וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיר צילום יוקרתי - הלהיט החדש של עולם החתונות בישראל

בשיתוף עומרי עיצובים

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 15:32

עונת החתונות נמצאת בשיאה, לכן יצאנו לכמה גני אירועים ואולמות נבחרים על מנת לגלות מהם הטרנדים החדשים והחמים בשוק

עומרי עיצובים. יח"צ,
עומרי עיצובים/יח"צ

הקיץ היא התקופה המבוקשת ביותר להתחתן בה, בשל כך ניצלנו את ההזדמנות כדי לקפוץ לכמה חגיגות בהסכמה של הזוגות השונים, כך שנוכל לדעת מה הלהיט שמככב עכשיו סביב החתונות, בר ובת מצוות ושאר חגיגות.

להפתעתנו הרבה לא מדובר בשיר וגם לא בעיצוב של שולחנות או מנה מיוחדת, אלא קירות צילום יוקרתיים. כל זוג שמתחתן, כמו גם ההורים של הילדים שחוגגים בר או בת מצווה, מקווים כי האירוע הפרטי שלהם יהיה כזה שלא ישכחו אותו לעולמים. על מנת להפוך את האירוע לבלתי נשכח, בשנים האחרונות צצו להן לא מעט הפתעות שנועדו להסב את תשומת הלב של האורחים, צילום של מגנטים או מוצרי פרסום כאלה ואחרים.

רקע יפה למזכרת מתוקה

כאשר הגענו למספר חתונות בשבועות האחרונים, היינו בטוחים שנמצא את אחד הגימיקים הרגילים, אך להפתעתנו מי ש"גנבו" את ההצגה היו אלו קירות צילום יוקרתיים. ביררנו אודות הקירות המיוחדים הללו, ביחד עם הזוגות השונים, והתברר לנו כי מי שמספק את הקירות המעוצבים והמיוחדים האלו הוא איש מאוד מיוחד, אמן בנשמתו, עומרי אל עוברה שמו. שוחחנו עמו על מנת ללמוד יותר על הרעיון המקורי שהוא מספק.

שלום עומרי, ראינו את קירות הצילום שאתה מפיק, תוכל לספר לנו קצת יותר במה מדובר?

"מדובר בקיר תלת ממד שאני מעצב בכמה אפשרויות, על ידי לוחות ופלטות העשויים מחומרים מיוחדים. הקיר כולל בתוכו תאורה ואקססוריז נוספים, אלו יכולים להיות אגרטלים, פרחים ועוד. כמו כן, ניתן גם להוסיף על הקיר הדפסות של טפט בהתאמה אישית, ויש הפתעות נוספות שחברת עומרי עיצובים מציגה לחוגגים כשהם יוצרים קשר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עומרי עיצובים. יח"צ,
עומרי עיצובים/יח"צ

למה בדיוק משמש הקיר?

"הקיר משמש כרקע יפה למזכרת מתוקה, למי שחוגגים וגם לאורחים השונים, כך שהם יכולים להצטלם עם חתני השמחה לצד השמות שלהם ותאריך האירוע, וכמובן יכולים להצטלם גם לבד".

עומרי עיצובים. יח"צ,
עומרי עיצובים/יח"צ

אורחים מספרים

כאשר הגענו לאולמות וגני האירועים, בכניסה שלהם היה מוצב הקיר המעוצב של עומרי. מצאנו תור ארוך של האורחים המוזמנים, כולם ביקשו להצטלם ליד הקיר המעוצב, וזה כלל את הילדים והמבוגרים כאחד, כאילו היה זה מייצג אומנותי לכל דבר.

ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם כמה מהם, איריס ר. שפגשנו בחתונה שנערכה באזור השרון סיפרה: "זו פעם ראשונה שנתקלתי בדבר הזה בחתונה אליה הגעתי, וזה מיד הכניס אותי לאווירה של חגיגה יוקרתית. בתחילה הייתי בטוחה שאני נכנסת אל תוך מוזיאון, בכל זאת כניסה מהודרת ויפה כל כך. בכל אופן, רעיון גאוני וכמובן שלא פספסתי את ההזדמנות להצטלם ליד הקיר המדהים הזה גם אני, יופי של מזכרת לכל החיים".

גם איילת מ. החמיאה בגדול: "הלוואי וכשאני התחתנתי הקיר הזה היה קיים, הוא פשוט נותן את אפקט ה'וואו' כאשר מגיעים לאירוע. ברגע הראשון חשבתי שמדובר בגלויה ציורית, פשוט לא להאמין שמדובר בקיר, אחלה רעיון שבעולם".

הופעות מיוחדות בשיתוף עם עומרי עיצובים

גם אמיר זרד, השחקן בסדרת "בני אור", בחר לחגוג את יום הולדתו ה- 19 עם הקיר המיוחד של עומרי עיצובים, בנוכחותם של כוכבי הרשת הישראליים שהחמיאו ופירגנו לקיר המיוחד של עומרי. בנוסף, אחד הקירות של עומרי היווה רקע בהתאמה אישית לקליפ הרשמי של הכוכב מאור גמליאל.

כמה זמן לוקח לכם להקים קיר מעוצב?

"הקמה של קיר מעוצב במקום החגיגה לוקח לנו בין חצי שעה ל- 40 דקות, וקצת לאחר שכל האורחים נכנסים לאירוע, אנחנו מפרקים את הכל. התהליך הוא מול האחראית על ההזמנות, שולחים הודעה בוואטסאפ לטלפון מספר: 051-2613333, מחייגים לטלפון 08-6755550 או למנהל עומרי: 050-7179717 ומקבלים מענה בהקדם האפשרי.

"בהזמנה בוחרים את הקיר שמתאים לכם ממגוון הקירות, משריינים את התאריך, בוחרים את האקססוריז והפרחים, מה לכתוב על הקיר וכד', וזהו, הקיר יהיה מוכן מספיק זמן לפני תחילת האירוע".

עומרי עיצובים. יח"צ,
עומרי עיצובים/יח"צ

קירות צילום יוקרתיים - גם אני רוצה

לאחר בירור שערכנו, מצאנו כי נכון להיום את הקירות המועצבים הללו מפיק עומרי בלבד, וזו הסיבה שהוא עובד ומגיע לאירועים בכל רחבי הארץ. בעתיד הקרוב הוא מתכנן לייצר קירות ופינות צילום נוספות. מעבר לחתונות, בר או בת מצוות, הקיר המעוצב מתאים באופן מושלם גם לחברות שעורכות כנסים וכד'.

כדי להתרשם מהקירות המעוצבים הקיימים כיום, כנסו לאינסטגרם של עומרי.

לפרטים נוספים והזמנות, חייגו: 050-717-9717

אינסטגרם

בשיתוף עומרי עיצובים
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully