וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הדיגיטל שוב המציא את עצמו מחדש

בשיתוף DigitalVibe

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 12:36

משבר הקורונה לא המציא את כללי המשחק בכל הנוגע לפעילות הדיגיטלית של חברות, עסקים ונותני שירות פרטיים, אלא העצים את העובדה הפשוטה, אם אתה לא שם אתה פשוט לא קיים

פרסום דיגיטלי. shutterstock,
מסחר דיגיטלי/shutterstock

לשם ההשוואה, על פי נתונים שפורסמו, עד תחילת משבר הקורונה פלח השוק של המסחר המקוון בישראל עמד סביב 20%, אולם מיד עם תחילתו של המשבר, המכירות הפיזיות בחנויות ובמרכזי הקניות ברחבי הארץ צנחו בצורה דרסטית, וכמעט מאה אחוז מהפעילות עברה אל עבר המחשבים והסלולר.

כעת, כאשר כולם מבינים כי ישנה זירה אחת מרכזית נשאלת השאלה, כיצד כל עסק או נותן שירות יצליח לבלוט מעל מתחריו בשוק, והאם זה בכלל אפשרי?

התשובה היא חד משמעית, כן.

כך תהיו במקום הראשון בגוגל

הפרסום והקידום בפייסבוק או בגוגל, אם באופן אורגני או ממומן איננו חדש, אבל החוכמה הגדולה ביותר היא לדעת כיצד לתפוס את תשומת הלב בצורה החכמה והמתוחכמת ביותר, ובעקבות משבר הקורונה התפיסה הזו רק מתחדדת עוד יותר.

על מנת ללמוד כיצד תוכלו להפוך את העסק שלכם לאוטוריטה בתחום, מומלץ לעצור ולחשב מסלול מחדש, כיוון שבעקבות הנהירה של המשק כולו אל עבר עולם הדיגיטל, דפוסי החשיבה והעבודה הקודמים כבר אינם רלוונטים עוד, ונדרשת חשיבה יצירתיות חדשה אל מחוץ לקופסא.

קחו בחשבון כי לא רק היצירתיות חשובה, אלא גם כדאי לכם להיות הראשונים לעשות זאת, "להמציא" את עצמכם מחדש. עולם הדיגיטל הוא "ג'ונגל" לכל דבר, ובדיוק כמו בטבע, מי שראשון וחזק יותר-מנצח, כך שמי שיהיו הראשונים לעלות על הגל החדשני, תמיד יידעו לעשות את הצעד המנצח הבא לפני שאר המתחרים.

איקומרס. shutterstock,
מסחר דיגיטלי/shutterstock

עוד על מהפכת האיקומרס

על מנת להבין יותר את כללי המשחק החדשים ועל המשתנים האחרונים בעולם הדיגיטל, שוחחנו עם רמי כהן, מנכ"ל של אחד ממשרדי הפרסום באינטרנט המוערכים ביותר בתעשייה, DigitalVibe, לנו הוא סיפר: "ההתקדמות הגדולה ביותר נרשמה בתחום של האיקומרס, קרי מכירות ברשת. לפי נתונים שפרסמה לאחרונה פייפאל למשל, נוצר בשוק האיקומרס בישראל גידול בשיעור של 62% במכירות המקוונות של עסקים קטנים ובינוניים ברבעון הראשון לשנת 2021, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. נתונים דומים נרשמו במדינות נוספות, כיוון שעסקים בכל רחבי העולם הבינו שישנו צורך ממשי לשפר את מערך האיקומרס שלהם, כיוון שזו הפכה להיות תשתית קריטית ליצירת הכנסות מהדיגיטל".

רמי כהן, מנכ"ל DigitalVibe. יח"צ,
רמי כהן, מנכ"ל DigitalVibe/יח"צ

חדשנות מנצחת

עד כמה ניתן להפתיע ולחדש בכל הנוגע לקמפיינים כאלה ואחרים? הרי התורה ידועה לכולם, למשל, בכל הנוגע לקמפיין ממומן ישנו צורך למדוד ולנתח את תוצאות הקמפיין בפרקי זמן שונים, כאשר רוב העבודה נעשית על בסיס של ניסוי וטעייה.

בדיוק כפי שבשיעור הראשון במנהל עסקים מלמדים את הסטודנטים כי הצלחתו של עסק חיצוני תלויה במיקום, מיקום ושוב פעם מיקום, בכל הנוגע להצלחה בעולם הדיגיטל המילה המנצחת היא חדשנות, חדשנות ושוב פעם חדשנות, רמי כהן התייחס עבורנו גם לנקודה הזו: "ישנה חשיבות מכרעת בכל הנוגע לגיבוש של מסרים שיווקיים עם "ממזריות" מאחוריהם, כי אי אפשר עוד להסתמך רק על כתיבה של פסקה או מאמר, ובסופם לרשום משפט סתמי עם הנעה לפעולה. לכן, כאשר ניגשים לבנייה של קמפיין חדש, מומלץ להכיר את התחום המדובר, לפרק אותו לגורמים, ולכוון לאסטרטגיה שלא נראתה קודם לכן".

על חברות הפרסום בדיגיטל

למדנו כי אחד מהמפתחות להצלחה של חברת פרסום דיגיטלית טמון בין היתר בהעסקה של אנשי צוות עם ראש גדול וניסיון חיים מאחוריהם, כיוון שלאלו יש תפיסת עולם רחבה הרבה יותר.

חברת " "DigitalVibeהיא אחת מסוכנויות הפרסום היחידות בישראל שקיבלה מעמד של חברת פרימיום מגוגל בישראל. המשמעות של זה באה לידי ביטוי בדמות גישה שראשי החברה מקבלים בכל הנוגע להידברות עם גוגל בכל מיני נושאים מקצועיים, כולל פגישות שבועיות ואפשרות להתנסות בגרסאות בטא של כל מיני פיצ'רים חדשים של גוגל, עוד לפני שאלו נפתחים לשימוש בקרב הקהל הרחב.

כמו כן, " "DigitalVibeשותפים של פייסבוק החל מהרגע הראשון שזו החלה לאפשר לכולם לבצע קידום דיגיטלי בפלטפורמה שלה. לאור הניסיון והרזומה שיש לחברת " ,"DigitalVibeביקשנו ממנכ"ל החברה רמי כהן, לתת לנו טיפ נוסף שהוא רואה כהכרחי עבור נותני השירות בתחום:

"אני מאמין שאין צורך לסבך עניינים לשווא, אלא לפשט אותם עד כמה שניתן, לכן הטיפ הראשון והחשוב מכולם מבחינתי, הוא תמיד לעבוד בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלכם, כי שקיפות שווה אמינות. תקשיבו ללקוח שלכם, שימו את עצמכם בנעליו, כך יהיה לכם קל יותר לבנות עבורו פאנל לקוח בחוויית משתמש קלה ושקופה, זהו הבסיס להצלחה".

לפרטים נוספים אודות עולם הפרסום, שיווק ונוכחות מנצחת באינטרנט, ניתן לפנות ליצור קשר עם משרד הפרסום הדיגיטלי DigitalVibe בטלפון: 03-723-2339

אתר

פייסבוק

בשיתוף DigitalVibe
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully