וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Noss - אופנה ישראלית, ייחודית ונוחה

בשיתוף NOSS

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 13:11

גל נוסבוים המעצבת הצעירה שמאחורי מותג האופנה NOSS, מביאה את ה'טופים' הכי יפים, נעימים, סקסיים ומיוחדים ובעיקר ממש נוחים לנשות הארץ. למי שרוצה מראה נשי ומקורי באיכות ישראלית. הכירו את המעצבת הכי מבטיחה שצמחה כאן לאחרונה

חולצה בעיצוב NOSS. Eden Gabay,
חולצה בעיצוב NOSS/Eden Gabay

גל נוסבוים גומס, מתל אביב, רק בת 28, סטודנטית שנה שלישית בשנקר, וכבר עומדת מאחורי המותג האורבני המצליח והמסקרן NOSS. היא יוצרת כרגע רק טופים, קרי חולצות, גופיות, ג'קטים, סוודרים וכל מה שהולך מעל המכנסיים. בסגנון נשי, מחמיא שנע מאלגנטי ועד שייקי, כזה שמתאים לאורך כל היום. כמו חולצה מצוינת ליום עבודה שאפשר למשוך אתה גם לבילוי סוער בערב. היא הולכת להיות המותג הלוהט בעיר, ותזכרו שאנחנו חשפנו אותה ראשונים.

גל נוסבוים. Liran viler,
גל נוסבוים/Liran viler

אופנה מעצימה

נוסבוים מאמינה שהבגד בהחלט עושה את האדם, או לפחות עוזר. כשאנחנו לובשות בגד מסוים אנחנו נוטות להתאים את עצמנו אליו ולא רק שהוא יתאים אלינו, כך, הבחירה בבגדים מאפשרת לנשים לבחור את עצמן בעצמן. אופנת נשים שנוצרת עבור נשים, מאפשרת להן להפגין נוכחות ואת הזהות שלהן דרך הבגד שהן לובשות. היא מסבירה: "אני חושבת שבגדים יכולים ליצור תדמית, בגד טוב נותן כוח, את נושאת את עצמך ומתנהלת במרחב באופן מסוים בזכות הבגד שלך ואיך שהוא מונח עלייך".

היא פונה לנשים אורבניות, עסוקות, בנות 25-55, כאלה שלא מתפשרות על איכות, על הזהות שלהן ושחשוב להן להרגיש נוח בבגד שלהן. הוא אמור לשמש אותן לחיים ולא לתצוגת אופנה. "רציתי דרך הבגדים לתת לנשים קול וכוח. אני מאמינה שבגד טוב מעצים אותך ומשדר את העוצמה שלך החוצה. היה לי חשוב שנשים ילבשו בגדים נוחים בלי להתפשר על הסטייל, הסקסיות ועל ההצהרה האישית. יש לי בגדים עם כתובים מרקמה שהם קצת בועטים. שיש בהם אמירה, אם בא לך להיות יום אחד רוק סטרית בועטת, זה אפשרי ויש חולצות רכות ורומנטיות קצת, כי יש בנו גם את הצד הזה וגם את הצד הזה ואנחנו יכולות לבחור את עצמנו מידי יום. יש המון מגוון וכל אחת יכולה למצוא מה ללבוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עיצוב NOSS. יח"צ,
עיצוב NOSS/יח"צ

אופנה בימי קורונה

הסטודיו נפתח לפני שנה בסך הכל, בשיא הקורונה, בשעה שעסקים מסביב נסגרו, מתוך חשיבה על ייצור בגדים איכותיים, מקוריים מלאי סטייל ובכל זאת נוחים. "פתאום בקורונה, היינו המון בבית, נשים שיחררו את העקבים והחזיות והגזרות הנוקשות לטובת בגדי בית, היה לנו קל ונעים בבגדים נוחים, בבדים נעימים ונושמים, בבגד ששירת אותנו. הנינוחות בבגד גם מקרינה החוצה, כשנשים לבושות נוח, הן מקרינות את הרוגע הזה החוצה. חשבתי לעצמי שאחרי שהתרגלנו לבגדים קלים ונוחים, לא נרצה גם אחרי הקורונה לוותר על הכיף הזה. ועדיין נרצה להראות ייחודיות, שיקיות ואופנתיות. רציתי לייצר בגדים שיהיו סופר איכותיים, מאוד מקוריים וייחודיים. בתפירה איכותית. שנשים יראו בהן נשי ומחמיא ושהן לא תצטרכנה לסבול לשם כך. לסדר כל הזמן את החולצה, או המחשוף, לפחד להתקמט. התחלתי לייצר חולצות, גופיות וג'קטים, מבדים אווריריים כמו פשתניים ותחרות, כותנה, בדים רכים ונעימים למגע. בגזרות אובר סייז, זורמות ונעימות. הנוחות הפכה לעקרון מנחה" היא מסבירה כיצד הכל התחיל.

בעיצוב NOSS. Eden Gabay,
בעיצוב NOSS/Eden Gabay

בית לפשניסטיות בכחול לבן

"אני מקפידה על בדים באיכות גבוה, אני לא מייצרת בכמויות ויש הקפדה אישית הן בבחירת הבדים והן בייצור. חשוב לי ש NOSS יהיה מותג כחול לבן. זה המותג שלי והוא מעוצב, מיוצר ומשווק כולו כאן. הבחורות שמגיעות לכאן רואות את האיכות, את התפירה ואת רמת העבודה. החנות היא בעצם הסטודיו. אני רוצה לבנות קהילה סביב הבגדים והסטודיו הוא הבית. אני אוהבת את השיח היום יומי עם הלקוחות. אני גם לקוחה של בגדים, אני נהנית מהשיח סביב אופנה. הסטודיו ממוקם בתל אביב, במגדלי גינדי רחוב 1331בתוך דירה. זה ליטרלי בית. אני מקפידה על מחירים נגישים, המטרה לעודד איכות ישראלית, המחירים בסטודיו נעים סביב 200-700 ₪ לפריט. ועכשיו גם יש סייל לחגים עם הנחות משמעותיות ואמתיות של עד 70%".

בזמן הקצר שהסטודיו שלה פעיל הוא כבר רכש מעריצות וקהל לקוחות נאמן המהוות את הבסיס לקהילה שהיא מבקשת ליצור סביב הבגדים שהיא יוצרת. נשים עדכניות, פעילות שאוהבות אופנה ואוהבות את עצמן.

עיצוב NOSS. יח"צ,
עיצוב NOSS/יח"צ

ייצור אישי וייחודי

"תמיד ידעתי שאני אעסוק באופנה, מגיל מאוד צעיר ציירתי בגדים ואמרתי לכולם מה ללבוש. ללמוד בשנקר היה חלום ילדות שלי. אני מאמינה שבגד משקף אישיות ולכן אני לא מייצרת במסות. כל העיצובים שלי הם ייחודיים ומקוריים שלי, זו לא אותה חולצה שכולן הזמינו ברשת, אני מייצרת כל דגם במהדורה מוגבלת, כך שכל אחת יודעת שמה שהיא לובשת זה לא משהו שהיא תראה פתאום מולה ברחוב.

"אני מעצבת בגדים שאני אוהבת ללבוש, בגוונים נעימים שמשתלבים עם לבוש לערב וליום יום. אני לא עובדת בקולקציות, אלא בדרופים, כל כמה זמן מוציאה שניים או שלושה דגמים ולא בבת אחת קולקציה של 15 פריטים בשפה אחידה. להפך, אני כל פעם מחדשת קצת, משנה, מתאימה וכל פריט עומד בפני עצמו. כל הזמן יש דברים אחרים ושווה להיכנס ולהתעדכן. הרעיון הוא לא למחזר ולעשות את אותו הדבר כל פעם, אלא לגוון ולחדש ולשמור על מקוריות וייחודיות. כרגע אני עובדת על אופנת החורף ויש דברים באוויר, שווה לחכות".


NOSS, מגדלי גנדי, רח' 1331, 054-5599446

לאתר>>, אינסטגרם>>, פייסבוק>>

בשיתוף NOSS
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully