וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

YE nutrition Israel: חברת תוספי התזונה המובילים בארץ

בשיתוף ואיל חיר

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 14:15

כל מי שבוחר להתחיל ולהתאמן מגלה בשלב מוקדם ביותר כי לצד תכנון קפדני של שגרת האימונים, ישנו צורך להוסיף מרכיב משמעותי על מנת למקסם את הביצועים - תוספי תזונה מתקדמים

YE nutrition. יח"צ,
YE nutrition/יח"צ

נכון להיום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים של תוספי תזונה לספורטאים ובכלל, אך הדבר הנכון ביותר הוא להתאים את התוספים המתאימים ביותר בהתאם לצורך.

בין יתר התוספים ניתן לציין:
☑אבקות חלבון.
☑גיינרים (תוספים להעלאת מסת השרירים והגוף)
☑חומצות אמינו.
☑מולטי-ויטמינים.
☑שורפי שומן ועוד.

:YE nutrition Israel חברת תוספי התזונה המובילה בעולם

בשנה האחרונה אל חברות תוספי התזונה שהיו קיימות בארץ נוספה לה עוד חברת תוספי תזונה חדשה "YE NUTRITION", ואלפי ספורטאים גילו בתוך זמן קצר כי חברת YE nutrition Israel היא החברה האיכותית ביותר עם הטעמים הטעימים מכולם.

מי שעומד מאחורי יבוא חברת תוספי התזונה YE NUTRITION הוא ואיל חיר, בן 37, דמות מוכרת בקרב מפתחי הגוף ותוספי התזונה בישראל. אביו של ואיל היה מר ישראל במשקל כבד ואלוף האלופים בפיתוח גוף לשנת 1997, ובשנים האחרונות ואיל היה בעלים של חברה אשר ייצרה תוספי תזונה מתקדמים בארץ.

בשנה האחרונה ואיל החל לייבא את התוספים מחברה אירופאית, ועל השינוי שבחר לעשות הוא סיפר: "הפסקתי לייצר תוספי תזונה בעצמי בגלל שתי סיבות. הראשונה היא שתהליך הייצור בארץ היה מאוד מסורבל, והסיבה השנייה והעיקרית היא שמצאתי את תוספי התזונה של חברת YE Nutrition האירופאית כתוספים הטובים ביותר בשוק.

"התוספים הללו הם בעלי האיכות הגבוהה ביותר מבחינת ערכים תזונתיים, הם כשרים כך שמתאימים לכל הקהלים בישראל, והטעם שלהם הוא טעם נהדר המשאיר טעם של עוד בכל שייק".

אלוף ערוה פלאח. יח"צ,
אלוף ערוה פלאח/יח"צ

:YE nutrition Israel מגוון רחב של תוספי תזונה ייחודים

למדנו כי המוצרים של YE Nutrition נבדקים באופן קבוע על ידי מעבדות המפעל עצמו, ובנוסף עברו בדיקה במעבדות בישראל, והמוצרים עצמם מאושרים על ידי משרד הבריאות. תפקיד המוצרים של YE Nutrition הוא בעיקר לעזור להעלות את מסת השרירים, לשיפור הכוח, הסיבולת והתזונה של הספורטאים השונים בכל יום.


שלושת התוספים המרכזיים ביותר הם:
Isolate hydrolyzed ☑
Whey Concentrate ☑
Mass gainer pro ☑

שלושתם מגיעים בשלל טעמים, כגון: בננה קרמל, שוקולד קרמל, שוקולד בלגי, וניל, גלידת תות, שוקולד לבן ותות, קפוצ'ינו, מרשמלו שוקולד, קרם עוגיות, ועוד.

Isolate hydrolyzed. יח"צ,
Isolate hydrolyzed/יח"צ

תוסף תזונה: Isolate hydrolyzed

ואיל חיר פירט עבורנו על כל תוסף בנפרד: "בכל הנוגע לתוסף הזה, מדובר בחלבון בדרגת סינון גבוהה מאוד, כמעט אפס אחוז שומן, גרם של פחמימות, אפס סוכר ו- 99 קלוריות במנה בסך הכל. הוא מכיל בתוכו כמות גבוהה של חלבון ביחס למנה, אחוז החלבון הוא 88%, 22 גרם במנה של 25 גרם. זה תוסף נהדר למי שרוצה לחטב את הגוף, והחלבונים שלו נספגים מהר מאוד לתאי השריר".

80% Whey Concentrate. יח"צ,
80% Whey Concentrate/יח"צ

תוסף תזונה: 80% Whey Concentrate

"מדובר בחלבון מי גבינה מרוכז ומבודד, ומה שמייחד אותו זו הכמות הגבוהה של החלבון, 77 אחוז ו- 124 קלוריות בסך הכל במנה, עם כמות סוכר של גרם אחד בלבד, ו- 23 גרם חלבון למנה של 30 גרם".

GAINER MASS PRO. יח"צ,
GAINER MASS PRO/יח"צ

תוסף תזונה: GAINER MASS PRO

"פה מדובר בתוסף שהוא ארוחה לכל דבר, יש בו הכל מהכל, תשלובת של פחמימה מורכבת עם חלבונים, ויטמינים ומינרלים, ללא תוספת סוכר ואפס אחוז שומן. הוא מגיע באריזת חיסכון של 6.8 קילו בשלל טעמים נהדרים".

מהן חומצות אמינו ומדוע הן חשובות לספורטאים?

"חומצות אמינו הן הבסיס המרכזי של החלבונים, לכן הן זכו לקטגוריה נפרדת בתוספי המזון שלנו. צריך לזכור כי בגוף האדם יש רק 20 חומצות אמינו, ו- 9 מתוכן הגוף אינו יודע לייצר, אך הן מאוד חיוניות, ולכן ניתן להשלים אותן בעזרת תוספי תזונה איכותיים.

בין היתר בקבוצה הזו ישנן חומצות אמינו המשמעותיות ביותר למתאמנים:

קיראיטין הזהב 100 מנות הגשה.

ממריץ הזהב preworkout ברמה גבוהה 40 מנות הגשה.

תשלובת חומצות אמינו EAA בטעמים 40 מנות הגשה.

חומצות אמינו מסועפות BCAA בטעמים 50 מנות הגשה.

גלוטמין טהור רמת סינון גבוהה 100 מנות הגשה.

ציטרולין טהור CITRULLINE מנות הגשה 150.

ציטרולין בטעמים 50 מנות הגשה.

בטא אלנין BETA-ALANINE טהור 150 מנות הגשה.

כיוון שהן עוזרות לבנייה של מסת השרירים, מפחיתות באופן משמעותי את התהליך של פירוק רקמות השרירים, שתפקידו לספק אנרגיה בזמן מאמץ ואימון", ואיל חיר הסביר.

YE nutrition. יח"צ,
YE nutrition/יח"צ

:YE nutrition Israel יצירת קשר

את המוצרים של YE nutrition Israel ניתן למצוא בחדרי כושר, חנויות טבע ובתי מרקחת בכל רחבי הארץ. לצד התוספים שכבר נמצאים בארץ, בכל חודש מחדש מגיעים תוספים חדשים, בכפוף לאישור משרד הבריאות במבחר ענק של טעמים.

לקבלת מידע ופרטים נוספים אודות תוספי התזונה השונים של YE nutrition Israel

חייגו לטלפון: 052-5557068

מידע נוסף ישנו באתר

פייסבוק

פייסבוק אישי

יוטיוב

בשיתוף ואיל חיר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully