וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוק על מלא: אין כמו הטעם של בורקס טשרניחובסקי

בשיתוף בורקס טשרניחובסקי

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 10:59

בורקס טשרניחובסקי החדש בתל אביב, הופך סיבוב במרכז העיר למושלם

בורקס טשרניכובסקי. וולט,
בורקס טשרניחובסקי/וולט

הקצב והבאזז האורבני של תל אביב ממכר עבור רבים מאיתנו. העיר הלבנה מלאה באנשים יפים ונכונים, שלבושים בבגדים הכי אופנתיים והולכים למקומות הכי טרנדיים ועדכניים. אין כמו להסתובב ברחובות של מרכז תל אביב וליהנות מן המראות, הצלילים, האלכוהול והטעמים. אם אתם מסתובבים במרכז תל אביב, בין אם זה על הבוקר ובין אם זה בשעות הקטנות של הלילה, יש מקום אחד שיכול להפוך את החוויה האורבנית שלכם למושלמת, טעימה ומפנקת: בורקס טשרניחובסקי.

בורקס טשרניכובסקי. וולט,
בורקס טשרניחובסקי/וולט

חדש חדש

בורקס זה טעים, זה כיף, זה פינוק. כולנו מתפנקים מדי פעם, אבל כפי שאנו יודעים, אם להתפנק, אז כמו שצריך ועד הסוף: הבורקסים, הג'חנונים והזיוות של בורקס טשרניחובסקי נעשים כולם במקום, ולא במפעל תעשייתי מרוחק, כך שהם טריים במיוחד. הבורקס נעשה מבצק פילאס שנעשה מן הקמחים הכי איכותיים, ומגיע עם כל המילויים הקלאסיים שהופכים את הבורקס לכל כך טעים. כל ביס בתענוג הפרימיום הפחמימתי הזה יענג את החך שלכם בטעם מושלם ומשגע. חוויה שמזכירה את המילה הזאת שמתחיל באות אל"ף ומתחרזת עם פלזמה.

בורקס טשרניחובסקי הוא מקום עם אווירה שמחה: בין אם זה על הבוקר כדי לפתוח את היום עם בורקס וחיוך, ובין אם בלילה אחרי יציאה רווית אלכוהול כשיש מאנץ' למשהו בצקי, תמיד תצאו שבעים ומחויכים. במקום תמיד יושב לו קהל צעיר וצעיר ברוחו, ויוצר אווירה מדבקת של הדוניזם אמיתי. בשישי בצהריים, ביקור בבורקס טשרניחובסקי הוא לא פחות מחגיגה, עם אלכוהול, מוזיקה, וכמובן, איך לא, בורקס טעים לאללה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בורקס טשרניכובסקי. וולט,
בורקס טשרניחובסקי/וולט

בורקס טשרניחובסקי נמצא ברחוב טשרניחובסקי 2, תל אביב. אפשר להיכנס גם לעמוד הפייסבוק של המקום לתמונות, ביקורות ומידע נוסף, או להתקשר לטלפון 03-687-5790. בורקס טשרניחובסקי כשר. שיהיה לכם בתיאבון חבר'ה.

בשיתוף בורקס טשרניחובסקי
  • עוד באותו נושא:
  • בורקס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully