וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארין: תחתונים ששומרים על העניינים

בשיתוף ארין

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 14:37

תכירו את התחתונים שמונעים ירידה באיכות הזרע הגברי, מבלי להתפשר על נוחות, יופי ומחיר

ארין. אנג'ליקה גולינה,
נוחות, יופי ומחיר. תחתוני ארין/אנג'ליקה גולינה

אחת התופעות המרתקות בעולם (ואולי גם המדאיגות, תלוי את מי שואלים), היא תופעה שכמעט ולא כותבים ומדברים עליה, ויתכן שאולי אפילו שמעתם עליה כלל: הירידה הדרמטית בילודה בעולם המערבי. מדינות רבות בעולם מצויות במצב המכונה "פריון תת-החלפתי", כלומר נולדים ילדים בקצב נמוך יותר מקצב התמותה, והאוכלוסייה קטנה במקום לגדול. יותר מחצי מאוכלוסיית העולם, חיה במדינות בהן שיעור הפריון נמצא מתחת לרמת התחלופה.

יש לכך גורמים רבים: הזמינות ההולכת וגדלה של אמצעי מניעה, אורח החיים המודרני התובעני הדורש שעות עבודה ארוכות ומקשה על גידול ילדים, תפיסות אינדיווידואליסטיות לפיהן יש לעשות פחות ילדים ולהשקיע יותר בעצמנו ובכל ילד ועוד. אולם גורם מכריע נוסף הוא הירידה בפריון: אצל נשים קיימת ירידה, בעיקר לאור העובדה שנשים נכנסות להריון בגילאים מאוחרים יותר מאשר בעבר - גילאי 30 ומעלה לרוב, במקום שנות ה-20 המוקדמות - בהם הסיכוי 'להיקלט' הינו נמוך משמעותית. גורם נוסף הוא הירידה באיכות הזרע הגברי; אצל גברים, הגיל דווקא פחות משפיע על הפריון, אולם אורח החיים משפיע גם משפיע: התזונה הלא-טבעית, החשיפה לחומרים מזיקים, והכי גרוע, החשיפה לטלפון הנייד.

לא רבים מודעים מספיק להשפעה של הקרבה הבלתי פוסקת שלנו לטלפון הנייד, שמונח אצלנו בכיס הקדמי: הטלפון פולט וחום וקרינה, מה שפוגע באיכות וריכוז הזרע. בנוסף לכך, גברים רבים כיום עובדים ממחשב נייד המונח בחיקם, מה שגם משפיע על הזרע באותו האופן. לבעיה הזו נולד לאחרונה פתרון חדש, והאמת, שהוא מפתיע בפשטות וביעילות שלו.

ארין. אנג'ליקה גולינה,
פתרון פשוט ויעיל/אנג'ליקה גולינה

יושב עליכם

חברת ארין (Arine) הישראלית פתחה תחתוני בוקסר אשר חוסמים קרינה אלקטרומגנטית ביעילות, מה שמונע את הירידה באיכות הזרע. הבוקסר עשויים מבד מודאלי, בד נעים ונפוץ בייצור תחתונים. באזור המפשעה ("האזור הקריטי"), בתוך הבד ישנם סיבי מתכת ועופרת בצפיפות גבוהה, אשר מגינים על האזור מפני קרינה (התחתונים נבדקו על ידי בודקי קרינה מוסמכים). יש להבהיר כי סיבי העופרת אינם מהווים סכנה בשום צורה. כמו כן, התחתונים נוחים מאד, ולמעשה לא מרגישים בהבדל בין התחתונים של ארין לבין תחתוני בוקסר רגילים.

גם אם אתם עדיין לא מתכננים לעשות ילדים בקרוב, מחירם של תחתוני ארין דומה לאלו של תחתוני בוקסר רגילים (החל מ-60 שקלים ליחידה), ולכן בעצם אין שום סיבה שלא להעדיף אותם על תחתונים רגילים. מעבר לכך, האם אתם באמת לא זזים באי נוחות בכיסא, כאשר אתם קוראים את ההשפעות הרציניות שיש לטלפון על "העניינים" שלכם? אין לדעת מה ההשפעות לטווח הארוך של קרינה וחום על איכות הזרע שלכם, ובכל מקרה, מוטב להיות בטוחים מאשר להצטער.

את התחתונים של ארין ניתן למצוא כעת באתר הבית של המותג. ניתן להציץ גם בפייסבוק ובאינסטגרם.

בשיתוף ארין
  • עוד באותו נושא:
  • תחתונים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully