וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצלחה תלויה בהכנה מנטלית: חגי שלו יסייע לכם לממש את הפוטנציאל בעסק ובקריירה

בשיתוף חגי שלו

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 14:36

חגי שלו מסייע לבעלי עסקים ולשכירים לנהל באפקטיביות את העסק או את הקריירה שלהם, תוך יצירת בסיס מנטלי איתן להשגת היעדים ולהגשמת החזון שלהם

בווידאו: חגי שלו/אולפן הנבחרים

ניהול עסק עצמאי במדינת ישראל הוא דבר מאתגר. בעלי עסקים רבים נתקלים בקשיים ולעיתים במשברים. אחד מהפתרונות שמאפשרים לעסק לצלוח משברים ולהצליח כלכלית הינו ליווי צמוד של יועץ עסקי. הכירו את חגי שלו, מאמן עסקי, מאמן לשינוי קריירה ומומחה לשינויים, מרצה וסופר.

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?

אני בכלל רואה חשבון. הייתי בעולם הזה 22 שנה, רוב הזמן כסמנכ"ל כספים, בעיקר בתחום ההיי טק. אבל בשנת 2005 הקריירה שלי הגיעה למבוי סתום, נמאס לי, היה לי קשה לקום בבוקר, נשחקתי ונתקעתי. נבהלתי מהמחשבה שכל שארית החיים אני עומד לסבול ולכן שאלתי את עצמי מה לעשות. הלכתי להתייעצות עם מאמן, הבנתי שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים להצליח ובחרתי בזה בתור מקצוע.

מדוע המון בעלי עסקים עובדים מאוד קשה ולא מצליחים להרוויח ולהניע את העסק להצלחה כלכלית?

אנשים עובדים הפוך, ולא באשמתם. מלמדים אותנו שאם נלמד ונעבוד קשה נצליח אבל זה לא הסדר הנכון. הסדר הנכון הוא קודם כל לשפר את הצד המנטלי - "מערכת ההפעלה האנושית". מערכת ההפעלה היא ההרגלים שלנו, המחשבות האמונות והרגשות. כאשר במערכת ההפעלה יש ווירוסים ובאגים, ה"אפליקציות" של החיים (הקריירה, העסק, הזוגיות וכדומה) לא רצות טוב ואז אנו לא מצליחים לממש את הפוטנציאל שלנו ולא מרוויחים את כמות הכסף שאנו רוצים ויכולים להרוויח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

איך אתה מסייע לבעלי העסקים להתגבר על הקשיים ולהצליח? איך הספר שכתבת תומך בכך?

פיתחתי שיטה ששם הספר שלי "להתרגל להצליח" מתאר אותה היטב. מצד אחד "להתרגל" - זה החלק המנטלי, מצד שני "להצליח" - זה החלק הפרקטי והיישומי. אני "שלו המשלב". הייחודיות שלי היא היכולת לשלב בין שני העולמות האלה, הרוחני והמעשי.

אני קודם כל מאבחן אנשים כדי לבדוק מה תוקע אותם בצד המנטלי. ואז אני מסייע להם לבצע גם את השינויים המנטליים כדי לשחרר את התקיעות וגם נותן את הכלים הפרקטיים להצלחה בעסק או בקריירה. ככלל, זהו תהליך שינוי מנטלי מכוון לתוצאה פרקטית.

תוכל לשתף אותנו בדוגמאות בהן הליווי שלך סייע לבעלי עסקים להתגבר על המשבר?

דניאל וולפסון התפרסמה לאחרונה כישראלית הראשונה שטיפסה על האוורסט. כאשר חזרה מהמסע, היא התקשרה אלי ואמרה שהיא חייבת לפרגן לי כי החלום לטפס על ההר נולד אצלי במשרד ב-2017 בתהליך האימון שעברה אצלי. ראיינתי אותה והיא סיפרה על חשיבות העבודה המנטלית שעשתה איתי בתהליך האימון. היה ריאיון מרתק ואפשר לראות אותו באתר שלי.

אנחנו חיים בתקופה דינמית המאופיינת בשינויים רבים, מה יכול לעשות שכיר שלא אוהב את עבודתו ויש לו חלום לפתוח עסק או לשנות קריירה?

אכן, יש הרבה אנשים כאלו. לאחרונה התפרסם סקר של דלויט לפיו 74% מהשכירים לא מרוצים בעבודתם ורוצים שינוי. זו תופעה שמתגברת עם השנים. שכיר כזה צריך להבין שזה לא ספרינט, אלא מרתון, תהליך. הרבה אנשים נמנעים מלפעול כל עוד הם לא רואים את כל הדרך, את "האיך", אבל קודם כל צריך להגדיר את "המה"; לדמיין לאן שואפים, להחליט מה רוצים לעשות וזו שאלה מאתגרת. יש אנשים שיודעים את החלום מראש ויש כאלה שלא; עבורם יתאים תהליך של הכוונה תעסוקתית. כאשר כבר יודעים לאן רוצים להגיע חשוב לפעול בצעדים קטנים, להיות מחויבים לדרך ולהתמיד בה.

מהו החזון שלך ומהן התכניות שלך לעתיד?

מאז 2006 אני מסייע לאנשים להצליח והחזון שלי הוא לעזור לכמה שיותר אנשים לממש את הפוטנציאל שלהם. השאיפה הגדולה אינה להסתפק בכמה אלפים בארץ, אלא לעזור למיליונים ברחבי העולם. לכן, תרגמתי את הספר שלי לאנגלית ולאחרונה פתחתי סטארטאפ שמטרתו להפוך את השיטה שפיתחתי לאפליקציית אימון בינלאומית.

באמצעות ליווי של יועץ מקצועי תוכלו להמריא אל עבר הצלחה אישית וכלכלית. חגי, תודה רבה לך.

הטלפון של חגי: 054-487-7725

לאתר של חגי שלו - מאמן עסקי

הפייסבוק של חגי

ערוץ היוטיוב של חגי

האינסטגרם של חגי

בשיתוף חגי שלו
  • עוד באותו נושא:
  • ניהול
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully