהזמינה דרך המרכז צימר בצפון לה ולבעלה לכבוד יום הנישואין שלהם, סיפרה כי מעבר לצימר המושקע והנקי, בכניסה ציפתה להם הפתעה על המיטה, יין מובחר, פרחים ונרות, ומבחינתה היה זה הדובדבן שעל הקצפת בכל הנוגע לסוף שבוע רומנטי.

כאשר סיפרנו לימית על הדוגמא הזו ודוגמאות אחרות שקיבלנו, היא השיבה: "אנחנו לא עוד מרכז הזמנות, אלא משמשים כיועצי נופש לכל דבר ועניין. כל אנשי המוקד ושירות הלקוחות שלנו יודעים להקשיב ולחפש הרבה מעבר לפרטים הרגילים, ולכן אנחנו תמיד מתעניינים ושואלים שאלות, האם יש איזה מאורע מיוחד שאותו חוגגים, וכך אנחנו יודעים להתאים ולהפתיע בכל פעם מחדש, בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין וכד', כך אנחנו יודעים איזה ערך מוסף להעניק, בלונים, יינות, שוקולדים, פרחים, מסאג' ועוד".

צימרים בישראל: יצירת קשר

להזמין חופשה דרך הטלפון או על ידי לחיצת כפתור זה הדבר הקל ביותר לעשות, אך אם אתם מבקשים לא רק לבצע הזמנה של בנוחות, אלא רוצים להבטיח תמורה מלאה לכספכם ובמחיר הזול ביותר, מומלץ שתרימו טלפון 2695* לשירות הלקוחות ומרכז ההזמנות של "צימרים בישראל".

וואטסאפ

אתר

פייסבוק

טוויטר

טיקטוק

בשיתוף צימרים בישראל
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully