וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוך בגזר - חוויה מושלמת לכל המשפחה

בשיתוף משוך בגזר

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 16:51

הסגרים מאחורינו, הסתיו לפנינו, ומזג האוויר הנעים מוציא את אלפי בית ישראל לטיולים בחיק הטבע

משוך בגזר. יח"צ,
משוך בגזר/יח"צ

במערכת מדור "הנבחרים", ביקשנו להציג בפניכם את האטרקציות השוות ביותר, עבור זמן איכות עם הילדים בשבתות ובחגים. בחרנו לצאת לדרך עם "משוך בגזר", קטיף עצמי לפי עונות השנה, עם מגוון רחב של ירקות צבעוניים במושב צופית. מפיק חבר המערכת התנדב לבקר במקום עם אשתו וילדיו הקטנים בבוקר יום שבת, על מנת להביא את כל המידע המעודכן מהשטח, על כך ועוד בכתבה הבאה.

משוך בגזר - לא רק שיר לילדים

"משוך בגזר, משוך בגזר, אין כמוהו גזר, משוך ימינה, משוך שמאלה, אינו זז הגזר". את מילות השיר של לוין קיפניס, שנכתב אי שם באמצע שנות השישים והוכנה והותאמה גם לספר, מכירים כל ילדי ישראל לאורך השנים, וזו הייתה המשימה שלי, למשוך בגזר ולקטוף אותו מתוך האדמה, ביחד עם אשתי ושני ילדיי הקטנים, בגילאים 4 ו- 6.

כך, בבוקר יום שבת אחד, יצאנו אל מושב צופית שבשרון, מרחק נסיעה של 5 דקות בלבד מכפר סבא. מאחר וכבר יצא לנו להיות בכמה משקים ושדות ברחבי הארץ, מקומות שמציעים להגיע לקטיף עצמי גם כן, לא היו לנו ציפיות גדולות, לכן שמחנו לגלות כי המתחם של "משוך בגזר" מציע מרחבים עצומים ופעילויות נוספות, שהופכים את החוויה ליוצאת דופן במינה.

משוך בגזר. יח"צ,
משוך בגזר/יח"צ

משוך בגזר - מרחב גדול של שדות פורחים

הקטיף של "משוך בגזר" בנוי על שטח עצום, 40 דונמים של שדות בהם יש מספר אפשרויות של קטיף.

קטיף ירקות- מכיל בתוכו מגוון רחב של סוגי ירקות, תירס לבן מתוק, בטטות, עגבניות שרי, פלפלים בצבעים שונים, בצל ירוק, כרוב, ברוקולי, חסה, כרובית, חצי בלאדי, שומר, סלרי, קולרבי ועוד, כאשר המלאים משתנים מעת לעת בהתאם לעונות בשנה.

מעבר לשדות עצמם, גם הפסיליטיז שמסביב הופכים את השהות במקום לנוחה ונעימה. ישנה רחבה גדולה מקורה, עם שירותים צמודים ופינות ישיבה למנוחה ולפיקניקים. בנוסף, במקום גם ניתן לקנות משקאות קרים, ארטיקים ומאכלים דרוזים.

משוך בגזר - הילדים לא רצו ללכת

כל הורה יעיד כי אין כיף גדול יותר בחיים מאשר לראות את האושר על פני הילדים שלנו. כך היה כאשר שני הקטנטנים שלי רצו לכל עבר, נשמו אוויר נקי וצח של טבע, התפלשו בחול, נהנו לגעת עם הידיים בירקות הטריים היישר מהשדות, חוויה שונה, קוסמית, מאשר המשחקים להם הם רגילים בחיי היום יום בעיר.

בנוסף, הסיורים המודרכים הוסיפו לחוויית הקטיף של הילדים. על מנת לבדוק את רמת הכיף שלהם, שאלתי את הילדים, "רוצים שנמשיך מכאן לים"? הם נתנו לי מבט שלא השאיר מקום לספק, לא ים ולא בריכה, אלא להמשיך לכייף בשדה, כאשר חיכה להם בונוס נוסף לא רחוק מאזור הקטיף עצמו, תצוגה של טרקטורים וכלים חקלאיים נוספים.

משוך בגזר. יח"צ,
משוך בגזר/יח"צ

משוך בגזר - הורים נוספים ממליצים

תוך כדי תנועה, ניצלתי את ההזדמנויות ושוחחתי עם הורים נוספים שהיו מסביבי, משפחת ברנע מרמת השרון, שהגיעה ביחד עם שלושת ילדיהם ושני בני דודים קטנים גם כן, סיפרו לי: "זאת לא הפעם הראשונה שלנו כאן. בכל כמה חודשים הילדים מבקשים מאיתנו ללכת שוב לקטיף, ולא מוכנים לשמוע לגבי מקומות אחרים. זה מתחם מקסים, גדול מאוד, מרווח, מתוחזק ונקי. תענוג לראות פה את השפע האדיר של הירקות, כך שאפשר לקטוף בכמויות גדולות, חוויה ששווה כל שקל".

יפעת שושני שהגיעה לכאן כל הדרך מבאר שבע סיפרה על החוויה האישית שלה: "מטורף מה שיש פה, עושר אדיר של טבע אמיתי. מי שהמליצה לי על המקום זאת אחותי שמתגוררת ברעננה, היא אמרה לי כמה וכמה פעמים, שאני חייבת להגיע לכאן יום אחד עם הילדה שלי, בת 9. כשסיפרתי לחברות שאני נוסעת כל הדרך לשרון כדי לקטוף ירקות, הן חשבו שאני משוגעת, אבל אני חייבת להגיד כי היה שווה לעשות את המרחק הגדול, להגיע לכאן ולא ללכת לעוד איזה מסע באיזה קניון או מרכז מסחרי. יש פה אווירה נהדרת מסביב, אווירה של כיף בין כל הילדים וההורים, משהו שמעניק שלווה פנימית אמיתית".

משוך בגזר. יח"צ,
משוך בגזר/יח"צ

משוך בגזר - גם אנחנו רוצים להגיע

שעות הפעילות של משוך בגזר הם בימים שני עד חמישי בתיאום מראש.

בימי שישי בין השעות 09:00 - 14:00 (בתיאום טלפוני)

בימי שבת בין השעות 09:00 - 16:00, כנ"ל בחגים, כמו בחול המועד סוכות, לאורך כל החג.

לבירורים והזמנת מקום, חייגו עכשיו: 053-3600175

או 09-9570220.

החל מסוף חודש אוקטובר ונובמבר אפשר יהיה להגיע למקום לקטיף של תותים וגזר, בנוסף לשאר הירקות.

או כנסו לאתר: https://pullgezer.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/PullGezer

בשיתוף משוך בגזר
  • עוד באותו נושא:
  • קטיף
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully