וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיאנס: מבצעים מהפכה בעולם מסכי לד

בשיתוף רדיאנס

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 13:57

השכרה של מסכי לד לאירועים כגון כנסים, תערוכות, השקת מוצר וחגיגות היא כבר מזמן לא עוד אפשרות, אלא מוצר שהוא בגדר חובה

אם עד היום השכרת מסך להקרנה והקמתו בשטח הייתה עניין יקר, מסורבל ומאוד לא בטיחותי, יש מי ששינו את התמונה מקצה אחד לשני - רדיאנס. מדובר בחברה טכנולוגית צומחת המתמחה בפיתוח וייצור של מסכי לד דיגיטליים, תוך כדי העמדה של סטנדרט אחר לחלוטין מזה שהיה קיים קודם לכן בישראל, בכל הנוגע להקרנה בחללים ציבוריים ומסחריים כמו:

☑השכרת מסך אירועי דרייב אין לרכבים

☑השכרת מסך לד לכנסים וירידים

☑השכרת מסך לד למסיבות בטבע ופארקים

☑השכרת מסך לד לתערוכות ואירועים בטבע

☑השכרת מסך לד שידורי ספורט וסרטים

☑הקרנה אירועי ספורט שטח

☑השכרת מסך לד להופעות במה, סטנדאפ ומופעי ילדים

רדיאנס. יח"צ,
משנים את התמונה/יח"צ

רדיאנס מסכי לד להשכרה: שירות יעיל, משתלם ובטיחותי

בשנים האחרונות תפקידם של מסכי הלד הגדולים הפך להיות חשוב במיוחד, בזכות הפוטנציאל שלהם להפוך עוד אירוע רגיל לכזה המשדר יוקרה ומקצועיות, ולמשוך את תשומת הלב של הקהל לתכנים שמבקשים להעביר, על ידי סרטון, תמונות וכד'.

עד היום תהליך השכרת מסך להקרנה היה עניין יקר, מסורבל ולא נגיש, במיוחד כשמדובר במסכי לד להקרנות ביום שמשי. כיוון שהתהליך עצמו מחייב בהגעה של טכנאי לשטח, על מנת שהוא יבנה ויתאים את גודל המסכים בהתאם למקום ובהתאם לתוכן הרצוי.

מדובר בעבודת מורכבת ומסורבלת, הצורכת זמן רב, וכוללת חיבור, הרכבה, סנכרון וחיווט של עשרות מסכים קטנים, תוך כדי העמדה של פיגומים עם בטונדות על מנת להקים אזור חיץ שמטרתו בין היתר להגביה את גובה המסך.

רדיאנס. יח"צ,
התהליך הופך לפשוט יותר/יח"צ

מסך לד טריילר הראשון בארץ!

בעקבות מספר מקרים מצערים שבהם התרחשו אסונות בישראל עקב הקמה מסורבלת של פיגומים, בחברת רדיאנס חשבו באופן יצירתי ופיתחו מוצר חדש שיוצא מחוץ לקופסה.

מדובר במסך לד הכולל מערכות אלקטרוניות ומכניות המקיימות הליך הקמה בטוח. המערכת הממוחשבת מספקת בכל רגע נתונים חשובים בהקשר של שיפוע, מהירות וכיוון הרוח, ומתריעה במקרה שבו יש מזגו אוויר קיצוני בזמן האירוע.

כל זאת נעשה ע"י מערכת ממוחשבת הכוללת כ-60 חיישנים ומערכות בטיחות נוספות שמנטרלות את כלל הסכנות. על כך הרחיב עבורנו הבעלים של החברה: "ידענו כי על מנת לבדל את עצמנו מאחרים, יהיה הכרחי לבנות מוצר שקודם כל יספק מענה בנושא הבטיחות, וכך עשינו, מסך לד ענק ללא צורך בהקמת קונסטרוקציה".

רדיאנס. יח"צ,
מסך לד טריילר הראשון בארץ!/יח"צ

אז מה בדיוק הופך את מסך הלד הזה למיוחד וטוב יותר מאחרים?

כיוון שמדובר במסך לד ענק להשכרה עבור אירועי חוץ, הוא מגיע בחתיכה אחת שלמה על גבי רכב ממונע. ניתן למקם ולהגביה אותו בפרק זמן קצר, בצורה קלה ובטוחה, כך הוא חוסך את העבודה המסורבלת של בניית מסך במקום, כולל פיגומים, משקולות ובטונדות מסביבו.

עד כמה הוא מקצר את לוחות הזמנים?

פריסת המסך הדיגיטלי בשטח אורכת עד שעה וחצי בלבד! כך שאין צורך תיחום והשבתת שטח תפעולי או ציבורי לזמן ארוך.

המערכת של מסך לד ענק להשכרה מבית רדיאנס כוללת פונקציות של הגברה, תאורה, שידור סאונד על תדר רדיו, שידור בפורמט DCP, מיקרופונים, אספקת חשמל אוטונומית וצילומי אוויר.

ויש עוד יתרונות למסך לד ענק של חברת רדיאנס

הפיתוח החדשני של מסך לד לאירועים של רדיאנס בא לידי ביטוי במספר יתרונות בולטים:

☑ חווית צפייה ברמה גבוהה גם בשעות הצהריים וביום בהיר, בזכות בהירותו הגבוהה.

☑ נראות מצוינת ממרחק רב בזכות גודל המסך (24 מטר רבוע), רזולוציה גבוהה, נראות ברורה וחדה גם מהצד.

☑ חוויה של קולנוע בשטח פתוח ללא צורך בהגברה חיצונית. בזכות מערכת שמע עוצמתית ואיכותי הנמצאת בצידי המסך בגובה.

☑ היכולת להאזין לסרט דרך הרמקולים של הרכב בשעות הלילה הקטנות, ללא כל הפרעה לסובבים בשכות המערכת של שידור הסאונד על תדר של רדיו.

☑ ניתן לקיים מספר אירועי הקרנה על גבי המסך ובכמה יעדים שונים באותו היום בזכות ניידות, גמישות וזמני פרוק והרכבה קצרים.

השכרת מסך דרייב אין: אף אחד לא מסתיר לשני

רדיאנס. יח"צ,
בואו לדרייב אין/יח"צ

בזכות המערכת הידראולית של רדיאנס, ניתן להגביה את מסך הלד לגובה של שבעה מטרים!

יכולת זו, של מסך קולנוע נייד לאירועי דרייב אין והיכולת להגביה לגובה עצום כל כך, יחד עם הרמקולים הנמצאים בצידי המסך, שינתה לגמרי את החוויה של הצופה ושל המפיק כאחד.

" פנו אלינו עיריות ומועצות מקומיות מרחבי הארץ בבקשה להקרין על גבי מסך לד חיצוני משחקי כדורגל. הם הגיעו אלינו לאחר חוויה שליית עם ספקים אחרים,בהם היו תלונות שכולם מסתירים לכולם ולא רואים כלום. זה רק מחזק אותנו שהימרנו על הפיתוח הנכון, התנשאות המסך לגובה משנה את החוויה מקצה לקצה". הפתרון שלנו לבעיה זו הוא בלחיצת כפתור בלבד.

המסך לד שלנו עולה כלפי מעלה בצורה כזו יש נראות מעולה לכל אדם. זה בא לידי ביטוי בקרנות על גבי מסך לד בפארק, באירוע בדרייב אין ובכל צורך ומיקום אחר.

רדיאנס, השכרת מסך לאירועים: לקוחות מעידים

הלקוחות של רדיאנס מגוונים. בתי ספר לדוגמא הפיקו מסיבות סיום והקרינו הכל על גבי מסך הלד של רדיאנס.

לקוחות מסוג אחר הינם עיריות. אשר שכרו את המסך הלד עבור הקרנה של סרטים בדרייב אין. זה הפך ללהיט ובמיוחד בתקופת הקורונה. הרי אסור היה להתקהל ולא ניתן היה לצפות בסרטים בבתי קולנוע .
בנוסף נעשה שימוש גדול במסכי הלד להשכרה בימי הקיץ והחופש הגדול, להקרנה של סרטים לילדים בפארקים השונים, צפייה משותפת ומהנה על גבי מחצלות בדשא.

ישנו ביקוש נרחב למסך הלד להשכרה מצד בעלי חברות ומפעלים, המבקשים להשיק מוצר או לארגן מסיבת גיבוש לעובדים, בשילוב של סרטונים על גבי מסך לד ענק.

שוחחנו עם כמה מהלקוחות של רדיאנס, וכולם העידו על שנדהמו לגלות עד כמה פשוט העניין של השכרת מסך לד לאירועים. בלי כאבי ראש מיותרים של הסדרי ביטחון מיוחדים, איתור נק' חשמל, משטחים ישרים. ובעיקר על שירות אישי ואדיב. כולם היו מופתעים מרמת השירות האנושית והמקצועיות. הם הודו שהמחיר משתלם ביחס לערך המפתיע והחוויה שקיבלו. ואכן המחיר הרבה יותר טוב משל כל ספק אחר.

רדיאנס. יח"צ,
הלקוחות מאושרים, וגם הצופים/יח"צ

מסך לד להשכרה של רדיאנס מגיע על גבי נגרר. המתקן כולו מאושר על ידי כלל הגורמים המקצועים: חשמל, קונסטרוקציה ומשרד התחבורה.

יכולת הניידות הקלה מאפשרת לנציגי רדיאנס להגיע עם מסך הלד לכל מקום. הם יכולים להקרין בתנאי שטח קשים, עם גנרטור עצמאי. כל אירוע חוץ אפשרי ללא תלות במיקום. חופי ים ואמצע המדבר הם מקומות הנוחים לנו.

למדנו כי במחלקת הפיתוח של רדיאנס מתקדמים ומפתחים כל הזמן, וכבר בימים אלו הם עובדים על תוכניות חדשות ומשכללים עוד את חווית השירות של השכרת מסכי לד לאירועים.

בשיתוף רדיאנס
  • עוד באותו נושא:
  • מסכים
  • לד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully