וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדוויץ' בר הנמל - כי אין כמו חיפה בלילות

בשיתוף סנדוויץ' בר הנמל

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 15:21

לאורך השנים התקבעה בתודעה של רבים כי חיי לילה סוערים אפשר למצוא רק בתל אביב, בעוד שבחיפה כולם הולכים לישון מוקדם, אך המציאות בשטח שונה לחלוטין

סנדוויץ' בר הנמל. יח"צ,
סנדוויץ' בר הנמל/יח"צ

במסע לילי שערכנו באזור נמל חיפה, גילינו ים של מקומות בילויי סוערים, ממש כמו הים והגלים הסמוכים למזח, ובין היתר היו אלו מועדוני לילה, ברים ומסעדות שמשכו אליהם מאות בליינים. אך בין כל האורות הנוצצים מסביב, דווקא מקום אחד קטן משך את תשומת הלב של כולם, "סנדוויץ' בר הנמל".

סנדוויץ' בר הנמל - אוכל וחווית רחוב מהפנטת

ניגשנו לראות על מה כל ההמולה וגילינו מקום שמוכר לא רק אוכל רחוב משובח, אלא גם מעניק חוויה כיפית ומהנה. מי שמנהל את הבר הקטן והמקסים הוא עבדאללה איברהים, בחור צעיר, בן 30, שהחל ללמוד את סודות המטבח כבר שהיה בן 16, ולאורך השנים התמקצע במטבחים הגדולים של המלונות באילת וחיפה, ולפני כארבע שנים פתח את המקום שלו.

סנדוויץ' בר הנמל. יח"צ,
סנדוויץ' בר הנמל/יח"צ

סנדוויץ' בר הנמל - לקוחות מפרגנים

שוחחנו עם כמה לקוחות שעמדו עימנו בתור. שירי תושבת העיר סיפרה לנו: "בפעם הראשונה שהגעתי לכאן לאחר בילוי הזמנתי את השווארמה הטבעונית, למרות שאני גם אוכלת בשר. נהנתי ברמות ומאז זו המנה הקבועה שלי, המרקם מעולה, התבלינים בול, ביחד עם זיתים מושלמים בצד, אני תמיד מגיעה רעבה ויוצאת שבעה ומאושרת, לייק אחד גדול מבחינתי".

אדם, תושב הקריות, שמח לספר גם כן: "זה המקום הכי טוב לבליינים של עיר התחתית, מיקום פצצה ואוכל משוגע. תמיד מקבלים אותך פה בחיוך, ואי אפשר שלא להתחבר אל האנרגיה הטובה ואל הצחוקים בין ביס לביס. המנות פה גדולות ומשביעות, אזור הסלטים נקי, הבאגטים נאפים במקום ולכן יוצאים חמים ופריכים, אחלה תענוג שבעולם".

סנדוויץ' בר הנמל - פה לא תקבלו כאבי בטן

כאשר הגיע זמן הטעימה שלנו, לרגעים הראש שלנו הסתחרר מהתפריט המגוון והמרשים: בשרים, שניצל, נקניקים, גבינות ובר סלטים עמוס מכל טוב, שאפשר לשלב עם פיתות, בג'טים, ג'פטות או לחמניות טריות.

שאלנו את עבדאללה מה הדבר הכי חשוב לו, והוא שם את הקלפים על השולחן מבלי להתבייש: "מעבר לנראות ומעבר לטעמים, אני מביא את המוצרים הכי טריים ואיכותיים, ושומר כי יהיה ניקיון מופתי כדי שאף לקוח לא יאכל אצלי ויקבל קלקול קיבה. כולם יודעים שזו בעצם הבעיה הכי גדולה שיש כאשר אוכלים בחוץ, ולשמחתי עוד לא חזר אליי לקוח והתלונן על כאבי בטן, להיפך, הם חוזרים שוב ושוב לאכול".

סנדוויץ' בר הנמל. יח"צ,
סנדוויץ' בר הנמל/יח"צ

סטודנטים וחיילים - מחירים מוזלים

כיוון שמדובר באזור אליו מגיעים המון סטודנטים וחיילים, בחוכמה רבה עבדאללה בנה עבורם תפריט מיוחד ומוזל: המבורגר גדול ועסיסי שאנחנו טעמנו והתענגו על כל ביס, ביחד עם צ'יפס פריך ושתייה ב- 39 שקלים בלבד!

ג'בטה ענקית עם אחד מסוגי הבשרים, ביחד עם צ'יפס ושתייה, ב- 45 שקלים בלבד. מי שאוהב את האוכל שלו בתוך בגט טרי ופריך, עם התוספות, צ'יפס ושתייה, ימצא אותם ב"סנדוויץ' בר הנמל" ב- 37 שקלים בסך הכל, ויש גם אוכל טבעוני. את ההנחות תקבלו לאחר שתציגו בפני אחד מצוות העובדים במקום תעודת חוגר או סטודנט.

סנדוויץ' בר הנמל - שעות פתיחה

בזכות השם הטוב שעבדאללה עשה לעצמו עם סנדוויץ' בר הנמל, לקוחות רבים שעובדים בסביבה או מגיעים לאזור, דרשו ממנו כי המקום יהיה פתוח לאורך כל שעות היום, וכך הם פני הדברים.

"סנדוויץ' בר הנמל" פתוח בימים א' - ד' בין השעות 12 בצהריים ועד 22:00 בערב.

בימי חמישי ושישי, המקום פתוח 24/7, ותגידו לנו אתם, האם יש מקומות כאלה בתל אביב?

לפרטים נוספים והזמנות למשלוחים בחיפה, חייגו לטלפון: 1-700-500-342

כתובת: משה אהרון 12, נמל חיפה.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סנדוויץ' בר הנמל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully