וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Smart Wallaby: כל מה שהילדים שלכם צריכים

cah,u; Smart Wallaby

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 11:53

אתם חוזרים מעוד יום עבודה קשה ומעייף, רק כדי לגלות כי במקום סדר ומעט שלווה, סלון הבית שלכם נראה כמו אחרי מלחמה, כאשר הבובות, הצעצועים וכל שאר הדברים השייכים לילדים, מפוזרים לכל עבר

Smart Wallaby. יח"צ,
Smart Wallaby/יח"צ

סביר להניח כי התיאור הזה מוכר לכל ההורים בישראל, כמו גם הנטייה לדרוש מהילדים לעשות מעט סדר בסביבה, כי הבית הוא לא דיר חזירים או תיאורים ציוריים אחרים.

אנחנו שמחים לגלות כי אל המערכת הגיעו פניות של לקוחות אשר ביקשו לדווח כי המציאות הזו השתנתה עבורם מקצה אל הקצה בזכות מוצר מהפכני: פופים מרהיבים ביופיים ומאוד יעילים עבור אחסון של עשרות בובות וצעצועים רכים. מי שאחראים על הפופים הללו ועל מתנות מדהימות נוספות, אלו הם אורי כהן וסער קאופמן, הבעלים של חברת Smart Wallaby.

מפיק מטעם המערכת שוחח עם אורי על מנת ללמוד יותר על היעילות של הפופים, על כלי נגינה לילדים באיכות חסרת תקדים, ועל התוכניות שלהם לעתיד. על כך ועוד בראיון הבא.

Smart Wallaby. יח"צ,
Smart Wallaby/יח"צ

Smart Wallaby: פופים ייחודים לאחסון, לשכיבה ולישיבה

הורים יקרים, עצמו את העיניים ודמיינו את התסריט הבא: בזכות פוף גדול, יפה ונוח, הילדים שלכם יתחרו ביניהם מי ממלא בזמן הקצר ביותר את הפוף בכל הצעצועים השונים המפוזרים בסלון, במסדרונות הבית ובחדר השינה, אך לא בגלל שפתאום יש להם רצון עז כי הבית יהיה מסודר, אלא כיוון שהפוף הזה ישמש עבורם, אחרי שימלאו אותו, כמקום ישיבה גדול, נוח ומפנק. האם אתם מוכנים לקנות את התסריט המדובר?

רגע לפני שאתם צועקים כן, והיכן קונים? אורי כהן, אחד הבעלים של חברת Smart Wallaby, סיפר לנו עוד על הפוף ששינה את חייהן של משפחות רבות ברחבי ארה"ב, ועכשיו עושה זאת גם בישראל: "החברה שלנו הוקמה בעקבות כך שגם אנחנו הפכנו להורים, ולמדנו להכיר על בשרנו את הבעיה הזו ואת הצורך שהבית לא יהיה מבולגן 24/7.

"על הפוף שיצרנו יש פטנט רשום בארה"ב. הוא מגיע עם רוכסן היקפי המאפשר כיווץ והרחבה בשניות, כאשר הנפח המירבי שלו מגיע ל- 300 ליטר, כך שמדובר במקום אחסון שאפשר להכניס לתוכו כמות בלתי נתפסת של צעצועים שונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מה עוד ניתן להכניס אל תוך הפוף מעבר לבובות ושאר צעצועים?

"מעבר לבובות וצעצועים רכים, אפשר להכניס לתוכו בגדים, כריות, שמיכות, מצעים ובעצם כל דבר רך, כך שהוא מתאים גם עבור ההורים בסופו של דבר, היות והוא מאפשר לאחסן בגדי חורף או קיץ בהתאם לעונות השנה, ולפנות מקום רב בארון עבור דברים אחרים", אורי הוסיף בחיוך.

הפופים מגיעים במספר דגמים, והם מאוד נעימים ונוחים לרביצה, ישיבה או שכיבה מול הטלוויזיה או בכל מקום אחר ברחבי הבית.

Smart Wallaby. יח"צ,
Smart Wallaby/יח"צ

Smart Wallaby: כלי נגינה אמיתיים לילדים

המוצר הייחודי השני שלSmart Wallaby נולד בזכות האהבה הגדולה של אורי ושל סער למוזיקה ולכלי נגינה. סט כלי הנגינה מכיל 16 כלים מ 12 סוגים שונים, ובא לתת מענה ממקום חינוכי לצרכים התפתחותיים של ילדים בגיל הרך.

בניגוד לכלי הנגינה שניתן היה למצוא בדרך כלל בישראל לאורך השנים, אלו העשויים בעיקר מפלסטיק פשוט ושביר, הפעם מדובר בכלי נגינה אמיתיים לכל דבר, המפיקים צלילים אמיתיים, רק שהם עברו כיווץ על מנת שגודלם יתאים לידיים הקטנות של הילדים.

"מחקרים בכל העולם מצביעים על השפעה ישירה של כלי נגינה על ההתפתחות השכלית והפיזית של ילדים החל מגיל שנה והלאה, בהקשר הורבלי, המתמטי, המוטורי והחברתי. לכן עבור בניית סט כלי הנגינה הללו, והבחירה אילו כלים לכלול בו כמו קסטנייטה, חצוצרה, תוף יד, משולש, משרוקית ועוד, שיתפנו פעולה עם יועץ מוזיקלי לגיל הרך, כך שהילדים יוכלו לבוא לידי ביטוי באופן מוזיקלי לפני שהם עוברים לנגינה בגיטרה או פסנתר, שמתאימה לגילאים מעט בוגרים יותר. כל כלי הנגינה שלנו עברו בדיקות מעבדה של מכוני תקנים הישראלי והאמריקאי, כך שהם בטוחים לגמרי לשימוש של ילדים קטנים", אורי כהן הסביר.

Smart Wallaby. יח"צ,
Smart Wallaby/יח"צ

Smart Wallaby: תוכניות לעתיד ויצירת קשר

למדנו כי היעדים הבאים של אורי וסער כוללים בין היתר גלובוס מיוחד, משחקי קלפים, תיק אחסון במיוחד למשחקי הלגו השונים והפתעות נוספות עליהן אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.

לפרטים נוספים אודות הפופים וכלי הנגינה השונים, ניתן להשאיר פרטים כאן

אתר מקוון

פייסבוק

cah,u; Smart Wallaby
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully