וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 40 אלף שקל לחודש: הקורס שילמד אתכם להיות מתקיני דלתות

בשיתוף קורס מתקין דלתות פנים אונליין

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 10:02

בשוק בו ענף הבנייה נמצא בפריחה מתמדת גובר הביקוש למתקיני דלתות פנים. ליאור קיפניס ריכז את כל הידע שצבר לקורס אונליין שיאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש ורווחי ביותר

בווידאו: ליאור קיפניס קורס מתקיני דלתות פנים אונליין/אולפן הנבחרים

תקופת הקורונה גרמה לאנשים רבים לחשב מסלול מחדש בכל הקשור לקריירה המקצועית שלהם. אחד מהמקצועות הנחשקים והמניבים כיום הינו מתקין דלתות פנים בזכות ביקוש רב למתקינים בשוק. הכירו את קורס מתקיני דלתות הפנים שיאפשר לכם ללמוד את כל החלק התיאורטי מהבית ולהגיע להכשרה מעשית בשטח.

ספר לנו על הרקע שהוביל אתכם להקים את הקורס.

במשך 12 שנה אני מתקין דלתות פנים במהלך כל השנים אני קולט את החוסר בבעלי מקצוע, אין גוךף שמכשיר בעלי מקצוע. תמיד יש ביקוש למתקינים ומעט מתקינים מקצועיים לכן הקמתי את הקורס בהתחלה בצורה פרונטלית ואז הקורונה הגיעה והפכנו את הקורס לדיגיטלי. חוסכים במשאבים גם לי וגם לתלמידים שלומדיםהכל מהבית ומגיעים להתקנה חיה בשטח אצל לקוח אמיתי ומתמודדים עם אותה התקנה בליווי שלנו וכשהם מוכנים הם יוצאים להתקנה עצמית

מדוע כדאי לעבוד כמתקין דלתות פנים? מהם היתרונות של המקצוע?

הסיבה העיקרית היא כסף. אנחנו משתחררים מהצבא והולכים ללימודי תואר בשביל להרוויח 10-15 אלף שקל. מתקין דלתות פנים מרוויח בין 20 ל40 אלף שקל לחודש. אנחנו לא תלויים בכלום ולא מושפעים ממשברים כמו משבר הקורונה. ענף הבנייה תופס תאוצה ואנחנו קשורים בענף זה. בשונה מהרבה הכשרות שצריכים לשווק את עצמם ולשרוף הרבה כסף עד שמתחילים להרוויח. מתקיני דלתות עובדים מול חברה, ספק, יבואן, חנות - אין מלחמה להשיג לקוחות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

.מה כולל מסלול הלימודים וההכשרה בקורסים שאתם מציעים?

אנחנו מלמדים ראשית את התקנים - רבים לא יודעים את התקנים בצורה מלאה, סוגי הדלתות, סוגי הלקוחות הקיימים. כלי עבודה, פיתרון בעיות בשטח. שהתקנה תצא מושלמת.

לאחר סיום ההכשרה בקורס ניתן להתחיל לעבוד בתור מתקיני דלתות כבר מהיום הראשון?

כן, ניתן להתחיל כבר מסיום הקורס לפנות לחברות ולהתחיל לעבוד. יש חניכים שכבר במהלך הקורס נכנסים למים העמוקים.

למי העיסוק בתחום מתאים?

לכל אחד. כל מי שיש לו רקע טכני בסיסי וכושר מינימלי כי צריך להרים דלתות. יש לנו מתקינים גם בני 60 שלוקחים 4 דלתות ביום בכיף שלהם והולכים הביתה

מהי הייחודיות של הקורס שלכם?

אין קורס אחר כזה אנחנו הראשונים שמלמדים את הקורס הזה. בנוסף אנחנו גם מביאים עבודה בסיום הקורס. חניך שמסיים את הקורס יכול להצטרף למועדון המתקינים שלנו ודרכו אנחנו מביאים לו עבודה - למרות שאפשר למצוא עבודה במהירות גם בלי קשר אלינו.

אם גם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות הרבים שיש לענף להציע, הירשמו אל הקורס ההיברידי היחידי בישראל של מתקיני דלתות הפנים. ליאור תודה רבה.


לאתר הקורס

טלפון: 051-520-5300

בשיתוף קורס מתקין דלתות פנים אונליין
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully