וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפתיים מושלמות - מיה משיח

בשיתוף מיה משיח

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 13:02

מיה משיח מומחית מיקרופיגמנטציה לשפתיים. מטפלת בנשים שמבינות שאסתטיקה ואיכות חיים שמים בידיים של המומחית

מיה משיח. יח"צ,
מיקרופיגמנטציה/יח"צ

שפתיים חושניות הן אחד הדברים הכי נשיים וסקסיים שיש. אחד מתכשירי האיפור הראשונים שהומצאו היה שפתון, במטרה להעשיר את גוון השפתיים ולהעמיק אותו. היום, אחרי שנת הקורונה וכשאנחנו מבינות שהמסכות כאן כדי להישאר, משמע, האודם ימשיך להימרח על המסכה ויהיה פחות פרקטי, עולה הצורך בשפתיים יפות, ובעלות גוון אחיד ויפה בלי מאמץ על בסיס קבוע ושנראה טבעי.

אם אתן לא מחוברות לטרנד הכי חזק בעולם הביוטי כיום, גבירותיי וגבירותיי - הכירו את טיפול מיקרופיגמנטציה לשפתיים. כי ביננו, מה יכול להיות טוב יותר משפתון ששורד נשיקה בצורה מושלמת? ומה לגבי יום עבודה שלם ללא צורך לתקן את האיפור אפילו לא פעם אחת? בטיפול קוסמטי ייחודי שבמהלכו מוחדר באמצעות מכשיר חשמלי עם מחט עדינה, הפיגמנט הרצוי אל השכבה העליונה בשפתיים. כך, השפתיים יקבלו גוון אחיד ומראה עשיר, יעניקו דיוק לשפתיים ויאפשרו להדגיש שפתיים חיוורות, ליצור קו מתאר ברור לשפתיים ואיזון דיספרופורציה, לתקן חוסר סימטריה, לטשטש צלקות, למנוע נזילה של אודם לקמטים סביב השפתיים לנשים מבוגרות, או פשוט מי שרוצה שפתיים חושניות יותר בצורה טבעית וללא הזרקות מיותרות, ובלי להתעסק עם שפתון בלי לנפח את השפתיים ולגרום להן לאבד מצורתן הטבעית ומהחיות שלהן.

כדי ללמוד על יתרונות המיקרופיגמנטציה לשפתיים, למי הטיפול מומלץ ומה כדאי לדעת לפני שמתחילים, פנינו למומחית, מיה משיח. המתמחה בטיפולי מיקרופיגמנטציה לשפתיים ומספקת את שירותיה בכל הארץ במכוני יופי נבחרים. מיה משיח, עוסקת שנים בתחום הביוטי ומקבלת לקוחות במכון לטיפולי יופי ואסתטיקה בשוהם. אולם עם הזמן התמחתה והתמקדה במיקרופיגמנטציה ובפרט בטיפולי השפתיים. היא מקדישה את כל זמנה ומרצה לתחום, שלא כמו מטפלים אחרים שמטפלים במגוון טיפולים של איפור קבוע ומיקרופיגמנטציה, משיח עוסקת בשפתיים והפכה למומחית בעלת שם דבר לשפתיים. עם שלל הניסיון שצברה היא חולקת טיפים חשובים.

מיה משיח. יח"צ,
מהלך הטיפול/יח"צ

למי מתאים הטיפול למעשה?

"זה פתרון נהדר למי שרוצה לתת תשומת לב לשפתיים שלה, בלי לנפח ובלי להכניס חומרים זרים לגוף, ליהנות משפתיים מדוייקות לאורך תקופה. מדובר על טיפול חיצוני, מאוד עדין. לנשים שרוצות להעניק לשפתיים שלהן מראה עשיר, להדגיש ולדייק אותן. וכן לאחד גוון, להעשיר את העומק של השפתיים על ידי שינויי הפיגמנט הקיים או הוספה בהיעדר פיגמנט טבעי. הטיפול מתאים לכל גיל, הוא מהווה יתרון גדול לצעירות שמחפשות לתת דגש לשפתיים הטבעיות שלהן וכן לנשים מבוגרות, כשבאזור השפתיים מתחילים קמטוטים ואז יש נטייה לקו השפתיים להיטשטש. אפשר לדייק ולהדגיש את קו השפתיים, לתת מראה אחיד מלא וקבוע מבלי שימרח כמו שעם איפור. חשוב להבחין שזה לא האיפור הקבוע המוכר כמו של פעם, וזה לא קעקוע, מדובר בהוספת פיגמנט במראה טבעי לשכבה העליונה בלבד של העור, כמעט כמו להוסיף צבעי מים" היא מחייכת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איך יודעים מה הגוון הנכון לשפתיים?

"יש המון גוונים, ואני יכולה לערבב בין הפיגמנטים כדי להגיע בדיוק לגוון המבוקש כך שחופש הבחירה עבור הלקוחה רחב מאוד. ההתאמה צריכה להיות, כמובן, למצב הקיים ולנתונים הטבעיים, וכאן נכנסת המקצועיות שלי, משום שצריך להתאים את הטיפול בשפתיים לגוון הטבעי שלהן, לדוגמא יש לקוחות עם כהויות שנרצה להעלים או גוון שפתיים חיוור לגמרי ואצטרך לבחור בפיגמנטים המתאימים כדי לקבל את התוצאה בצורה המושלמת המתאימה והמדויקת עבור כל לקוחה. בהתאם לבחירה נוכל לקבל מראה שאי אפשר להתעלם ממנו, או מראה יותר טבעי ועדין אך כמובן עם נוכחות משמעותית".

איך מתבצע הטיפול ומה כדאי לדעת על ההליך?

"החל משרטוש לדיוק מרבי, הדמיה ללקוחה, בחירת הפיגמנט והתחלת העבודה אני מקשיבה לרצון הלקוחה. כמו שנאמר כשהלקוחה מגיעה אליי אנחנו בוחרות גוון שהיא אוהבת, אך כמובן בהתאמה מקצועית לנתוני השפתיים ועור הפנים. אני בוחנת את השפתיים שלה, ומה נרצה לכסות לתקן או לשמר, אפשר לטפל באי-סימטריה בשפתיים, לטשטש צלקת או נפילה קטנה של השפה, הכל קורה על ידי תכנון מוקדם ומדויק. רק אחרי שאני יודעת שהכל מותאם ללקוחה, מתחיל הטיפול באלחוש השפתיים כדי שהלקוחה תהיה נינוחה ככל הניתן.

"תחילה אני יוצרת את המראה והקו המדויק ואז אני משלימה את מילוי השפה בצורת ריחוף ליצירת פיקסלים עדינים למראה אחיד, מיד בסיום הטיפול אפשר לראות את התוצאה וליהנות ממראה השפתיים החדשות. הטיפול ממשיך לתהליך ריפוי עדין, שהוא חשוב מאוד לקבלת המראה הטבעי והאחיד שאנחנו רוצות לקבל, בשלב הזה הפיגמנט מתפזר בשפתיים ודוהה במעט לכדי מראה אחיד תוך קילוף עדין, בכך השפתיים מקבלות את התוצאה הרצויה. הטיפול מתבצע בשני מפגשים ובכך אפשר להגיע לרמת תוצאה מושלמת".

האם הטיפול בטוח?

"בשיטת עבודה ייחודית בה אני עובדת, ההליך מתבצע בצורה שטחית ועדינה ולא גורמת לצילוק, סימנים, שטפי דם או כל דבר אחר שאינו רצוי לעומת טיפולים אחרים באזור השפתיים. העבודה היא סטרילית לחלוטין ומבוצעת עם חומרי פיגמנטציה הכי איכותיים וטובים שמאושרים כמובן ע"י משרד הבריאות ובאישור ה- FDA. זה לא חודרני, לא מסוכן ומאוד נכון לכל המחפשת איכות חיים ומראה מדויק ללא מאמץ יום-יומי".

מיה משיח. יח"צ,
מיקרופיגמנטציה/יח"צ

איך בוחרים מטפלת במיקרופיגמנטציה לשפתיים?

"לפני שאתן קובעות טיפול חשוב מאוד לבדוק שאתן מתחברות לסגנון וצורת העבודה, יש כאלו שממש חורטות על השפתיים, או עושות מראה שעלול להיות גס מדיי עבורכן. לכן טיפולים לאחר ריפוי מעידים על כך. כמובן, יש לבדוק שמשתמשת בחומרים הטובים ביותר ושהמטפלת תעניק לכן מקצועיות, אכפתיות ותתאים את הטיפול אליכן ולרצונכן".

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

"מיד בסיום הטיפול אפשר ליהנות מהתוצאה. הטיפול מתבצע בשני מפגשים ובסיום כל טיפול מתחיל תהליך הריפוי הטבעי בו הפיגמנט דוהה בחמישים אחוז ולכן יש צורך בשני מפגשים, הטיפול השני מתקיים ארבעה עד שישה שבועות לאחר הטיפול הראשון, כאשר רואים איך הפיגמנט נקלט בשפה, ואיפה צריך לחזק ולתת דגשים. מבחינת העמידות הפיגמנט מחזיק בין 2-3 שנים, זה תלוי בסוג העור, בחשיפה לשמש וכו'. עמידות הטיפול הינו יתרון חשוב שכן זהו טיפול אסתטי משתלם מאוד שלא צריך לחדש ולטפח בתכיפות של כמה חודשים, לעומת טיפולי שפתיים אחרים. ניתן להמשיך בשגרה יומיומית ולהתאפר מעל אבל לרוב אין בכך צורך והלקוחות נהנות מהשינוי שמתקבל לאחר הטיפול כמו שהוא".

מהם היתרונות של שימוש בשיטה זו?

"יש חופש בחירה מלא ללקוחה ברמת הגוון והצבע. יש כאלו שמראות לי אודם שהן אוהבות או תמונה לדוגמא ואני מתאימה לפי זה. שרטוט הראשוני והדמיה הוא יתרון נוסף, בעזרתם הלקוחה יכולה לדעת איך היא תראה לפני שמתחילים את הטיפול. היתרון הבולט הוא שטיפול מיקרופיגמנטציה מחזיק לאורך שנים יחסית לטיפולים אחרים, ההחלמה היא מהירה וטבעית, חוץ מהענקת לחות לשפתיים הלקוחה לא צריכה לעשות דבר. בסופו של דבר הטיפול מעניק ללקוחה איכות חיים, ומראה מדויק ללא מאמץ".

למידע נוסף ופרטים: מיה משיח, 050-6878813 / 052-3270736.

לאינסטגרם>>

בשיתוף מיה משיח
  • עוד באותו נושא:
  • שפתיים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully