וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ בעיר: שירות המשלוחים האישי והמהפכני של ישראל

בשיתוף רץ בעיר

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 13:09

במערכת "הנבחרים" אנחנו תמיד אוהבים למצוא את החידושים הכי מעניינים, והפעם מצאנו את מי שמבצע מהפכה בעולם השליחויות, גבירותי ורבותי קבלו את רץ בעיר

רץ בעיר. יח"צ,
רץ בעיר/יח"צ

כמו בכל שבוע המפיקים והמפיקות של המערכת, מביאים אל השולחן מספר הצעות לגבי בית עסק או נותן שירות שכדאי לעשות עליהם כתבה. כל רעיון עולה להצבעה ובמידה ויש רוב לאחת ההצעות, מתבצע ראיון ולאחריו עולה כתבה לאוויר.

הפעם הראשונה שבה רעיון לכתבה קיבל את תמיכתם המלאה של כל המפיקים ועורכי המדור גם יחד, היתה כאשר חברת השליחויות "רץ בעיר" עלתה על הפרק, רוצים לדעת יותר? קפצו אל תוך הכתבה.

רץ בעיר: אין משלוח קטן מדי עבורם

כמה פעמים יצא לכם לשבת בבית בשעת ערב מאוחרת, ורגע לפני שתכננתם לצפות בתוכנית או סדרה בטלוויזיה, בן או בת הזוג אמרו, מה, נגמר החלב? ואיך אפשר יהיה לשתות קפה מפנק מול הטלוויזיה, לאחר עוד יום ארוך ומפרק בעבודה וגידול הילדים? ולמי יש עכשיו חשק לנעול נעליים ולרדת לאיזו מכולת, סופר או פיצוציה כדי להשלים את החסר? בדיוק עבור הבעיות הקטנות הללו חברת השליחויות "רץ בעיר" הוקמה.

מדובר בחברה שעורכת שליחויות עבור בתי עסקים ואנשים פרטיים, כולל פריטים בודדים וקטנים. גם אם מתחשק לכם מסטיק בזוקה, אין שום בעיה, הם יביאו לכם אותו עד דלת הבית. נגמר לכם קצף הגילוח תוך כדי תנועה? גם במקרה הזה, כל מה שעליכם לעשות הוא לחייג, ותוך פרק זמן קצר הקצף יגיע היישר לחדר הרחצה שלכם.

מי שעומד מאחורי חברת השליחויות המהפכנית הזו הוא מאור דוד חזן, ועל השירות אותו הוא מעניק, הוא סיפר לנו: "למען האמת הרעיון לא היה שלי, אבל כן למדתי עליו בגיל 18, בשעה שהתגוררתי באילת למשך חצי שנה. אז עדיין לא היה לי רישיון נהיגה, לכן הייתי תלוי לא מעט במוניות בכל פעם שרציתי לקנות לעצמי משהו, קטן או גדול והמחיר היה גבוה מאוד.

באותו הזמן מצאתי חברת שליחויות פרטית שעבדה באילת והיא העניקה שירות ישיר ואישי עבר כלל הלקוחות בעיר, החל מהדברים הקטנים ביותר, והמחיר היה זול ונוח גם כן. לאחר הצבא ולאחר שחזרתי להתגורר באזור הצפון, שם גדלתי, חשבתי מה אוכל לעשות וירד לי האסימון, את אותו שירות מלהיב שלמדתי עליו באילת, להביא גם לפה".

רץ בעיר: שירות 24/7 בכל יום בשנה!

נכון להיום השירות של "רץ בעיר" מתבצע בעיקר באזור רמת הגולן והגליל, כאשר מטה החברה נמצא בקצרין, עיר הולדתו ומגוריו של מאור. יחד עם זאת, השירות זמין גם עבור מי שמבקשים לקבל דבר מה, בכל רגע ובכל שעה, בכל רחבי הארץ, 24/7, בכל יום כולל סופי שבוע, למעט יום כיפור.

שאלנו את מאור מה בנוגע לפריטים גדולים יותר?

"אני לא חברת שליחויות ברמה של הובלה ומעבר של דירות, אבל בכל הנוגע לפריטים בודדים, כמו מקרר או טלוויזיה, אין שום בעיה", הוא הסביר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רץ בעיר: מפנקים את החיילים בצפון

באזור רמת הגולן ישנה כמות גדולה מאוד של בסיסי צה"ל, למדנו כי חלק נכבד מהפעילות של "רץ בעיר" נועדה לשרת את החיילים כשהם זקוקים בדחיפות למוצר כזה או אחר, החל ממשלוח שנועד לתקן את הטלפון הסלולרי, ועד לאיזה מאנצ'יז רגע לפני שעולים לשמירה. כיוון שמדובר בחיילים, מאור דואג לפנק אותם באיזה צ'ופר משתנה בכל פעם מחדש.

ומה בנוגע לכל שאר השליחויות? מתברר כי החיים בצפון שונים לגמרי מאלו במרכז, ועל האווירה של הכנסת אורחים מאור סיפר לנו בגאווה: "אחד הדברים שאני הכי אוהב בצפון זו האווירה המשפחתית. אולי זה בגלל שישנו מרחק גדול יותר בין עיר אחת לשנייה, או בין יישוב אחד לקיבוץ או מושב שני, ואולי זה פשוט האוויר והכימייה המאחדת שיש בין כולם, אבל הכל הרבה יותר חברי, קליל וזורם, לכן אין פעם שאני לא מגיע לבית מסוים ומיד "מצווים" עלי, בוא תיכנס, תשב, תאכל, תשתה ותנוח גם כן".

רץ בעיר: מחירים חסרי תקדים

"עלות של משלוח רגיל בתוך העיר, עולה כ-20 שקלים בלבד. אם מדובר במשלוח מהסופר שכולל בתוכו עשרה מוצרים, אזי המחיר הוא עדיין 20 שקלים, כאשר אני הוא זה שממש ניגש למדפים ובוחר את המוצרים הנבחרים. כל עשרה מוצרים מעבר, עולים עשרה שקלים נוספים. בכל הנוגע למשלוח הנעשה מחוץ לעיר, הוא מחושב בהתאם למרחק בין נקודה אחת לשנייה", מאור סיפר.

רץ בעיר. יח"צ,
רץ בעיר/יח"צ

רץ בעיר: יצירת קשר

אין ספק ששירות המשלוחים של "רץ בעיר" הוא משהו שעוד ידברו עליו, וסביר להניח כי בקרוב מאוד, בעקבות ההצלחה והגמישות יוצאת הדופן, יהיו חברות נוספות שיבקשו לאמץ ולשכפל את השירות המהפכני שהביא עימו דוד חזן.

לפרטים נוספים ולהזמה של השירות, חייגו: 052-545-8828/050-3941300

אינסטגרם

בשיתוף רץ בעיר
  • עוד באותו נושא:
  • שליחויות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully