וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוגיות ועד בניית עסק: ד"ר מגי בן יהודה - מאמנת ויועצת ארגונית

בשיתוף ד"ר מגי בן יהודה

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 13:26

ד"ר מגי בן יהודה התאהבה בתחום הייעוץ הארגוני והאימון האישי ועוזרת לזוגות בשיפור היחסים, למתלבטים בבחירת מסלול חייהם ולעסקים לפתח את העסק שלהם בצורה נכונה. היא גם הביאה את תחום לימודי האימון לצפון הארץ

בווידאו: ד"ר מגי בן יהודה/אולפן הנבחרים

תקופת הקורונה השפיעה רבות על חיינו במובן האישי, הזוגי והתעסוקתי. הזמנו לאולפן את ד''ר מגי בן יהודה, מאמנת אישית ויועצת ארגונית לעסקים, כדי לשמוע ממנה כיצד ניתן להתגבר על האתגרים הניצבים בחיינו.

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?

10 שנים בקבע, 15 שנה בעלת עסק פרטי עם כ-35 עובדים ולאחריהם עבודה בכפר הילדים בכרמיאל - משפחת אומנה ל-11-12 ילדים. בחרנו להיות שם שנה שהפכה ל-6 שנים. שם בעצם הכרתי את עצמי באמת את יכולת ההכלה, ההקשבה.

בשנת 2003 סיימתי את התואר השני בייעוץ ארגוני. הגיעה מרצה אורחת שדיברה על קואוצ'ינג ואמרתי שוואוו זה אני. ב-2005 הלכתי לקורס הראשון ומאז אין שנה שאני לו לומדת בה משהו.

מהם סוגי האימונים שאת מעניקה?

אני עובדת הרבה מאוד עם זוגות, אימון זוגיות דבר שהתגבר המהלך הקורונה כמו גם אימון למציאת עבודה, לחישוב מסלול מחדש, לתקשורת בין אישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהו האתגר הגדול ביותר שניצב בפני הזוגות כיום?

הקורונה הביאה להרבה מאוד חיכוכים. המון שעות יחד בבית, אחד מבני הזוג לא עובד או עובד מהבית והלחצים נעשים יותר עמוסים. יש כאן המון מאוד אגו ואם אין תקשורת פתוחה ובריאה מתחילים הסיפורים הפנימיים ומשם הדרך להתרחקות קצרה מאוד.

לפני שלוש שנים השקתי את הספר "רגע לפני מדרגות הרבנות". הספר מלווה בסיפורים אמיתיים מחדר האימון ומתאר תהליכים שונים שקרו בו וכן יש בו המון תרגילים ומשימות לשימור ושיפור הזוגיות.

את מתמחה גם בייעוץ ארגוני, מה כולל תהליך הליווי שלך לעסקים?

קודם כל עבודה על בניית מטרות ויעדים, על החזון. לאחר מכן בדיקת החוזקות שלנו שעוזרות לנו להשיג את המטרות, בחינת השרירים החלשים יותר וחיזוק שלהם ועד שלבי הביצוע בעסק. בתקופה האחרונה יש ארגונים שמעוניינים בסדנאות לעובדים שלהם בתחומים כמו ניהול עצמי, ניהול זמן, התמודדות עם שחיקה, לחץ ועוד.

לפני כשנתיים הקמת בית ספר להדרכת מאמנים, ספרי לנו על כך

זה היה החלום שלי להביא את השפה האימונים גם לתושבי הצפון, שלא בשביל כל דבר שהוא איכותי וטוב צריך לבזבז שעות של נסיעה בכבישים. אני מלמדת אימון בגופים שונים כבר יותר מ- 10 שנים והחלטתי שהגיע הזמן להעניק את המתנה הזו גם לצפוניים. הקורונה קצת שינתה את נקודות המבט והיום יש לי קורס אחד בזום עם לומדים מכל הארץ וקורס אחד פרונטלי שמתקיים בכרמיאל.

יותר משנתיים בניתי את הקורסים ומערכי השיעורים וערכתי 2 ספרי לימודי מאוד מושקעים שכוללים גם חומרים תיאורטיים וגם תרגילים לעבודה וכמובן שנהיה מאושרים ע"י לשכת המאמנים בישראל.

מהם הכלים הפרקטיים שלומדים בבית הספר שבעזרתם ניתן להתחיל לעסוק בתחום כבר לאחר סיום הלימודים?

לאורך כל הקורס הלימודים מתנהלים מחלק של הקניית ידע וחלק שני שהוא תרגול והתנסות. לאורך כל המפגשים הלומדים מאמנים אחד את השני על נושאים מסויימים ומתאמנים בזה, כאשר הם מגיעים לחלק השני של הסופרוויזין הם מאמנים בעצמם, תחת ליווי צמוד, לפחות 100 שעות של אימון ואז כשהם יוצאים לשטח הם כבר מנוסים ובטוחים.

באמצעות ליווי קפדני של אשת מקצוע מנוסה תוכלו להתגבר על המחסומים בחייכם. מגי, תודה רבה לך.


לאתר

לעמוד הפייסבוק

טלפון: 054-7955535

בשיתוף ד"ר מגי בן יהודה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully