וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת קמפ דיויד - שילוב מנצח של חופשה מפנקת בלוקיישן מושלם על הכנרת

בשיתוף אחוזת קמפ דיויד

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 15:18

אחוזת קמפ דיויד ביישוב כחל מציעה נופש למשפחות וזוגות במתחם סוויטות מפנקות, כשגולת הכותרת היא מיקום אסטרטגי המציע תצפיות, נופים מרהיבים ואטרקציות רבות בצפון הארץ

אחוזת קמפ דיויד. יח"צ,
אחוזת קמפ דיויד/יח"צ

אחוזת קמפ דיויד ביישוב כחל, בניצוחו של דויד אלימלך, היא מתחם יוקרתי המורכב מ-4 יחידות אירוח משפחתיות וזוגיות, הטובלות בירוק, משקיפות על הכינרת, כשבמרכזן בריכת שחייה גדולה ומפנקת.

במהלך משבר הקורונה, המתחם עבר שיפוץ מאסיבי שכלל החלפת ריהוט, הרחבה ועיצוב של הגינה, ועיצוב מחדש של הסוויטות שבמתחם. בעיצומו של הקיץ, החלטנו להיכנס ולראות מה מציעה האחוזה לנופשים.

מה במתחם?

ארבע יחידות האירוח שבמתחם הן שונות בגודלן ובעיצובן, ומותאמות למשפחות או לזוגות. כל יחידה היא למעשה סוויטה יוקרתית, הבנויה ומעוצבת באופן ייחודי לה, עם שלל פינוקים, והנופשים יכולים לבחור מבניהן את הסוויטה המתאימה להם ביותר.

מתחם האחוזה טובל בירוק, מטופח ומלא במדשאות, עצים ופרחים. במרכזו בריכת שחייה מרשימה (מקורה ומחוממת בחורף), ג'קוזי-ספא, משטח דק מעוצב, מיטות שיזוף, מתחם ברביקיו גדול, ופינות אירוח וישיבה. במקום חדר אוכל, המגיש ארוחות דרך שף מקומי, וניתן להזמין את הארוחות דרך המקום בתוספת תשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אחוזת קמפ דיויד. יח"צ,
אחוזת קמפ דיויד/יח"צ

לוקיישן - נקודות תצפית ואטרקציות

האחוזה נמצאת במושב כחל - מיקום מנצח, הנחשב לאחד הטובים שבצפון הארץ, בין ראש פינה לטבריה. המושב ממוקם מול הכנרת וקרוב מאוד לנחל עמוד. האחוזה נמצאת בצד המושב, על הדרך לנחל, ומתאפשרת כניסה למים שבנחל ממש מסביב ליישוב.

כמה דקות מהאחוזה, נמצא מצפה על נחל עמוד, בו ניתן לראות את הר ארבל, ובו גם נמצאת נקודת האכלת נשרים, שבה ברי המזל יוכלו לצפות בעובדי שמורות הטבע מאכילים אותם. לצד האחוזה מתעקל שביל הנקרא "דרך אוצרות כחל" - מסלול הליכה בן 2 ק"מ העובר בין נקודות מרהיבות על הסביבה שכוללות תצפיות על הנחל, הכנרת, הגולן והרי הגליל.

אחוזת קמפ דיויד. יח"צ,
אחוזת קמפ דיויד/יח"צ

השילוב בין חופשה מפנקת ואיכותית, לטיולים בטבע ואטרקציות משפחתיות, הוא נוסחה מנצחת שהופכת את הנופש באחוזה למושלם. מושב כחל נמצא בנקודה אסטרטגית וחשובה שנמצאת ליד אטרקציות רבות ונגישות בסביבה - חוות סוסים, טיולי רייזרים מאתגרים, קיאקים, פארק הירדן, אגמון החולה, צוק מנרה, מעיינות רבים ועוד.

אחוזת קמפ דיויד. יח"צ,
אחוזת קמפ דיויד/יח"צ
אחוזת קמפ דיויד. יח"צ,
אחוזת קמפ דיויד/יח"צ

דויד אלימלך, בעל המקום, שמח לעזור, ולתת הדרכה והסברים לאורחים על האטרקציות השונות ואיך להגיע לכל מקום.

אתר אינטרנט

מספר טלפון: 050-5925747

בשיתוף אחוזת קמפ דיויד
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully