וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייצל H: בית האופנה שמלביש את הנשים החרדיות

בשיתוף רייצל H

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 15:27

כשניסתה להלביש את בנותיה לקראת אירוע משפחתי נוכחה רייצ'ל הורביץ לדעת כי "הכשרת" הבגדים אותם רכשה גוררת התרוצצויות ובזבוז זמן רב. את הצורך הזה באופנה לציבור הנשים החרדיות הפכה לבית אופנה מצליח

בווידאו: רייצ'ל הורביץ - רייצ'ל H/אולפן הנבחרים

בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה מבורכת של נשים במגזר החרדי שנכנסות אל תוך העולם העסקי. הכירו את מותג האופנה רייצל H שמלביש את נשות וילדי המגזר החרדי.

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום ולהפוך לרשת מצליחה כל כך במגזר החרדי?

נלך במנהרת הזמן 25 שנה אחורה. התחלתי כמורה בחינוך העצמאי בכיתה א' והיה לנו אירוע משפחתי גדול. הייתי צריכה להלביש אותי ואת בנותיי וחיפשתי בגדים. וגיליתי מפח נפש. הייתי צריכה לקחת בגדים ברשתות "ולגייר" אותם - לקחת לתופרת, להתרוצץ ולתקן אותם. נפל לי האסימון שיש כאן ציבור גדול שצמא לאופנה צנועה שאין לו מענה. החלטתי להקים בית אופנה לנשים ונערות שיתן מענה לכל המשפחה.

רייצ'ל, שתפי אותו בכניסה שלך לעולם העסקי, כאישה חרדית שנחשבת לפורצת דרך, איך הייתה ההתחלה? היה קשה לפרוץ?

ההתחלה לא היתה קלה. העסק הוא שלי ושל בעלי יחד ולמדנו לא לעבוד מהבטן אלא מהראש ומהלב. הלב מוביל ללקוחות והראש מוביל לעבודה מדוייקת ובלי פשרות של ניהול עסק, מלאים ועוד.

המגמה השתנתה. היום אנחנו מכתיבי אופנה - אנחנו ביחד עם העולם. אנחנו כל הזמן בעשייה מתקדמת כי הציבור סומך עלינו וזה נותן לי את הכוח לחדש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מהם הסגנונות של קולקציות פרטי הלבוש שניתן למצוא אצלכם?

כל מה שאת רואה בבתי אופנה גדולים ניתן למצוא אצלנו בהתאמה לציבור החרדי. לדוגמא בקולקציה החדשה חיברנו בין עולם הקולינריה יחד עם עולם האופנה - המגמה היא לחבר בין עולמות, בני אדם ורגשות.

מהו הערך המוסף שאתם מעניקים למגזר החרדי?

כשאישה מגיעה אלינו היא כאילו נכנסת לאחת מבירות העולם. זה מתבטא בגודל החנות, הופעת המוכרניות, מסכים, סדר וניקיון. חוויית הקנייה היא בקדמת הבמה.

מהי הייחודיות של הרשת שלכם שגורמת לה להיות מובילה בתחומה?

הבגדים שלנו מיוצרים כולם באירופה בהקפדה. אני חושבת שחרדית שחיה את הניואנסים של הציבור, מגיעה לנקודות של הצניעות, של האורך, של תוספות בד, כפתור נוסף - לבגד המושלם. כשאישה נכנסת לחנות היא מרגישה שהיא מלכה בעצמה.

ומה לגבי התכניות לעתיד? מהן השאיפות שלכם?

פתחנו חנות חדשה בבית שמש שמצטרפת לחנויות בירושלים ובבני ברק ואנחנו עוד נגיע גם לצפון ולדרום. יש לנו אתר שעובד מסביב לשעון ומספק משלוחים עד הבית. ב-28 באוקטובר תהייה תצוגת אופנה גדולה עם קולקציה חדשה הכי אופנתית והכי שיקית.

רייצ'ל, תודה רבה. מותג האופנה ''רייצל H'' מביא בשורה חדשה אל עולם האופנה החרדי באמצעות סטייל ושיק ייחודי.

אתר

אינסטגרם

בשיתוף רייצל H
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully