וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוי טאטו - חווית קעקועים מתקדמת

בשיתוף קוי טאטו

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 15:43

עם מקעקעים מקצועיים מהשורה הראשונה וחווית שירות ייחודית ומתקדמת, סטודיו קוי טאטו בהוד השרון הוא הסטודיו לקעקועים ופירסינג הכי מגניב באזור המרכז

קוי טאטו סטודיו. Yanga photography,
קוי טאטו סטודיו/Yanga photography

מצחיק לחשוב לפעמים איך תפיסות חברתיות משתנות עם הזמן. הדוגמא הקלאסית לכך היא מודל היופי שכל הזמן עובר תהפוכות ושינויים. "יופי הוא כל דבר שמביטים בו באהבה" כתב כריסטיאן מורגנשטרן, משורר גרמני שחי בסוף המאה ה-19 ועד תחילת המאה ה-20. תפיסת היופי היא לעולם סובייקטיבית, ועדיין ישנן אמות מידה המקובלות על מרבית החברה באשר למודל היופי מהו.

אותו שינוי בתפיסה חל גם על תופעות חברתיות שנעות על רצף השלילי-חיובי. הוותיקים שבינינו יזכרו איך אפילו הביטלס נתפסו בעבר כמשחיתי מוסר (ובשל כך אף נמנעה הופעתם בישראל בשנות ה-60), ואילו היום הם נחשבים לחלק מאבני היסוד של רוק איכותי, השראה ומודל ללהקות רבות ונערצות, שכנראה היו נשמעות אחרת בלי 'נוכחות חיפושית' ברדיו.

קוי טאטו סטודיו. יח"צ,
קוי טאטו סטודיו/יח"צ

בדומה לכך, בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי שעובר גם עולם הקעקועים והפירסינג. אם בעבר קעקועים היו תופעה הנחשבת לפרובוקטיבית ומזוהה עם השוליים של החברה, כיום קעקועים נמצאים לגמרי בלב ליבו של המיינסטרים. מי מאיתנו שעשה קעקוע או שניים (או יותר, מי סופר), יודע שקעקועים הם בראש ובראשונה הנאה ממכרת, עוד דרך ליהנות מהגוף שלנו ולבטא את האמת הפנימית שלנו, עקרונות, אמונות ודרך חיים. אמנם סטיגמות הן תופעה חברתית שעדיין האנושות לא הצליחה למחוק לגמרי ולפעמים עדיין נתקלים בהן בתחום, אך עם המיומנויות של מקעקעים כיום, עשיית קעקוע היא פעולה בטוחה, מקצועית ושגרתית שכולם יכולים ליהנות ממנה. דוגמא למקום הממחיש במיוחד את כברת הדרך שעשו קעקועים מאז ועד היום, הוא סטודיו קוי טאטו בהוד השרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קעקועים, פירסינג וטכנולוגיה חדשנית

סטודיו קוי טאטו הוקם לפני עשר שנים על ידי בועז ארליך, מקעקע ותיק שהוא גם הבעלים של הסטודיו כיום. הסטודיו מנוהל על ידי אייל ליזרוביץ', שתחת ניהולו בשנים האחרונות הפך קוי טאטו לסטודיו לקעקועים ופירסינג הגדול בהוד השרון ובין המובילים בישראל, עם שמונה מקעקעים קבועים בקאדר, מחלקת שיווק, שירות לקוחות, הנהלה ועוד.

קוי טאטו סטודיו. Liza@gynoid.ph,
קוי טאטו סטודיו/Liza@gynoid.ph

את הייחודיות של קוי מזהים כבר כאשר נכנסים לאתר או לדף האינסטגרם של הסטודיו. מעבר לעיצוב הנעים והממשק הנוח לתפעול, קיים בקוי שילוב מאוזן ומוצלח בין טכנולוגיה מתקדמת למגע והיחסים האנושיים שכולנו עדיין רוצים וצריכים במיוחד בתחום הזה. תהליך ההתעניינות הראשוני בקעקוע, נעשה באמצעות פנייה ממוחשבת באופן יעיל ונגיש בפלטפורמות השונות; לאחר שהפניה עוברת לאיש צוות הלקוח משויך למקעקע המתאים. בפגישת הייעוץ המקדימה לקעקוע, השניים משוחחים כדי להבין את עולם התוכן שמדבר אל הלקוח, מה הוא אוהב, ומהו האזור בגוף אותו הוא רוצה לקעקע. המקעקעים יודעים להתאים את הקומפוזיציה לאנטומיה של הגוף, כדי שהקעקוע יראה מושלם, שייך ומחמיא לאזור. בכל שלב שתעברו בסטודיו, ניתן לזהות שישנו דגש חזק לא רק על איכות הקעקוע, אלא על חווייתו של המתקעקע, שמרגיש שהוא מביא את עצמו בבחירה והתכנון של הקעקוע, וכן החוויה בזמן הקעקוע עצמו.

ניכר כי בהקמתו של קוי טאטו הושקעה מחשבה רבה: הסטודיו מרהיב ביופיו ומעוצב בקפידה, עד הפרט האחרון; בקוי משתמשים בציוד הטוב ביותר בענף, ותוכלו למצוא בו צוות מקצועי ואיכותי מהשורה הראשונה, כאשר כל מקעקע מגיע ללקוח עם הידע המקצועי המעודכן ולא פחות חשוב מזה, עם אהבה אמתית לאמנות בכלל ולקעקועים בפרט ורצון לבטא את עצמו ביצירה של קעקוע חדש. עיצוב הלובי של קוי, לרבות תצוגת התכשיטים ואוסף מרהיב של אומנות מאירופה והמזרח המתעדכן מעת לעת, מקנים למקום ייחודיות מגניבה, ומאפשרים לכל לקוח לחוות בכל פעם את החלל באופן שונה באווירה נעימה, ביתית ומזמינה.

להרגיש בבית

קוי טאטו נמצא כאמור בהוד השרון, ועובד ברישיון ובפיקוח משרד הבריאות. אייל ליזרוביץ', המנהל של קוי טאטו: "השם קוי טאטו מגיע מדגי הקוי; דגי קוי נתפסים בתרבויות המזרח השונות כסמל למזל טוב, ונחשבים מיוחדים בשל היכולת שלהם לשחות נגד הזרם".

מה מייחד את הסטודיו שלכם?

אייל: "אנחנו מקדמים שיתוף פעולה ועבודת צוות בין העובדים, שמייצרת אווירה משפחתית ומקרינה גם ללקוחות תחושה נעימה וכיפית. הלקוחות שלנו הם הנכס הכי גדול שלנו, ואנו מאמינים שאנחנו יכולים לתת להם תחושה נפלאה כל פעם שיבקרו אצלנו, ללא קשר לגיל שלהם או למועד שבו הם מבקרים.

השאיפה שלנו היא להנגיש עבודה איכותית של קעקועים ופירסינג, שמצד אחד תהיה ברמה הכי גבוהה שיש, ומצד שני, במחירים הוגנים, תוך שאנו מתנהגים בשירותיות ובאדיבות לכל מי שבא בשערינו. הלקוחות שלנו סומכים עלינו עם הגוף שלהם והבריאות שלהם, ולכן הם סופר-חשובים לנו, ואנחנו מתייחסים אליהם בהתאם. אפשר לראות תמיד שהם באים ומיד מרגישים בבית".

קוי טאטו סטודיו. יח"צ,
קוי טאטו סטודיו/יח"צ

אם בא לכם להתחדש בקעקוע מגניב, תעשו אותו במקום כמו קוי טאטו סטודיו. אתם יכולים גם לראות דוגמאות לעבודות מרהיבות באינסטגרם של קוי או בדף הפייסבוק.

בשיתוף קוי טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully