וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח איתן בע"מ - איכות ללא פשרות

בשיתוף פיתוח איתן בע"מ

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 12:08

בנייה של בתי יוקרה וצמודי קרקע, תוך שמירה על אמינות ועמידה בלוחות הזמנים? יש דבר כזה. חברת פיתוח איתן בע"מ, תבנה לכם את בית החלומות באחריות ובמקצועית

הדמיה ובנייה של פרויקט. הדמיה: אדריכל אמיר קול,
הדמיה ובנייה של פרויקט/הדמיה: אדריכל אמיר קול

הקורונה הייתה רעה למרבית ענפי המשק, עם דגש מיוחד על תיירות, תרבות, מסעדות וקניונים. עם זאת, יש ענפים שדווקא נהנו משגשוג יחסי מאז פרצה הפנדמיה. אחד מהם הוא ענף השיפוצים והבנייה, שאמנם ספג ירידה בביקוש בהזמנות מבתי עסק כגון: מסעדות ומלונות, אך מנגד נהנה מעלייה בביקוש של לקוחות פרטיים. עם ישראל, שהיה סגור בבתים זמן רב, הבין את החשיבות של התאמת סביבת המגורים לצרכים ולשהייה ארוכה, וכך נולדה לה "מגפת שיפוצים", ובנוסף נרשמה עליה חזקה בביקוש לקרקעות לבנייה של צמודי קרקע.

בישראל כמו בישראל, בבחירה של קבלן קשה לבור את המוץ מן התבן, וקשה לדעת מתי מדובר בקבלן רציני ואיכותי, ומנגד מתי מדובר בפרטאץ'. לכן, אם אתם מחפשים קבלן ביצוע לפרויקט שלכם, שווה לברר על חברת פיתוח איתן בע"מ, חברת בנייה ברמה הגבוהה ביותר.

הדמיה של פרויקט. הדמיה: אדריכל אמיר קול,
הדמיה של פרויקט/הדמיה: אדריכל אמיר קול

תשאלו את עיריית תל אביב

פיתוח איתן בע"מ הוקמה על ידי איתן חברה בתחילת שנות ה-2000. "התחלתי בתור מנהל עבודה עם שלושה פועלים", אומר איתן. "עשינו עבודות שיפוצים קטנות, אבל עשינו אותן במסירות וברמה גבוהה. עם הזמן, החלו להמליץ עלינו ללקוחות נוספים, וגדלנו בהיקפים וברמת העבודות. כיום אנחנו חברה של שישים עובדים, כולל מנהלי עבודה, מפקח עבודה פנימי וצוות בנייה מיומן בכל העבודות הקיימות".

אילו פרויקטים אתם מבצעים?

איתן: "החברה מתמחה בבנייה של וילות וצמודי קרקע ללקוחות פרטיים; אנחנו מקבלים הרבה פניות מלקוחות פרטיים שרוצים לבנות את וילת החלומות שלהם, או שפונים אלינו האדריכלים שתכננו את הפרויקט. בנוסף, מקבלים פניות מיזמים לבנייה של מבנים רבי קומות.

כמו כן, עשינו הרבה פרויקטים למגזר הציבורי. למשל, עשינו לעיריית תל אביב החלפה ושדרוג של כל תחנות האוטובוס בעיר. פרויקט דומה עשינו גם עם עיריית רמת גן. בנוסף, בנינו מדרכות ברחבי תל אביב, ועשינו פרויקט מיוחד של שירותים חשמליים בפארקים ציבוריים (שירותים מיוחדים המנקים את עצמם אוטומטית). עבדנו גם עם רשויות מוניציפליות נוספות; למשל, ביצענו הקמה של מתנ"ס עבור מועצה אזורית מודיעין, עשינו הקמה של מעון גמלאים עבור עיריית גבעת שמואל ועוד.

מה מאפיין אתכם?

"אצלנו, הביטוי 'לא מתפשרים על איכות' הוא לא סתם איזו אמרה ריקה", אומר איתן. "כל תקלה שנוצרת במהלך הבנייה, אנחנו מטפלים בה בעצמנו. אנחנו לא מתפשרים על שום תקן, ועובדים לפי הספר בכל שלב בפרויקט. אם נתנו הצעת מחיר, ופתאום צצו דברים בלתי צפויים שמייקרים את העבודה, אנחנו עדיין נצמדים להצעת המחיר המקורית. אני מכיר חברות בנייה נוספות, ואני יודע שאין הרבה חברות שהן אמינות ושירותיות כמונו. בסופו של דבר, אנשים רואים את השם שלי על הפרויקט, והשם הוא הדבר הכי חשוב בענף הזה. בכל פרויקט אנחנו משקיעים כאילו הוא ייחודי ומיוחד בפני עצמו, ונותנים את הנשמה לכל לקוח, מקטן ועד גדול".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הדמיה של פרויקט. הדמיה: אדריכל אמיר קול,
הדמיה של פרויקט/הדמיה: אדריכל אמיר קול

אם אתם מחפשים חברת בנייה ופרויקטים עם ניסיון, שעובדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, פנו לפיתוח איתן בע"מ בטלפון 050-321-2115. אפשר לפנות גם דרך דף הפייסבוק, אינסטגרם או אתר הבית.

בשיתוף פיתוח איתן בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully