וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקשורת זה הכל: מורן שטרסברג תעזור לכם לפרק את המחסומים

בשיתוף הנתיב הנכון

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 10:25

רבים נתקלים בקשיים בחיים המקצועיים או האישיים וזקוקים לליווי שיעזור להם להתגבר עליבם. מורן שטרסברג מקנה את הכלים הממוקדים והפרקטיים לפירוק מחסומי תקשורת והתגברות על מכשולים

בווידאו: מורן שטרסברג הנתיב הנכון/אולפן הנבחרים

רוב האנשים זקוקים בשלב כלשהו בחייהם לליווי מקצועי, הדרכה והכוונה ממנטור מיומן שיסייע להם להתגבר על החסמים בחיים. הכירו את מורן שטרסברג, מומחית לתחום התקשורת ביחסים ומאמנת לצמיחה אישית, זוגית ומקצועית שמובילה אנשים למצוא את הנתיב הנכון בחייהם.

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?

אתחיל מהסוף. הייתי שבורה וחיפשתי להיות מאושרת כמו כולם וגיליתי שלא ידעתי מה זה אומר. שנים של משברים התנקזו לנקודה אחת בה ישבתי, בת 30 בדירת חדר במרכז תל אביב והרגשתי שרע לי בעבודה, בזוגיות הרסנית, שלא רואים אותי ושכל העולם נגדי. בדיעבד הבנתי שזה שם מגיל אפס.

מהם השירותים שאת מעניקה כמנטורית ליחסים ומאמנת לשינוי וצמיחה?

השירות המרכזי בקליניקה היא עבודה אחד על אחד. המטרה היא לתת מרחב בטוח, מקום סטרילי לקבל בו כלים להתמודד. קצת לפני תקופת הקורונה התווספו גם הרצאות וסדנאות לארגונים ולקהל הפרטי כשהבסיס הוא על תקשורת מול העולם. שירות שעוד מעט יושק הוא קורס DIY דיגיטלי למי שעדיין לא מוכן להיחשף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהם הכלים בהם את משתמשת?

אני משתמשת בשילוב של "החוויה הדיאלוגית" - הדיאלוג שלנו עם עצמנו עם פרקטיקות משיטות אימון נוספות ממנטורים בארץ ובעולם. מדובר בשיטה מאוד ממוקדת, מאוד "תכלסית".

מה כולל תהליך האימון והמפגשים שלך עם המתאמנים?

התהליך מאוד מסודר ובשלבים. עובדים על 3 פרמטרים. קודם כל עבודה עם עצמנו אחר כך על התודעה, המיינדסט, ובסוף על עבודה שלנו מול הסביבה גם בפן המנטלי, גם ברגשי וגם בפרקטיקה. יוצאים עם כלים לחיים.

מי קהל היעד שלך?

שני קהלים. הקהל הפרטי מורכב בעיקר מגברים ונשים בגילאים 30-50 שנמצאים בנקודת צומת בחיים אבל כבר עברו כברת דרך. הקהל הארגוני - מנהלים שלומדים איך לדבר נכון עם העובדים וכו.

שתפי אותו בדוגמאות לסיפורי הצלחה של תהליכי האימון והשינוי שעברת עם המאומנים שלך

זכורה לי מתאמנת מתחילת הדרך שהגיעה במטרה להסבה מקצועית - על פניו מטרה מאוד בסיסית וקונקרטית. פתחנו שם המון חסמים ולא רק שהיא נכנסה לתחום חדש ללא ניסיון אלא למדה לתקשר עצמה נכון ולשפר מערכות יחסים עם הקרובים שלה.

מהו הטיפ החשוב ביותר שתוכלי להעניק לצופים שלנו שמתקשים להתגבר על המחסומים בחיים?

שני דברים. מחסומים נוצרו כדי להגן אלינו אבל בסוף הם כבר לא מגינים וצריך לחשוב על איך לפרק אותם. הדבר השני הוא לאהוב את עצמנו. אהבה עצמית היא קבלה עצמית.

בימים אלו את עובדת על הרצאה לתקשורת נכונה, ספרי לנו על כך.

תקשורת היא הבסיס שלנו לכל ההצלחות בחיים. ההרצאה נותנת כלים פרקטיים - ריכזתי בה את כל הכללים תכלס מה לעשות ומה לא.

התקשורת היא הבסיס ליחסים עם עצמנו ועם סביבתנו וזה הבסיס להצלחות בחיינו. באמצעות תהליך אימון מבוסס תקשורת תוכלו לקבל כלים שיסייעו לכם להתגבר על המחסומים בחיים ולצמוח למטרות חדשות. מורן, תודה רבה לך.

לרישום להרצאה לחצו כאן

פייסבוק

אינסטגרם

טלפון: 0506509062

בשיתוף הנתיב הנכון
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully