וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוטאין קלאב - הבית לספורטאים בפלורנטין

בשיתוף פרוטאין קלאב תוספי מזון

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 13:23

חדש בפלורנטין, "פרוטאין קלאב תוספי מזון" המקום לחובבי הספורט, שמחפשים איכות והבנה לצרכים שלהם. הדרך להתמקצע ולשמור על הגוף והבריאות מתחילה כאן

פרוטאין קלאב תוספי מזון. יח"צ,
פרוטאין קלאב תוספי מזון/יח"צ

כאמל אבו, הבעלים של "פרוטאין קלאב תוספי מזון לספורטאים", חובב ספורט בעצמו, מתאמן שנים בחדר כושר, פילאטיס ובעבר גם שיחק טניס. הוא עצמו מתגורר בשכונה זמן רב, וגדל ביפו השכנה. לכן באופן אישי הוא חש בצורך לחנות שתהיה מקום מקצועי ואיכותי לספורטאים ותעניק את ההשלמה התזונתית לה הם זקוקים כדי להתחזק ולמקסם את התוצאות שלהם.

"אני מתגורר באזור ומתאמן המון זמן. היה חסר לי שאין כאן חנות לאבקות חלבון ותוספים למתאמנים, למרות שבקרבת החנות בלבד יש שלושה חדרי כושר ומקום לקיקבוקס וקרוסינג. זה התחיל מהחוסר שלי, גיליתי שאין בסביבה, למרות שהאזור שופע בספורטאים וחובבי ספורט מתחומים שונים, אז התחלתי לחקור ולדבר עם ספקים", מסביר כאמל, בן ה-32. הוא מוקף מקצועית ואישית בספורט. "רוב החברים שלי באזור ובכלל, הם מאמני חדר כושר או פילטיס. אני מסתובב עם ספורטאים כל הזמן וער לצורך בוויטמינים, מינראליים וחלבונים. שמחזקים את הבריאות ומסייעים לספורטאים. לפני שפתחתי תחקרתי אותם, למדתי את התחום ופניתי לספקים הטובים ביותר. כדי לתת מענה בריא ונכון".

אנחנו הגענו אל 'פרוטאין קלאב' בחיפוש אחר מקומות חדשים ומיוחדים בפלורנטין, ופשוט אי אפשר היה לעמוד בפני המקום המעוצב והמזמין הזה. הופתענו למצוא מגוון עצום על המדפים ובעיקר את כאמל שהיה נכון לסייע עם המון ידע והסברים ולהתאים לנו בדיוק את מה שהיינו צריכים".

כאמל אבו. יח"צ,
כאמל אבו/יח"צ

חשוב שיש מקום פיזי

בעידן בו ניתן להזמין ברשת תוספי מזון וחלבונים במשלוח עד הבית, ובשיא ימי הקורונה שעסקים רק נסגרים, על פניו זה נראה מאוד אמיץ מצדו של כאמל אבו לפתוח בלב השכונה חנות. אבל ברגע שנכנסנו וזכינו לשירות המעולה ולהסברים, הבנו שאין תחליף לחוויית הקנייה הישירה. "אנשים באים לפה והם רואים בעין את מה שהם קונים. אני פה לתת הסבר מלא ומפורט על כל מוצר. זה לא מקום שרק נכנסים אליו, לוקחים משהו מהמדף ומגיעים לקופה. אני שואל כל לקוח למה הוא צריך את זה, מה הספורט שלו ומה המטרה שהוא שואף להשיג, ומתאים לו את המוצר הנכון במיוחד עבורו.

"יש הרבה משתנים בהרכב הנכון של השלמת התזונה, למשל מי שמתאמן בבוקר בתחילת יום עבודה ומי שמתאמן בערב, גם אם הם זהים בכל פרמטר אחר, יקבלו מוצר קצת שונה. כי גם לשעות יש משמעות, ולערנות. אנשים מגיעים מתנסים, שואלים ובסופו של דבר התוצאות מדברות בעד עצמן, למרות שאנחנו עסק חדש, כבר רואים שהמוצרים עובדים ועושים את שלהם והלקוחות חוזרים שוב ושוב" הוא מספר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרוטאין קלאב תוספי מזון. יח"צ,
פרוטאין קלאב תוספי מזון/יח"צ

מבחר ומגוון על המדף

היתרון הנוסף שגילינו ב"פרוטאין קלאב תוספי מזון" היה הזמינות של מגוון מוצרים על המדף כאן ועכשיו. כל מה שתרצו תוכלו לקחת אתכם ברגע שתצאו, לא צריך להמתין למשלוח, ויש מגוון רחב שקיים תמיד במלאי. "אני זמין כל הזמן להתייעצות ושאלות, והמוצרים קיימים כאן על המדף. יש מאמנים שמלווים אותי ויועצי תזונה, השקעתי הרבה שעות בלמידה והבנה של כל דבר שאני מחזיק. כך שכל המוצרים זמינים ומותאמים ללקוח".

אחרי הרבה שנים בהם כאמל צרך בעצמו תוספים, הוא בוחר להביא לחנות רק תוספי מזון וחלבונים איכותיים, מיוחדים ואפקטיביים, אחרי שהוא בוחן אותם בעצמו או בעזרת מאמני כושר וספורטאים נוספים, "למשל אני מביא דברים מיוחדים כמו ה- Olimp, Usn, חלבון אייזולט - חלבון מבודד שמפרקים אותו ומוציאים שומן ופחמימות והופכים אותו לכמעט נטו חלבון. אני יודע מהניסיון שלי מה עובד וכמה, השתמשתי בהרבה תוספים בחיי, והיה לי חשוב שהמקום שלי יהיה מסודר, זמין ונותן שירות מלא עם הסברים ומבחר גדול גם של דברים מיוחדים, יש כאן בעיקר חלבונים אבל גם וויטמינים ומוצרים נוספים". המטרה לתת מענה לכולם, כך שיש גם מוצרים טבעוניים, ללא סוכר, חטיפי אנרגיה מיוחדים ועוד.

פרוטאין קלאב תוספי מזון. יח"צ,
פרוטאין קלאב תוספי מזון/יח"צ

בריא וייחודי

זו לא סתם חנות לתוספי מזון, חלבונים, חומצות אמינו, גיינרים, מגנזיום, וויטמינים, קריאטין, אביזרים ועוד. זהו בוטיק לבריאות ותוספים לספורטאים, המוצרים כולם איכותיים, חלקם כאלה שאף נדיר למצוא בחנויות רגילות. חברתolimp נחשבת לאחת הטובות בעולם, וניתן להשיג את המוצרים שלה אצלנו על המדף. אני מקפיד להביא דברים מיוחדים, בנוסף לתוספי מזון גם מוצרים וציוד למשל ליוגה, פילאטיס ועוד. אבל החנות לא מחסן, היא מדויקת ולא עמוסה. מה שיש כאן הוא הכי טוב והכי נכון". את ההשקעה במראה מרגישים מיד, הכל מצוחצח, מוקפד ולכל מוצר יש ייעוד. לא הכל רק לספורטאים, מצאנו מגוון תוספים כמו כורכום, ספירולינה, וויטמינים שיכולים לתת מענה גם לשוחרי הבריאות בשכונה, שאינם ספורטאים הדוקים. כל החלבונים והמוצרים בחנות, מאושרים על ידי משרד הבריאות. כאמל משווק מוצרים מכל רחבי העולם באיכות גבוה ביותר, שעברו את הבדיקות המחמירות והוכחו כאפקטיביים, בריאים ובטוחים לשימוש.

פרוטאין קלאב תוספי מזון. יח"צ,
פרוטאין קלאב תוספי מזון/יח"צ

"האוכלוסייה בסביבה כאן היא צעירה ברובה ומאוד מודעת לעצמה. אנשים פה מאמינים באורח חיים בריא ומתאמנים, הקהל שלי מגיע מהאזור כולו, ספורטאים בכל הגילאים שחשוב להם המראה שלהם והבריאות שלהם. אני עובד בשיתוף פעולה עם מאמני כושר באזור".

פרוטאין קלאב, דרך שלמה 61, תל אביב, 03-6818822.

משלוחים באזור תל אביב.

א-ה 11:00-19:30. שישי 11:00-15:00.

בשיתוף פרוטאין קלאב תוספי מזון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully