וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הבנק חצה את הקווים: אביעד עמית ילווה אתכם להצלחה

בשיתוף אביעד עמית

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 12:22

אחרי כ-20 שנה כמנהל סניפי בנקים במהלכן ראה עסקים מכל הסוגים, החליט אביעד עמית לספק לעסקים קטנים ובינוניים עזרה מנסיונו הרב ופיתח את שיטת "רווחיות במחשבה תחילה"

בווידאו: אביעד עמית יועץ עסקי ומפתח שיטת "רווחיות במחשבה תחילה"/אולפן הנבחרים

בעלי עסקים מתמודדים עם אתגרים רבים ומורכבים במהלך ניהול העסק, ולכן הם זקוקים ליד מקצועית מכוונת שתסייע להם לצעוד בדרך הנכונה להצלחה. הכירו את אביעד עמית, יועץ עסקי ומפתח שיטת "רווחיות במחשבה תחילה".

אתה מוכר בתחום כ"מנהל הבנק שחצה את הקווים", ספר לנו על הרקע שלך שהוביל אותך לעסוק בתחום?

כמו שהסלוגן אומר, עד לפני מספר שנים ניהלתי סניפים בבנק לאומי במשך 20 שנה. ראיתי מאות עסקים במהלך הקריירה, מטובים יותר ועד פחות טובים והחלטתי לוותר על כלוב הזהב, לצאת החוצה ולעזור לעסקים קטנים ובינוניים להתמודד עם האתגר הפיננסי.

מהו היתרון בניסיון שלך כמנהל בנק כיועץ עסקי?

כמו שאמרתי ראיתי מאות עסקים במהלך הקריירה וזיהיתי שיש שיטה - העסקים שיש להם מיליונים בחשבון פועלים בדרך מסוימת, בעיקר בקטע של מחשבה, תכנון וראייה קדימה. העסקים הפחות טובים עובדים בכאוס. זה הניסיון שאני מביא לשולחן ולא פגשתי בעל עסק שלא רוצה שמנהל בנק יהיה בצד שלו, שישב ויסתכל על ההתנהלות שלו ויעזור לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהם האתגרים הגדולים ביותר שניצבים בפני בעלי עסקים כיום?

הקורונה גוררת בעקבותיה עוד אתגרים. התחום הפיננסי הוא מעין קופסא שחורה שאנשים מעדיפים לא לדעת מה קורה בה וחושבים שהדברים יסתדרו אם יהיו טובים במקצוע עצמו. אבל מה שלא מתוכנן לא ניתן לניהול ומה לעשות - אנחנו אוהבים את המקצוע אבל אנחנו רוצים גם להגיע לרווח וזה אתגר.

בנוסף דווקא בשלב הגדלת העסק נפערים הבורות ואנשים זקוקים לעזרה.

כיצד הליווי שלך מסייע לבעלי העסקים להתגבר על האתגרים הללו?

פיתחתי שיטה שנקראת "רווח במחשבה תחילה". השיטה מבוססת על הניסיון שלי. זה מתחיל מהא'-ב' שרוב העסקים מפספסים - להבין איפה הם נמצאים, לאן הם רוצים להגיע ולתכנן לא רק תוכנית שיווקית אלא גם תוכנית פיננסית פרקטית.

זה ההתחלה. ההמשך הוא לעבוד על המיינדסט - בעלי עסקים משלמים לכולם - לעובדים, לרשויות, לספקים ולהם לא נשאר. המחשבה צריכה להיות הפוכה - למשוך את הרווח ובמה שנשאר לתפעל את העסק. עושים את זה על ידי בניית מנגנון שעוזר לאנשים לעשות זאת באופן אוטומטי. כמו לדוגמא הוראת קבע לחיסכון בתחילת החודש.

לאילו עסקים הליווי שלך מתאים?

לעסקים שההכנסות הן מ-50 אלף לחודש וצפונה. אלה העסקים שכפי שאמרתי קודם נתקלים בבעיות.

מהי הייחודיות שלך כיועץ עסקי?

מעבר לרקע והניסיון שלי מהבנק אני גם מאמן אישי והייעוץ שלי הוא לא רק ייעוץ. אני לוקח את הלקוח יד ביד מהצבת היעדים ועד השגתם.

לאחרונה השקת שירות חדש הכולל ליווי קבוצתי לבעלי עסקים המסייעת להם להשיג שליטה פיננסית בעסק, ספר לנו על כך.

לאורך השנים גיליתי שלחלק מהעסקים לא מתאים ליווי אישי יד ביד והם רוצים כן ליצור לעצמם את האפשרות לדעת את כל הפרטים הפיננסיים. להם זה מתאים כמו גם למי שלא יכול להרשות לעצמו כרגע ליווי אישי - זה נותם להם את השלב ההתחלתי.

באמצעות ליווי מקצועי של יועץ עסקי מנוסה תוכלו להזניק את העסק שלכם קדימה. אביעד, תודה רבה.


אתר

פייסבוק

טלפון: 050-651-9345

בשיתוף אביעד עמית
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully