וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמז תכשיטים מציגים: חמש עצות לבחירת טבעת אירוסין

בשיתוף אלמז תכשיטים

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 15:06

איך בוחרים עיצוב ומה זה בכלל קראט? התכשיטין אלברט איסייב, הבעלים של Almaz Fine Jewelry יסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת, על מנת לבחור את הטבעת המושלמת

Almaz Fine Jewelry. יח"צ,
Almaz Fine Jewelry/יח"צ

מי מאיתנו שהציע נישואין, יודע כמה קשה למצוא את הטבעת הנכונה לבחירת ליבנו. מצד אחד, מדובר כנראה בתכשיט הכי חשוב שתקנו אי פעם, ואתם רוצים שהוא יהיה מרשים, נוצץ וכמובן שבת הזוג תהיה מרוצה. מצד שני, תחום היהלומים והתכשיטים, הוא תחום שבו רבים מאיתנו מהססים לתת אמון במוכר שאיננו מכירים, מחשש שפשוט יעבדו עלינו. כיצד מתמודדים? שוחחנו עם אלברט איסייב מתכשיטי Almaz Fine Jewelry, והבאנו חמש עצות מנצחות לבחירת טבעת אירוסין מפיו של תכשיטן מקצוען ומנוסה.

Almaz Fine Jewelry. יח"צ,
Almaz Fine Jewelry/יח"צ

יהלום: כל בחירה היא נכונה

בבחירת יהלום מרכזי מקובל לדבר על ה-Four C's Of Diamonds, ארבעת הפרמטרים המפורסמים לסיווג יהלומים, שבאנגלית כולם מתחילים באות C: משקל (קראט), צבע, ניקיון ואיכות העבודה (Carat, Clarity, Color and Cut) כלומר, כאשר בוחרים יהלום, אתם בעצם צריכים להבין מה הפרמטר החשוב ביותר עבורכם, ועליו לשים דגש. למשל, אם אתם רוצים שיהיה יהלום גדול, כלומר שיהיה לו משקל, אז אתם רוצים שישקול כמה שיותר קראטים (ביהלומים, קראט היא יחידת משקל. המילה קראט מגיע מן המילה הלטינית לחרוב [Carob], היות ובעת העתיקה, שקלו אבני חן בעזרת זרעי חרובים).

מנגד, אתם יכולים לשים את הדגש על צבעו של היהלום, ניקיון היהלום ואיכות העבודה והליטוש. אין כאן נכון או לא נכון, אלא רק עניין של העדפה, וכמה אתם מוכנים להשקיע (יהלומים עגולים באופן עקרוני הם יקרים יותר מיהלומים המגיעים בצורות פנטזי, קרי צורות שאינן עגולות). העצה שלי היא שאם צריך להתפשר עקב תקציב, עדיף לרוב להתפשר על ניקיון, בהנחה שדרגת הלכלוך הפנימי ביהלום, היא כזאת שלא ניתן לראות אותה ללא משקפת יהלומים (לופה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עיצוב: עדיף לא להתלבט בחנות

לא פעם הקונה שמחפש טבעת אירוסין מגיע לחנות ומתבלבל: כל העיצובים נוצצים, נראים טוב, וקשה להחליט, קשה לדעת מה הכי מתאים מבין כל המבחר שיש בחנות. חלק בוחרים את הטבעת בהתאם למחיר, אולם חשוב להבין שהעיצוב של הטבעת מושפע בעיקר מאיכות היהלום, ולאו דווקא מהעיצוב. לכן, בבחירת העיצוב, שימו בצד את המחיר, ותחשבו קודם כל איזה עיצוב אתם רוצים (תיאורטית אפשר לבחור טבעת קיימת, ולהחליף את היהלום המשובץ בתוכה. במובן מסוים, היהלום הוא מוצר נפרד מן הטבעת).

העצה השנייה שלי היא לצמצם את ההתלבטות בחנות, ולעשות חיפוש מקדים טבעות ועיצובים בגוגל או באינסטגרם. המון לקוחות שלי מביאים לי דברים שהם ראו באינסטגרם, ולרוב יש לי את הדגמים אצלי כבר או משהו דומה, ואם לא, אז אני יוצר את הדגם בעצמי ללא קושי. אני אגב בין התכשיטנים הבודדים כיום שעושה דגמים בשיטה ידנית בשעווה, בנוסף לשיטה הממוחשבת. אצלנו באלמז יש יכולת לעשות תכשיטים ברמת העיצוב הכי גבוהה שיש אם זה נדרש. בכל מקרה, העיצוב לא צריך להיות מה שיגביל אתכם: אל תדאגו אם יהיה את העיצוב הזה בדיוק בחנות או לא, כי בכל מקרה הנושא פתיר. כדי לחסוך התלבטות וכאב ראש, פשוט תעשו מחקר מקדים באינטרנט בפרטיות ובנוחות.

Almaz Fine Jewelry. יח"צ,
Almaz Fine Jewelry/יח"צ

לכו על הטבעי

בשנים האחרונות יש טרנד חזק מאוד של יהלומי מעבדה: מדובר בחומר שמבחינה כימית הוא יהלום לכל דבר, אך בניגוד ליהלום טבעי, הוא לא גדל בטבע, אלא בעזרת טכניקות במעבדה. למרות שיהלומי מעבדה נראים בדיוק כמו יהלומים, עדיין מוטב להימנע מהם: יהלום הוא דבר מבוקש לא רק בגלל יופיו, אלא בגלל מה שהוא מסמל; הוא מסמל עושר וכוח. מי שקונה יהלום, מעיד על כך שהוא יכול להשקיע כך וכך כסף כדי לעשות זאת. משום כך, יהלומים לא משחקים לפי הכללים הרגילים של היצע וביקוש: ככל שהיהלום יקר יותר, הביקוש אליו לא יורד, אלא להיפך. משום כך, יהלומי מעבדה זה נחמד, אבל לא תחליף בשום צורה. מדובר ביהלום סינתטי, שלא שומר על הערך שלו לאורך זמן.

החשיבות של השירות

בחירה נכונה של הטבעת מתחילה בבחירה נכונה של התכשיטן. אם למשל בוחרים לקנות תכשיט בחנות בקניון, במשתמע בוחרים לממן את העלויות הכרוכות באחזקתה של חנות כזאת, שכירות בקניון, אבטחה וכדומה. לעומת זאת, אם אנו בוחרים לבחור לקנות תכשיט ישר מן היצרן, אנו חוסכים כך פערי תיווך ועלויות מיותרות. למעשה, לקנייה בחנות באזור הבורסה, יש יתרון בחיסכון לא קטן בפערי תיווך על היהלומים עצמם.

מעבר לכך, צריך לעבוד עם תכשיטן שיודע לתת שירות טוב: כאשר אנחנו בוחרים את הטבעת, לא פעם אנחנו לחוצים בזמן, כי אנחנו רוצים שהטבעת תהיה מוכנה לרגע שבו תכננו להציע. כמו כן, לפעמים, אחרי הצעת הנישואין, מסתבר שהטבעת לא במידה הנכונה, או שהמיועדת לא אהבו את הבחירה. לכן צריך תכשיטן שיבין זאת ויגלה התחשבות.

אצלנו באלמז מאוד קשובים לצרכי הלקוח: אנחנו מבינים היטב את החשש שיש ללקוחות לפעמים לקנות משהו שהם לא ממש מבינים בו כמו תכשיט יהלומים. לכן, אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להיות שקופים, להציע כמה אופציות שיהיו בטווח המחירים המתאים ללקוח, ולגלות הבנה וסבלנות למי שצריך קצת זמן לחשוב ולהתלבט. מעבר לכך, אנחנו קשובים מאוד לשוק, ולכן מייצרים תכשיטים באיכות גבוהה וגימור מושלם במחירים סופר-תחרותיים".

הכירו את התכשיטן

אלברט אסייב, הבעלים של "Almaz Fine Jewelry" התחיל את דרכו בגיל מאוד צעיר בענף התכשיטים, בתור צורף ומשבץ של יהלומים ואבני חן בחברת תכשיטי יוקרה דיסקרטית. החברה הייתה מייצרת חפתים, עטים, סיכות ותכשיטים מיוחדים. במהלך עבודתו, צבר ניסיון וידע רב בתחום של תכשיטי היוקרה, ובשנת 2014 פתח אלברט את "אלמז" מפעל תכשיטים שמעצב מייצר תכשיטי יהלומים בסטנדרט גבוה ובשילוב מיכשור חדשני ביותר.

עם השנים בנה אלברט צוות של צורפים ומשבצים מקצועי מאוד במחלקת הייצור. את מחלקת העיצוב ובניית המודלים פיתח הראל, אחיו של אלברט, בוגר בית הספר לעיצוב שנקר. הראל עובד עם תוכנות לעיצוב בתלת מימד, המאפשרת ללקוחות לראות הדמיה מדויקת בטרם יציקת התכשיט, ומאפשרת שינויים בהתאם לטעמו של הלקוח.

באלמז מייצרים תכשיטי זהב ויהלומים עבור קהל מצומצם של לקוחות עסקיים מזה שבע שנים, ואילו בשנה האחרונה, אלמז פתחו את הייצור והמכירה גם לקהל הפרטי. כל אחד מוזמן להגיע ולהתרשם מחנות בוטיק והמפעל ולראות ממקור ראשון כיצד הצורפים מייצרים עבורכם את התכשיט המושלם, ברמת גימור גבוהה וירידה לפרטים הקטנים. באלמז מייצרים מדי יום תכשיטים מודרניים ויוקרתיים עשויים זהב, פלטינום, יהלומים ואבני חן, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף התכשיטים.

Almaz Fine Jewelry. יח"צ,
Almaz Fine Jewelry/יח"צ

המפעל והחנות Almaz Fine Jewelry נמצאת ברחוב תובל 52 ברמת גן (מול בניין נועם). ניתן להתקשר ולהתייעץ בטלפון 03-6337111, בווצאפ במספר 0543800272 או בדף הפייסבוק.

בשיתוף אלמז תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully