וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסידודל - הכלב האולטימטיבי למשפחות בישראל

בשיתוף שמואל אדלבלום

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 13:17

הישראלים מאוד אוהבים כלבים, ומשפחות רבות מחפשות לאמץ כלבים עבור ילדיהם, אך לא יודעים איזה זן כדאי לקחת

אוסידודל. יח"צ,
אוסידודל/יח"צ

מצד אחד מבקשים שהכלב יהיה נהדר עם הילדים, ובאותה הנשימה היו מעדיפים גם שישמש ככלב שמירה. במידה ואין חצר או גינה, קשה מאוד לגדל כלב גדול בתוך דירה, וישנה גם את הבעיה של נשירת הפרווה, אז את מי בוחרים?

כלב אוסידודל - כדאי לכם להכיר

מי שחוסך לכם את הדילמה הזו הוא שמואל אדלבלום, בן 77 ויש לו ניסיון של 60 שנה עם כלבים. הוא מגדל כלבים באופן מקצועי למעלה מעשור, ויש לו את הפתרון המושלם עבור כל בית בישראל, כלב אוסידודל. מדובר ברועה אוסטרלי המעורב עם פודל, ואם השילוב הזה נשמע לכם מעט מוזר, שמואל מסביר מדוע מדובר בכלב המושלם.

"האוסידודל הוא כלב חזק, מהיר, אתלטי, בריא, ללא נשירת שיער וריח רע היפואלרגני, והוא מאוד חכם ובעל אינטליגנציה רגשית גבוהה. הפודל לבדו נחשב לחכם פי 2 יותר משאר הכלבים, והרועה האוסטרלי פי 3, כך שהשילוב ביניהם הוא יחיד ומיוחד, לכן הוא מכונה ה"איינשטיין" של הכלבים.

"בעבר גידלתי רועה גרמני ואני מכיר מצוין גזעים נוספים, לכן אני יכול לציין באופן ודאי כי האוסידודל הוא כלב המשפחה האידיאלי, כי הוא יכול להתאים לבית עם גינה או גם לדירה רגילה, ניתן לקבלו בשלושה גבהים, מיני, קטן או בינוני, כך שמתאים לכל גודל מגורים", שמואל סיפר.

אוסידודל. יח"צ,
אוסידודל/יח"צ

התוכנית המהפכנית לקבל כלב אוסידודל בחינם

אחת הבעיות שמאפיינות את עולם הכלבים כיום היא, שישנה "מסחרה" גדולה בכל הנוגע לגידול של סוגי כלבים "נחשבים", במטרה למכור אותם תמורת סכומי כסף גדולים.

כחלק מתפיסת העולם שמאפיינת אותו, ומתוך אהבה ורצון עז להביא לתודעה של משפחות רבות בישראל כי האוסידודל הוא הכלב שכדאי להם לאמץ, שמואל פועל נמרצות להרביע כמה שיותר כלבי אוסידודל, כך שמשפחות יוכלו ליהנות מהם ללא תמורה, לכן הוא בנה תוכנית אימוץ מיוחדת במינה: "נכון להיום יש לי רשימה של יותר ממאה משפחות שמחכות להמלטה של גורי אוסידודל, ותשעה כלבים שמוכנים להרבעה. את הנקבות שייוולדו אני נותן בגיל שלושה חודשים למשפחות שמבקשות שיהיה להם כלב אוסידודל. הגורה גדלה אצל המשפחה המאמצת ובגיל שנה וחצי אנו מרביעים את הכלבה. לתקופת הלידה וגידול הגורים שאורכת כחודשיים, הכלבה עוברת לטיפול שלי, ולאחר מסירת הגורים חוזרת לחיק המשפחה המאמצת. לאחר המלטה נוספת הכלבה הופכת לבת המשפחה המאמצת לתמיד, ללא שום עלות".

למה מיועדים הגורים הזכרים?

חלקם ניתנים לרכישה ולהפצת גזע האוסידודל בארץ, וחלקם מיועדים לתוכנית חינוך ואילוף ככלבי שירות לעבודה ולרווחת אוכלוסיות עם מוגבלויות שונות. החוכמה והאינטליגנציה הרגשית הגבוהה שלהם, גורמים ל"דודלים" להיות כלבי שירות מבוקשים ביותר.

אוסידודל. יח"צ,
אוסידודל/יח"צ

מאלפי כלבים ווטרינרים שלמדו רפואה הוליסטית - מחפשים אתכם

"ישנה טענה כי בשר לא מבושל רע לכלבים בגלל סלמונלה, וזה פשוט לא נכון. בתהליך הגידול שלי, 90% מהאוכל שאני נותן לכלבים הוא בשר לא מבושל והם בריאים וחיים שנים ארוכות.

"מעבר לזה, אני נותן להם גם עצמות, סביר להניח כי מרבית הוטרינרים יגידו שזה דבר מסוכן, אבל עובדה שלכלבים שלי יש שיניים לבנות ואין להם שום ריח רע מפה, והרי זו אחת התלונות שיש לאנשים שבבעלותם כלבים, ריח רע מהפה, וזה סימן שהם כלבים לא בריאים.

"אני מחפש מאלפי כלבים שמתאימים לתוכנית שבניתי, כאלו שמבינים שבתהליך האילוף אין צורך לעשות שימוש בשום כוח, כדי שהם יעזרו לי להפיץ את הבשורה הזו בארץ. כמו כן, מאוד הייתי שמח להכיר וטרינר שלמד רפואה הוליסטית, בעל ידע על תזונה ותוספות אחרות מאלו המקובלות בתחום, כי לדעתי הרפואה שנוגעת לכלבים כיום היא מקובעת לחלוטין", שמואל סיפר.

שמואל אדלבלום - יצירת קשר

משפחות יקרות, אם גם אתם מבקשים להביא אל ילדכם את ידידו הטוב ביותר של האדם, ומחפשים שיהיה זה כלב מושלם, נוח וידידותי עם הילדים, וכזה שגם יכול לשמור על הבית כמו שצריך, ללא נשירת שיער או ריחות רעים מהפה, כלב אוסידודל הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

מהיום גם תוכלו להשיג אותם ללא הוצאה כספית, בזכות התוכנית הייחודית שבנה שמואל אדלבלום.

לפרטים נוספים חייגו: 054-547-5747

בשיתוף שמואל אדלבלום
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully