וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון וטכנולוגיה: הכט אפרים מספקים תקרות אקוסטיות לכל מטרה

בשיתוף הכט אפרים

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 14:18

מתקרות מתכת ועד עץ, שילוב של מערכות אלקטרוניות ועוד. עם 70 שנות ניסיון חברת הכט אפרים יודעים להוציא כל תכנון הדורש תקרה אקוסטית אל הפועל

בווידאו: הכט אפרים - תקרות אקוסטיות/אולפן הנבחרים

הכירו את חברת ''הכט אפרים'' המתמחה בפיתוח, בייצור ובאספקת מוצרים איכותיים של מותגים ישראליים ומותגים בינלאומיים, בתחום הבנייה, הגמר והשיפוץ. הזמנו לאולפן את עומר הוד ושמואל צורף הרטף לספר על החברה ומוצריה.

מהם השינויים והחידושים בתחום התקרות והקירות האקוסטיים?

בשנים האחרונות נכנסו חומרים חדשים לתחום, בעיקר מתעשיית הפלסטיקה והפוליאסטר, בעקבות אימוץ של תקנים בינלאומיים בארץ. זה הכניס גם טקסטורות, צבעים וצורות חדשות. המערכות של התקרה הן תלת מימדיות מדגישים את העובי והשכבות השונות.

חידוש מהפכני בתחום הוא שילוב של מערכות אלקטרומכאניות - תאורה, מיזוג, שמע, שמשתלבות בתקרות כמערכות של המנשאים שנושאים אותן. זה מייצר תאימות שעוזרת לתפקוד התקרה.

אילו מוצרים שאתם מייצרים ומשווקים?

אנחנו מייצרים תקרות מתכת כבר מעל ל-70 שנה במפעל המתקדם בארץ. אנחנו גם מביאים את כל המערכות המשלימות מחברות מתקדמות בעולם. בנוסף יש גם הרבה עבודה עם עץ מחברות מרוסיה ועוד. כל זאת בנוסף לתקרות האקוסטיות הרגילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מי קהל היעד של החברה?

קהל היעד הוא כל הסקטור המתכנן - אדריכלים, מעצבים, מפקחי בנייה ירוקה וגם לקוחות הקצה כמו יזמים. יש לנו מוצרים שמתאימים גם לסקטור הפרטי שמספקים מראה של תקרה רגילה ולא מתועשת.

מהם היתרונות בכך שאתם מייצרים את המוצרים?

היתרונות העיקריים הם מצד המתכננים והמתקינים. המתכנן יכול לבוא ולבחור כל תקרה שירצה ואנחנו יודעים לייצר לו אותה ללא עיכובים ובצורה שוטפת.

תוכלו לשתף אותנו בפרויקטים ייחודיים שביצעתם?

קשה לזכור את כולם אבל אנחנו נמצאים בשלבי סיום בבניין רובינשטיין - מערכות מאוד גדולות, כמו גם מערכות חדשות לבניין ישראכרט.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים תקרה אקוסטית?

חשוב לבדוק את מדד הרעילות שלה - לוודא שהיא שומרת על איכות האוויר. חשוב לבחון את התפקוד שלה את היכולת לפרק ולהחזיר את יחידות המילוי.

מה היחודיות של חברת הכט?

בכל מקום שהתכנון לא יורד לפרטים, החברה שלנו יודעת לגייס את הידע רב השנים שלה לייצר פתרון טוב ואיכותי שמוציא את התכנון אל הפועל.

בנייה מקצועית דורשת שימוש בחומרים איכותיים במיוחד. באמצעות השירותים של חברת ''הכט אפרים'' תוכלו ליהנות מתכנון וביצוע ברמה הגבוהה ביותר. שמואל ועומר, תודה רבה לכם.


אתר

פייסבוק

טלפון: 0524766328

בשיתוף הכט אפרים
  • עוד באותו נושא:
  • תקרה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully