וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלה לוי - ובחרת בחיים

בשיתוף מיכאלה לוי

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 16:19

אתם מכירים את ההרגשה הזו של חוסר אונים, כאשר לא מסוגלים לקום מהמיטה בגלל בעיות פיזיות או חסמים אחרים?

מיכאלה לוי. יח"צ,
מיכאלה לוי/יח"צ

עד לפני כמה שנים, מיכאלה לוי סבלה בדיוק מאותם התסמינים, בעקבות משבר אישי קשה בו עברה תהליך של גירושין מכוערים וקשים. אך דווקא מתוך עמדה נחותה, כאשר נאלצה להתמודד מול כל העולם תוך כדי שגידלה חמישה ילדים קטנים, היא פיתחה לעצמה יכולת לצאת מכל הסבך שעטף אותה בדרך לחיים חדשים.

קרוב לעשור מיכאלה פוגשת בקליניקה שלה את מי שסובלים מכאבים פיזיים לאחר מחלות קשות, או כאלו שנתקלים בקירות וחסמים בהיבט האישי, ועוזרת להם בדיוק כפי שעזרה לעצמה במשבר האישי שאיים למוטט אותה סופית.

מפיק חבר המערכת פגש אותה לשיחה אישית, בסופה הוא הוריד את הכובע בפני לביאה אמיתית.

מיכאלה לוי: מטפלת מזן אחר

מיכאלה לוי, בת 41, היא אשת חיל לכל דבר, ובהכשרתה המקצועית מתפקדת כמטפלת פסיכוטרפיסטית, מטפלת גוף ונפש מוסמכת בטיפול ביו-אורגונומי (רפואת תדרים ושינוי תפיסות בתת מודע), קינסיולוגיה (מוח אחד), רפואה הוליסטית יהודית וטיפול במרידיאנים EFT.

כיוון שמיכאלה בנתה לעצמה ארגז כלים המשלב בתוכו כמה שיטות טיפול שונות, יש ביכולה להתאים את הטיפול המתאים תוך כדי יכולת לשלב כמה שיטות גם יחד בדרך לריפוי והצלחה מלאה.

זאת הסיבה שאל הקליניקה שלה בפתח תקווה מגיעים נשים, ילדים ובני נוער, שסובלים מבעיות מגוונות, כמו בעיה של פוריות, תהליך התאוששות לאחר ותוך כדי מחלת הסרטן, מי שנתקלים בקשיים חברתיים כאלה ואחרים, ילדים עם בעיות של קשב וריכוז, בעיות עור ועוד.

מיכאלה לוי. יח"צ,
הקליניקה של מיכאלה לוי/יח"צ

מיכאלה לוי: סיפור חיים מטלטל

בשונה מלא מעט קולגות בתחום, מיכאלה הגיעה לעולם הזה לאחר שעברה משבר אישי שלבטח היה ממוטט רבים אחרים. אך סיפור החיים הקשה שלה בעצם מבדל אותה מאחרים, כי היא יכולה לא רק להקשיב לבעיות של מטופלים, אלא לדעת בדיוק מה עובר עליהם ברגעים הכי קשים ומתסכלים.

על סיפור חייה והיציאה לדרך חדשה מיכאלה סיפרה לי: "אני מיכאלה, מטפלת אנרגטית, ואת היכולת שלי קיבלתי מהרגע שנולדתי. יש לי את היכולת לחזות מצבים שיקרו בעתיד, ולהרגיש מצוקה שיש לאנשים מסביבי.

"במשך יותר מדי שנים "ברחתי" מהיכולת הזו שיש לי, כך שלמעשה ברחתי מעצמי, אך למדתי כי ברגע שאנו בורחים מעצמנו, מהייעוד האמיתי שלנו, אנחנו בונים מציאות וחיים שאין בהם סיפוק אמיתי, וכך היו נראים החיים שלי עד לפני מספר שנים.

"התחתנתי והבאתי לעולם חמישה ילדים, אך אף פעם לא הרגשתי מנוח או סיפוק, גם כי חיי הנישואין שלי היו מלווים בקשיים רבים, בחוסר כבוד והערכה. לכן, אני אומרת כי כל כאב פיזי אותו אנחנו מרגישים, הוא בסופו של דבר כאב רגשי שפשוט התפרץ לאחר שכבר לא היה ניתן להכיל אותו יותר.

"זה בדיוק מה שקרה לי, חליתי נפשית וגופנית, עברתי אירוע מוחי בגיל 28 ולאחריו מצאתי את עצמי בודדה, עם הילדים בלבד, ללא תמיכה של אף אחד אחר. הגעתי לתהום אך ממנה ידעתי להתחיל מחדש, להתחבר אל הייעוד שלי בחיים, שם גם נולד הצורך שלי לעזור לזולת. היום אני נמצאת בנקודת מבט שונה לגמרי. אני יכולה להעיד כי החיפוש העצמי היה כואב, מפחיד אך באותה הנשימה מרתק, ואת כל הכלים והניסיון שצברתי בעצמי, אני מעבירה לאחרים".

מיכאלה לוי: מיקס של שיטות

כאמור מיכלה למדה מספר שיטות ומשלבת בין כולן. בין היתר, היא עושה שימוש בשיטת מוח אחד, דמיון מודרך, תמציות באך ותמציות הפרח, ביואורגונומי, צ'אקרות ונוספים, ומכל שיטה היא בוחרת את המיטב בהתאם למטופלים שלה.

כמו כן, מיכאלה סיפרה לי על כוח נוסף שמאפיין אותה מאז שהייתה ילדה קטנה: "נולדתי עם יכולת לתקשר מול אחרים, בלי שהם יצטרכו לשוחח עימי. לא מדובר ביכולת שבזכותה אני יכולה לנבא את העתיד, אבל כן לראות דברים שיקרו בפרקי זמן קצרים, שעה מעכשיו וכד'. אני זוכרת שאנשים היו מפחדים ממני בגלל זה, אבל זה אחד הכלים שעזרו לי בשעת המשבר הגדול האישי שלי.

"למעשה הגעתי אל עולם הריפוי דרך כישרון התקשור המולד שלי, וכיום בקליניקה כאשר יושב מולי מטופל ומתלונן על כאב מסוים, יש לי את היכולת לראות דברים שהשפיעו עליו בילדות וכך לגעת בשורש הבעיה, בשונה כמובן מהרפואה הרגילה".

מיכאלה לוי. יח"צ,
מיכאלה לוי/יח"צ

מיכאלה לוי: לקוחות ממליצים

באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט ניתן לקרוא על ההמלצות והמילים החמות שמיכאלה מקבלת מצד לקוחות.

אחת מהן, בלה ק. כתבה: "הגעתי למיכאלה ופגשתי באישה חמה ומקצועית שנתנה לי המון. עברתי איתה תהליך מדהים ועמוק של ניקוי שעזר לי לייצר שינוי בחיים. הקשר שלי עם מיכאלה בא לידי ביטוי בליווי אישי גם כיום, בהחלטות עסקיות גדולות וקטנות, כדי לעזור לי להתקדם קדימה, אני ממליצה עליה בחום מתוך הניסיון האישי שלי".

נטליה פ. החמיאה גם היא: "אני מכירה את מיכאלה כבר המון שנים, היא מטפלת מעולה, עוזרת במצבים קשים שלא כל אחת יכולה להתמודד איתם. חשוב לא פחות, אם ישנו מצב שבו היא לא מרגישה שיכולה לעזור, היא אומרת זאת, וזה ממש לא דבר מובן מאליו".

מיכאלה לוי: תוכניות לעתיד

לפני סיום הפגישה שלי עם מיכאלה, שאלתי אותה לאחר שכבר נגעה בשיאים רבים, באופן אישי ומול מטופלים שעזרה להם, אילו עוד מטרות היא מציבה לעצמה, אם בכלל?

"הגיע הזמן לעשות ניקוי רוחני, הגיע הזמן להפסיק לפחד, אלא לעשות שינוי אמיתי, להיפרד מהפחדים ומכל מה שתוקע אותנו, ולהתחיל מחדש חיים שלמים יותר, מאושרים יותר ובריאים נפשית ופיזית.

"מה מונע מאיתנו לעשות שינויים? ומה הקשר בין הפחד לבין תחושת תקיעות, עייפות, סטרס ומחלות?. קחו לכם דקה, עיצמו את העיניים, התבוננו פנימה ותשאלו את עצמכם: "כמה דברים אני לא עושה בחיי, ממה אני נמנע/ת בגלל הפחד?"

פחד מכישלון או מהצלחה, משינוי בחיים, או מ"מה יגידו" אחרים, או פחד לפגוע בבן/בת הזוג או הילדים, ועוד פחדים רבים ושונים, עוצרים, משתקים ומונעים מאיתנו לממש את עצמנו, להעז ולפרוץ גבולות. הפחד גורם לתחושת תסכול, תקיעות, חוסר סיפוק, כעס, חולשה של מערכות הגוף, עייפות וירידה באנרגיה ובכוחות הפנימיים. כשאנו פוחדים ממשהו, אנחנו נושמים פחות טוב, חשים מתח שעלול להפוך לתסכול ולדיכאון, ובהמשך גם למחלות.

"אז בואו נרגע, ניקח נשימה עמוקה לחלל הבטן, נקדיש זמן לעצמנו, ונחשוב על מה שמפחיד ועוצר אותנו. הקשיבו לעצמכם, תנו לפחד מקום, בקבלה ובאהבה, ונסו להבין: מה באמת מפחיד כל כך, המעשה או הפחד עצמו? העשייה או ההתרגלות לפחד? או אולי זו הפאסיביות שהפכה חלק מחייכם?".

מיכאלה לוי - ובחרת בחיים, זו לא עוד סיסמא ריקה מתוכן, אלא דוגמא מרתקת של אישה גדולה מהחיים, שכנגד כל הסיכויים ותוך כדי משבר אישי קשה ביותר, אזרה אומץ, וניפצה לרסיסים את המחסומים שעמדו מולה וביקשו להכריע אותה.

מיכאלה לוי מאסטר מטפלת, מומחית בטיפול אנרגטי לשטיפת רבדים בנפש האדם: 054-6039-222

אתר

פייסבוק

בשיתוף מיכאלה לוי
  • עוד באותו נושא:
  • טיפול
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully