וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיט הלוואות: תחליף משתלם למי שקיבלו סירוב בנוגע להלוואה מהבנק

בשיתוף קרדיט להלוואות

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 11:43

רבים בישראל זקוקים להלוואות, אך לא מצליחים להשיג אותן דרך הבנק. בדיוק עבורם, קמו גופים פיננסים כמו "קרדיט להלוואות" בניהולו של חי ברק, שמציעים פתרון אמיץ, מיוחד ויוצא דופן, כזה שיכול לעזור לכם לפתור את הבעיות

בתחילת השנה החשב הכללי באוצר פרסם אומדן לפיו שיעור החוב הציבורי לשנת 2020 צפוי לקפוץ ל-73 אחוזים. סביר להניח כי הנתון הזה לא אומר יותר מדי לרבים מאיתנו, ואולי אפילו לא מדובר בנתון מעניין, אך בעוד ראשי המשק ומשרד האוצר מנסים להוציא לפועל תוכניות שיעזרו למשק לחזור לפעילות תקינה, בפועל עשרות אלפי בתי אב ברחבי הארץ מרגישים כיצד החבל מתהדק סביב צווארם, כיוון שהם מתקשים להתמודד עם הצרות שהביא עימו משבר הקורונה, בזמן שהבנקים השונים מסרבים להעניק להם אשראי או הלוואה כאן ועכשיו, בעקבות החשש כי הם לא יעמדו בהחזר התשלומים.

עבור אותם אלו שחייבים הלוואה כמו אוויר לנשימה קמו בשנים האחרונות לא מעט גופים פיננסים המושיטים יד לעזרה, עבור אנשים פרטיים, כמו גם לחברות ועסקים. הבעיה היא שרוב רובם של אותם גופים פיננסים דורשים עמלה גבוהה קודם לביצוע העסקה, בלי הבטחה חד משמעית כי יצליחו להשיג להם את המימון המבוקש.

קרדיט הלוואות - יצירת קשר

שירות הלקוחות והמוקד הטלפוני של "קרדיט הלוואות" עומדים לרשותכם לאורך רוב שעות היום, לקבלת כל הפרטים חייגו עכשיו לאחד מהמספרים הבאים:

073-2683796

073-3319500

073-2683795

אם גם אתם זקוקים להלוואה כאן ועכשיו, לחצו כאן

קרדיט לוק. יח"צ,
יש כאלה שחייבים הלוואה כמו אוויר לנשימה/יח"צ

קרדיט הלוואות - פועלים לשינוי חברתי למען הקהילה

מי שבחרו לשנות את התמונה המעוותת הזו היא חברת קרדיט הלוואות בניהולו של חי ברק. בצעד אמיץ ויוצא דופן, ברק חרט על דגל של החברה אמינות, שקיפות מלאה ותשלום על פי בסיס הצלחה בלבד.
על השינוי החברתי ותנאי המימון יוצאי הדופן שהם מציעים, חי ברק סיפר: "אני לא חושב שמדובר בצעד הוגן, לדרוש שכר טרחה ממי שנמצאים במצוקה כלכלית גדולה, מבלי להבטיח כי אפשר יהיה למצוא ולארגן עבורם הלוואה, שתעניק להם מעט מרווח נשימה בדרך למה שכולנו מקווים, התאוששות כלכלית.

לכן, החלטנו לשנות את התמונה, ואנחנו כמו חברות אחרות בתחום, מנסים לעזור לכל דורש לקבל הלוואה ממקורות שונים כמו בנקים, חברות אשראי וחברות מימון נוספות. אך בשונה מאחרים, את שכר הטרחה שלנו אנו גובים אך ורק אם הצלחנו במשימה, ואם לא, אנחנו נפרדים כמו ידידים בלי לדרוש דבר וגם לא חצי דבר. לשמחתי עד היום אנחנו עומדים על אחוזי הצלחה גבוהים עבור מי שפנו אלינו".

קרדיט לוק. יח"צ,
צעד יוצא דופן ואמיץ/יח"צ

חברת "קרדיט הלוואות" פועלת להשיג הלוואות עד גובה של 50 אלף שקלים, הלוואות ממוצעות לטווח זמן קצר יחסית, ועל היכולת שלהם לעזור לכל דורש חי ברק סיפר: "הסיבה שאחוזי ההצלחה שלנו גבוהים נובעת מכוח הקנייה שלנו. בשונה מבן אדם פרטי שמגיע באופן עצמאי לבנק ומבקש הלוואה, הבנק לא מפסיד דבר אם הוא חושש ומסרב לעזור לו.

לעומת זאת, בגלל שאנחנו ניגשים אל מקורות המימון השונים, בנקים, חברות אשראי וחברות מימון אחרות בכל יום מחדש עם מספר גדול של לקוחות אותם אנחנו מייצגים, קשה מאוד עד בלתי אפשרי מצד הגופים הללו לסרב לבקשות שלנו. הגישה הזו דומה מאוד לעולם המשכנתאות בסדרי גודל של מאות אלפי שקלים ויותר.

סוד ידוע בקרב יועצי המשכנתאות הוא להגיש לבנקים בכל חודש עשרות ויותר הצעות לקבלת משכנתא. כיוון שבסופו של דבר הבנק הוא עסק למטרת רווח, יהיה לו קשה מאוד לוותר על תשלומי ריביות לאורך 20 שנה לפחות מצד עשרות לקוחות בחודש, ולכן הוא גמיש יותר כאשר אותם יועצים "דוחקים" את הבנק אל הקיר ומבקשים מסלולים אטרקטיביים עבור הלקוחות שלהם, לכן אנחנו פועלים על בסיס אותו העיקרון, רק בסכומים קטנים יותר".

קרדיט הלוואות - שירותים נלווים נוספים

למדנו כי העמלה שגובים ב"קרדיט הלוואות" אם ישנה הצלחה בכל הנוגע לקבלה של הלוואה היא מהנמוכות בשוק, ולא פעם ראשי החברה אף מקצצים בשכר הטרחה שלהם רק כדי לעזור ולחלץ את אלו השקועים עמוק בבוץ.

מה בכל הנוגע למי שמבקשים הלוואה של יותר מ-50 אלף שקלים? חי ברק פירט: "כיוון שאנחנו קשורים לחברות מימון שונות והם למדו על האמינות שלנו גם כן, נוצר בינינו לבינם קשרי עבודה שעוזרים לנו לשדך גם בין מי שמעוניינים בקבלה של משכנתא או הלוואה גדולה הרבה יותר.

אנחנו לא משאירים באוויר אף אחד שפונה אלינו, ואם יש לנו את האפשרות לעזור לו מעבר, אנחנו מפנים אותו לחברה שתוכל לבוא לקראתו, אגב, על השירות הזה אנחנו לא גובים אגורה, זה חלק מהשירות שלנו והשינוי אותו אנחנו מבקשים להביא לתחום הפיננסי הרחב בישראל".

קרדיט לוק. יח"צ,
מה לגבי מי שצריך יותר מ-50 אלף ש"ח?/יח"צ

קרדיט הלוואות - יצירת קשר

שירות הלקוחות והמוקד הטלפוני של "קרדיט הלוואות" עומדים לרשותכם לאורך רוב שעות היום, לקבלת כל הפרטים חייגו עכשיו לאחד מהמספרים הבאים:

073-2683796

073-3319500

073-2683795

אם גם אתם זקוקים להלוואה כאן ועכשיו, לחצו כאן

בשיתוף קרדיט להלוואות
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully