וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוי מגשימת החלומות - המפיקה שהופכת כל הצעת נישואין לאירוע מיוחד ובלתי נשכח

בשיתוף נויה הפקות

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 11:51

בעקבות הצעת נישואין מאכזבת שקיבלה מבן זוגה, נוי הפכה לשם הכי חם בתחום הצעות הנישואין בישראל

נויה הפקות. יח"צ,
נויה הפקות/יח"צ

שנת 2021 לא עשתה הנחות לתעשיית האירועים בארץ. כולנו חולמים כבר לחזור לשגרה ולחגוג עם האהובים שלנו, ועכשיו כשזה קורה, זה בדיוק הזמן להחזיר את הזרקור ל"נויה הפקות" ולתת להם לתכנן לנו את האירוע המושלם. "נויה הפקות", בבעלותה וניהולה של נוי, היא חברה מוכרת שמאגדת בתוכה מספר חברות בת, שמתמחות במגוון הפקות לאירועים.

מאז שנוי שמה את אירועי הצעות הנישואין בפרונט, הם הפכו לפופולריים ומרגשים לא פחות מאירוע החתונה עצמו. שוחחנו איתה כדי להבין בדיוק למה אפשר לצפות מהפקה שלה לאירוע קונספט שכזה.

הרגע המכונן: הצעת נישואין שהשתבשה

את הקריירה שלה כמפיקת אירועים, החלה נוי כבר לפני שש שנים בזמן ששירתה בצה"ל. כבר בתור חיילת הייתה מעצבת ומפיקה אירועים לכולם בסביבתה. כשהשתחררה מצה"ל, היא קיבלה את הצעת הנישואין עליה חלמה מבן זוגה, אבל קצת אחרת ממה שדמיינה. "סוף סוף הגיע הרגע הזה שכל בחורה חולמת עליו וקיבלתי את הצעת הנישואין המיוחלת, רק שהיא ממש לא הייתה כמו שחלמתי עליה וכל מה שאפשר לחשוש ממנו קרה", היא מספרת.

"הוא הציע לי במצפה רמון, באמצע המדבר. המצלמה לא עבדה ולא צילמה, העיצוב היה מיושן לטעמי, המוזיקה קרטעה, והרוח והחול התעופפו לפנים של כולנו. אני תמיד דמיינתי את הרגע של ההצעה כקלאסי ויוקרתי, ולצערי זה לא קרה, הוא השקיע, אבל זה לא עבד. באותו רגע, כמובן אחרי שאמרתי לו כן, החלטתי שדי, אני חייבת למצוא פרצה בעולם הזה של הצעות הנישואין, כולם עושים אותו דבר ואני החלטתי שאני הולכת להביא משהו אחר".

נויה הפקות. יח"צ,
נויה הפקות/יח"צ

הקונספט הקלאסי המושלם

נוי, שהחליטה שהיא הולכת להרים את תחום הפקות הצעות הנישואין בארץ, התחילה במחקר אחר השראה מכל מיני הצעות בארץ ובעולם, כשבסיומו מצאה לדבריה את הקונספט הקלאסי המושלם. "הגעתי למסגר שמתעסק בברזל ופשוט ציירתי לו על דף את איך שאני רואה את ההצעה המושלמת בדמיון שלי".

הצעת הנישואין של נוי הופכת כל מקום לאולם אירועים מוגזם ומרהיב - אם זה חוף הים, כניסה לבית או אמצע היער, והיא מספרת עליה בהתלהבות: "הקונספט הוא קונספט יוקרתי, נקי ומודרני, שמשדר חדשנות ורעננות, ללא הקיצ'יות שהתרגלנו לראות באירועים מהסוג הזה. כל המקום נראה כמו סצנה קסומה, מיוחדת ונוצצת".

"כמובן שאף הצעת נישואין לא נראית כמו האחרת"

מעבר לקונספט הקלאסי של הצעת הנישואין שהגתה נוי, היא מציעה עוד סגנונות רבים של אירועים לא בנאליים וחדשניים שמיוצרים ומעוצבים במיוחד ללקוחות: "אני מתאימה את עצמי לכל אדם ולכל תקציב. אין עבודה קטנה אצלנו, כל בקשה של לקוח מקבלת את מלוא תשומת הלב שלנו".

מעבר לעיצוב והקמת התפאורה שברקע ההצעה, "נויה הפקות" דואגים גם לכל מה שמסביב - צילום מקצועי, מוזיקה, הנחיה ואוכל: "מלבד הדברים הבסיסיים, תמיד אפשר לשדרג ולהוסיף, ותמיד יש לנו עוד ועוד רעיונות. אף הצעת נישואין שלי לא נראית כמו האחרת".

שירות אישי ועוטף

נוי, רק בת 25, משפטנית ונשואה פלוס שתיים, לא מוכנה לוותר על היחס האישי עם הלקוחות, למרות העומס המקצועי והעבודה הרבה, ודואגת שכל שיחה ובקשה תעבור דרכה: "חשוב לי הקשר עם הלקוחות, אני רוצה להיכנס לראש שלהם, להבין בדיוק מה הם רוצים ולתת להם את כל מה שהם חלמו עליו, לכן תראו אותי תמיד עובדת בפועל".

נוי השכילה להבין בגיל צעיר, שתחום הפקת האירועים הוא המהות שלה והייעוד שלה, והיא נהנית להפוך את החלומות למציאות: "אני כל כך אוהבת את מה שאני עושה, שאני בכלל לא מרגישה שאני עובדת. אני נותנת מאה חמישים אחוז לכל הצעה וכל הצעה נראית שונה מההצעה הקודמת. כל לקוח שמגיע אליי הוא באמת עולם ומלואו בשבילי. חשוב לי לפגוש אותו פנים מול פנים, לשמוע אותו ולתכנן איתו את האירוע".

נויה הפקות. יח"צ,
נויה הפקות/יח"צ

מהחופה היישר לחדר לידה

עדות לטוטאליות של נוי ללקוחות שלה, אפשר למצוא בסיפור לידת בתה: "במהלך החודש התשיעי שלי להיריון, טיפלתי בלקוח שפגשתי מספר פעמים בכדי למצוא לו את הלוקיישן המושלם להצעה שהוא רצה. בבוקר של אירוע ההצעה, הרגשתי קצת לא טוב, אבל החלטתי שאני לא מוותרת. נסעתי עם הצוות שלי לירושלים ועשינו את כל ההקמה, תוך כדי שאני עם צירים. רק אחרי שהיא אמרה לו כן ואפשר היה לנשום, הזמנתי אמבולנס ובו גם ילדתי".

נויה הפקות. יח"צ,
נויה הפקות/יח"צ

אירוע לא לעשירים בלבד

אמנם קונספט האירועים של נוי הוא מוכר ויוקרתי, אבל המחיר הוא לא מחיר לעשירים, וכל לקוח בכל תקציב מקבל מענה מלא מכל הלב: "לאנשים ללא תקציב אני לעולם לא אגיד אי אפשר - אגיע לכל מקום בכל תקציב כדי לעשות את ההצעה המושלמת ולשמח לבבות. בתקופת הקורונה, עשינו חופות וכיסא כלה בבתים פרטיים, גם לאנשים שלא יכלו לחגוג וגם למיעוטי יכולת, היה מרגש ומיוחד". עוד בתקופת הקורונה, נוי הבינה מהר מאוד שיש להתאים את הקונספט המיוחד לרוח התקופה, ובנתה הפקה מטורפת וחדשה לחתונות ביתיות ובוטיקיות.

גם היום, כשנוי היא אוטוריטה בתחום, היא עדיין מתרגשת מכל הצעת נישואין ומדגישה את החשיבות של אירוע שכזה בעיניה: "זה האירוע הראשון של הזוג כזוג. בהצעה מכירים את המשפחות ואת כל החברים, וזאת חגיגת אהבה ענקית של שני הצדדים. בדרך כלל בהצעה, נרקם ביני ובין הזוג קשר אישי, ומשם אנחנו ממשיכים לחתונה, ואני מזהירה - אני תמיד מוזמנת לחתונות של הלקוחות שלי".

מספר טלפון: 054-2253690

אינסטגרם

אינסטגרם "נויה הפקות":

בשיתוף נויה הפקות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully