וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטומי שירותי צילום: לא רק תמונות

בשיתוף אטומי שירותי צילום

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 11:14

אם תמיד חיפשתם מקום אחד שבו תוכלו לקבל מענה לכל צרכי הצילום, ההדפסה, החריטה ואף הפקת האירועים שלכם - אילן מדלסי, בעל העסק "אטומי שירותי צילום", הוא איש המקצוע עבורכם

אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום. יח"צ,
אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום/יח"צ

לאילן מדלסי היו חיים לא פשוטים. לאחר 10 שנות שירות צבאי כקצין, נפצע מדלסי במלחמת לבנון, ומאז הוא מתמודד עם פוסט טראומה מורכבת. "זו חוויה לא קלה", הוא מספר. "אני גם יתום מהורים, כך שאין לי הרבה עזרה ואין לי הרבה משפחה".

אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום. יח"צ,
אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום/יח"צ

על אף נסיבות החיים שלו, מדלסי החליט שלא לוותר. מתוך השבר הגדול, התחיל לטפל בעצמו בכל האמצעים שעמדו לרשותו, התחתן, וכיום הוא אב לשלוש בנות - אחת מהן חיילת. כשהבין שהוא מתקשה לעבוד כשכיר עקב מצבו, החליט לפתוח עסק עצמאי בתחום הצילום על מנת לכלכל את משפחתו ולעסוק באהבה האמיתית שלו. "החיים לא פשוטים, אבל לא נתתי לזה להכניע אותי", הוא מספר. "תחום הצילום תמיד עניין ומשך אותי, והבנתי שמעבר לפרנסה, הוא יכול לספק לי אפיק שיקומי נוסף - אז החלטתי להילחם בכל הכוח כדי להקים את אטומי שירותי צילום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

וואן סטופ שופ

מזה כשנתיים, מתמחה מדלסי בצילום אירועים, כמו גם בצילום מגנטים. בשונה מעסקים רבים אחרים לצילום, מדלסי אינו משמש רק כצלם, אלא גם מספק ללקוחותיו שירותי הדפסה רגילים, הדפסה על חולצות, הדפסה על בלוקים של עץ וזכוכית, אלבומים דיגיטליים, הדפסת כרטיסי ביקור, שירותי הדפסה לסטודנטים, שירותי חריטה, מכירת שעונים ומתנות ממותגות, ואף עוסק בהפקת ימי הולדת קטנים. "אני עושה הכל בהתאם לדרישות ולצרכים של הלקוחות שלי: מצלם בעצמי ומטביע את הצילום על מגנטים ובלוקים של עץ, מוכר מוצרים פיזיים, וגם מפיק ימי הולדת ואירועים קטנים עם חבילה שכוללת הכל - שערות סבתא, מתנפחים, תירס, מפל שוקולד ועוד", הוא אומר. "הדבר הכי חשוב עבורי היה שהלקוח יוכל להגיע לעסק ולמצוא בו הכל, מבלי שיצטרך להיטרטר בין כמה אנשי מקצוע או כמה חנויות שונות".

אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום. יח"צ,
אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום/יח"צ

"אני לא נותן לשום דבר לעצור אותי"

על מנת שיוכל להעניק ללקוחותיו את כל השירותים במקום אחד, פתח מדלסי חנות פיזית בעיר המגורים שלו - באר שבע. על אף שבהתחלה הכל התנהל על מי מנוחות, מגפת הקורונה שפקדה את העולם שלנו בשנים האחרונות טרפה את כל הקלפים, ומדלסי נאלץ לסגור את החנות שפתח בעמל רב. "השקעתי המון כסף בהלוואות, ממש חודשיים לפני שהקורונה פרצה, ואז קרה מה שקרה", הוא מספר. "כעסק חדש, היה לי קשה מאוד להתאושש. נאלצתי לסגור את החנות כי שילמתי סתם על שכירות, ובשלב הזה החלטתי להמשיך לתת את השירותים של העסק מהבית ולעשות משלוחים במידת הצורך. אני לא נותן לשום דבר לעצור אותי".

שירות מקצועי בכל חלקי הארץ

בימים אלה, מספק מדלסי שירות ללקוחות מכל רחבי הארץ, תוך שהוא מפקח בעצמו על מערך ההזמנות והמשלוחים ומקפיד גם על האלמנטים הקטנים ביותר בעסק. "אמנם אין לי חנות פיזית עכשיו, אבל אני ממשיך לספק ללקוחות את כל השירותים שסיפקתי להם בעבר", הוא אומר. "בעתיד אשמח לפתוח שוב את החנות ולגדול עוד, גם בשבילי וגם בשביל הלקוחות שלי. זו השאיפה הגדולה ביותר שלי עכשיו".

אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום. יח"צ,
אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום/יח"צ

אילן מדלסי - אטומי שירותי צילום

בשיתוף אטומי שירותי צילום
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully