וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהחרמון ועד אילת: מסע האופניים הלא ייאמן של פרוטוטייפ

בשיתוף פרוטוטייפ

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 13:49

משסע בן מאות קילומטרים הראה כי האופניים החשמליים של פרוטוטייפ אולי זולים אבל לא נופלים ברמתם מאף אופניים אחרים. בחורף מצפה לנו עוד הפתעה

בווידאו: איגור שטרמן ויונתן אסטריק פרוטוטייפ/אולפן הנבחרים

נסיעה באופניים חשמליים מהחרמון ועד אילת? זה אפשרי! הכירו את חברת ''פרוטוטייפ" , חברה יבואנית של אופניים חשמליים שהוכיחה לכולם כי ניתן לנסוע נסיעה רצופה לאורך כל מדינת ישראל באופניים חשמליים. איגור שטרמן ויונתן אסטריק מספרים.

אנחנו חייבים לדבר על זה, מה הוביל אתכם להקים את הפרויקט פורץ הדרך שלכם לנסיעה באופניים חשמליים מהחרמון ועד אילת?

אנחנו מאוד אוהבים אתגרים ורצינו לעשות משהו שאף אחד עוד לא עשה ולא נחשב לאפשרי. זה מותח את גבולות האופניים עד הקצה. רצינו להוכיח שזה אפשרי. בנוסף אנחנו ככל הנראה הזולים ביותר בשוק שלנו ורצינו להראות שמדובר במוצר שלא נופל ממוצרים אחרים למרות המחיר הנמוך.

איך זה עבד? איך הייתה הנסיעה?

זו היתה אופרציה מאוד מעניינת. ב-5 בבוקר הגענו להר החרמון עם מספר עובדים מטעם החברה עם גו פרו ורחפנים והתחלנו לנסוע. חילקנו את הצוות ל-2 משמרות - כל משמרת חצי מדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כמה זמן נמשך המסלול?

כמעט 18 שעות. כשכל סוללה מחזיקה 30-35 קילומטר וכל פעם מחליפים תוך דקה בלבד.

ספרו לי קצת על ''פרוטוטייפ".

פרוטוטייפ הוקמה בשנת 2013 במטרה להנגיש את האופניים החשמליים לכולם. אז זה היה מוצר יקר. אני רוכב על אופניים שנים והחלטנו לייבא את המוצר מהיבואן לצרכן ללא תיווך. יש לנו ניידות שירות שמגיעות לבצע תיקונים עד הבית.

מה הפרויקט הבא? מהן התכניות שלכם לעתיד?

הוכחנו שאנחנו פורצי דרך ושהמוצר אמין ואנחנו רוצים להוכיח את בטיחות המוצר. אנחנו מחכים לאירוע מזג אוויר רציני כדי לעשות נסיעה מירושלים לתל אביב בתנאים חורפיים.

כדי ליהנות מאופניים חשמליים באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, אתם מוזמנים אל ''פרוטוטייפ''. מי יודע, אולי תצליחו לנפץ את שיא המרחק שהצליחו להשיג בפרוייקט. איגור ויונתן, תודה רבה לכם.

אתר

פייסבוק

טלפון: *2415

בשיתוף פרוטוטייפ
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully