וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגיע לפסגת היופי - הכירו את אילנית אלון

בשיתוף אילנית אלון

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 14:20

אין ספק שכל אחת יכולה לאפר ולהתאפר, אך רק איפור מקצועי יהיה זה שירומם את הנתונים הטבעיים של כל אחת, היישר לפסגת היופי - הכירו את המאפרת אילנית אלון

אילנית אלון. יח"צ,
אילנית אלון/יח"צ

תחום האיפור הוא משהו שמושך מהר מאד את העין ליופי שיש באישה, כך שאין ספק כי בחירת מאפרת מקצועית מביאה לידי ביטוי את האופי ומבנה את האישיות של כל אחת באשר היא. האיפור עוזר לכל אשה להשתלב עם סגנון הלבוש ואפילו תנועות הגוף שלה, ועם זאת, לכל אישה יש משהו בפניה אשר מעניק לה את יופייה, אך איפור מקצועי יודע להבליט ריסים ארוכים, גומות חן, עיניים, שפתיים, לחיים וכדומה.

אילנית אלון. יח"צ,
אילנית אלון/יח"צ

עם זאת, ברור לכל, כי אף אחת לא תתפשר לעולם על מה שהיא רוצה להביא איתה ולהציג, בטח ביום המאושר ביותר בחייה, החתונה. לאור העובדה כי לכל כלה יש את החזון שלה, איך היא הייתה רוצה להראות ביום החגיגי ביותר בחייה, צוות הנבחרים שלנו סקר את תחום האיפור המקצועי. זה לא היה פשוט אבל בסופו של דבר הוא הגיע למסקנה כי אילנית אלון תאפר אתכן בצורה פשוט מושלמת - היא תדע להבליט את מה שצריך ולטשטש את מה שפחות נאה, כי אחרי חמש שנים במקצוע, תהיו בטוחות שעברו תחתיה כבר מאות נשים שזכו לאיפור מקצועי ומרשים כאחד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אילנית אלון. יח"צ,
אילנית אלון/יח"צ

בבדיקה שערכנו, מבין מאות מאפרות, מצאנו כי אילנית אלון יודעת להתאים איפור לכל פנים ולכל חלק של היום, החל מאיפור בוקר, איפור ערב, איפור לכלה, איפור לאירועים וכדומה. ידוע כי ביומיום כל אחת מתאפרת בעצמה, אך לרוב, לאירועים מיוחדים כל אחת רוצה להיראות במיטבה ולשם כך היא פונה למאפרת מקצועית, אחת שלומדת כיצד להתאים את האיפור לתווי הפנים של כל אחת, כדי להדגיש את החלקים היפים בפנים ולהסתיר את אלו שפחות.

אילנית אלון. יח"צ,
אילנית אלון/יח"צ

אילנית אלון אוהבת מאד את הסגנון העדין, אבל מתאימה את עצמה לצרכים של כל לקוחה, בין אם היא אוהבת איפור גס, איפור יותר מרשים שנותן נוכחות ומודגש יותר או בין אם מחפשת משהו סטנדרטי ורגוע. "אני, באופן אישי, אוהבת איפור עדין ונקי, אך אם יש רצון מעבר לכך אני מתאימה את עצמי''. אמרה לנו אילנית בשיחה שערכנו איתה והוסיפה: "חשוב לי מאד להיות קשובה לצרכים של הלקוחה, מה היא רוצה, לעשות מולה תיאום ציפיות מראש, שלא יהיו פערים בין מה שהיא מבקשת לבין מה שאני רוצה להעניק לה. חשוב לי להבין את אופי הלקוחה, הטעם שלה והסגנון, על מנת לשקף לה מה אפשר לעשות''.

לקוחותיה סיפרו לנו כי אילנית דואגת לשמור על קשר עימן גם לאחר מתן השירות. העובדה כי היא משרה רוגע ונינוחות, לצד שירותיות ברמה גבוהה וסבלנות, מעניקה ביטחון גם ללקוחות החדשות. "אני קשובה לכל אחת ודואגת מהר מאד לשבור את הקרח ביני לבין הלקוחה, התקשורת חמה מאד וזה משהו שחשוב לי, הן במהלך האיפור וכמובן שםג אחרי - אני פה בשביל לתקן ולשפר''.

אילנית אלון. יח"צ,
אילנית אלון/יח"צ

ההצלחה של אילנית הביאה אותה לחלום על פיתוח העסק שבנתה במו ידיה: "החלום שלי הוא להיות מאפרת כלות מבוקשת. העולם הזה מאד מרגש אותי, ללוות כלה במשך היום הוא משהו מאד חשוב עבורי - אני אוהבת מאד להיות שם ולתת את המענה הזה. כמו כן, איפור אופנה הוא נושא שמאד מעניין אותי, אני לוקחת המון השתלמויות בנושא ומעשירה את עצמי בהמון טרנדיות של כל מה שהולך. על מנת להיות בעניינים אני נמצאת במעקב אחרי הטרנדים החדשים בתחום".

אז אם אתן רוצות שותפה אמיתית, כזאת שתעניק לכן את כל השקט הנפשי ביום האירוע - אילנית אלון מציעה את שירותיה עד אליכן, מבאר שבע ועד חיפה.

טלפון: 0523516933

מייל:
Ilanitalon29@gmail.com

פייסבוק
https://www.facebook.com/ilanit.alon.1

אינסטגרם
https://www.instagram.com/p/BybGAtNH2CO/?utm_medium=share_sheet

בשיתוף אילנית אלון
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully