וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Coolooloo - כך תמתגו ותבדלו את האירוע שלכם

בשיתוף Coolooloo

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 12:04

קולולולו, מזל טוב, הגעתם ליום הגדול, יום החתונה וההתרגשות בעיצומה

קולולו. יח"צ,
קולולו/יח"צ

בין הצילומים המוקדמים, המפגש עם בני המשפחה והחברים בקבלת הפנים, לצד החששות של החתן שמא הוא לא ישבור את הכוס בניסיון הראשון, ישנה התקווה כי החתונה שלכם תהיה זו שידברו עליה כמיוחדת מכולן גם שנים לאחר מכן, כיצד עושים זאת?

אם תשאלו את מי שהתחתנו לפני 10 שנים ויותר, הם יגידו כי ישנם רק שני דברים חשובים, שיהיה די.ג'יי טוב ואוכל מצוין. אבל כמו בכל דבר בחיים, גם בכל הנוגע לאירועים חגיגיים הקדמה משנה את פני הדברים, והיום כדי להפוך כל אירוע למוצלח במיוחד, כזה שלא ישכח לעולם, יש צורך להוסיף עוד פלפל ועניין.

מי שהבינו את הקונספט הזה לפני כולם הם "Coolooloo" חברה למיתוג של חתונות, ימי הולדת, מסיבת רווקות, הפרשות חלה, בר/בת מצווה וכל קהל שמחפש מתנות מגניבות. הם ממש כמו יחידת קומנדו קטנה אך ממזרית, החבר'ה של "Coolooloo" מובילים את השוק וכבר העניקו שירות לאלפי לקוחות מאושרים.

קפצנו למשרדי החברה הממוקמים בראשון לציון, ושוחחנו עם איליה שוורצמן, מי שהגה את הרעיון ומשמש כבעלים של החברה למיתוג אירועים, על כך ועוד בכתבה הבאה.

Coolooloo - כדאי להכיר

התפיסה המקובלת בשוק היא שכדי להוציא לפועל אירוע מושקע ואיכותי, כזה שיטביע את חותמו על האורחים השונים, עולה הצורך להיעזר בשירות של מפיקי אירועים מקצועיים, אולם מה שלא רבים יודעים, זו העובדה כי אותם מפיקים לא היו יכולים לעשות זאת לבדם, הם נעזרים במי שיודעים לחשוב מחוץ לקופסא, ומייצרים מוצרים נלווים המשנים מקצה לקצה כל אירוע וחגיגה.

זוהי בדיוק המהות של "Coolooloo" למתג את כל אירוע בצורה ייחודית ושונה. חברת "Coolooloo" היא חברה שמייצרת את המוצרים וממתגת IN House , דבר המאפשר להם להתנהל בגמישות, ולספק את המוצרים במהירות שיא ובמחירים מעולים.

Coolooloo - סל מוצרים מגוון ומרהיב

מה שהחל כעסק ביתי קטן הפך להיות לחנות אינטרנטית גדולה, ומשרד שמכיל בתוכו שמונה חבר'ה צעירים ותוססים, ואלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

על סל המוצרים השונים ש "Coolooloo" מספקים, איליה סיפר לנו: "בכל הנוגע למיתוג של חתונה יש באפשרותנו להעמיד תפריטים מותאמים באופן אישי.
בימי הקיץ יש שני להיטים חזקים, בדמות מניפות ממותגות וכפכפים ממותגים, אלו מיועדים לקהל של נשים שמעדיפות לרקוד בלי נעלי העקב הלוחצות, ואחד המוצרים הכי נחשקים הוא הקולב המעוצב - קולב לחתונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קולולו. יח"צ,
קולולו/יח"צ

מדובר באביזר צילום שנשאר כמזכרת גם לאחר החתונה. ניתן לעצב אותו בעזרת מערכת אוטומטית, ולראות את הסקיצה של הקולב עוד לפני שמבצעים את התשלום עצמו, כך שכל זוג יכול לשלב את השמות, התאריך וכד'. ישנו מגוון רחב של צבעים, עיצובים ואייקונים שניתן לבחור מהם גם כן, ובסופו של דבר, כמובן, הוא משמש גם לתלייה של שמלת הכלה. כמו כן אנחנו מייצרים כיפות בהדפסה אישית, כוסות יין עם צריבה של שמות ותאריכים ועוד".

למדנו כי ל "Coolooloo" יש לקוחות שמלווים אותה לאורך שנים, הם שבים וחוזרים למתג דרכם את אירועי המשפחה השונים. למשל זוג שהתחתן לפני מספר שנים ומיתג את האירוע, חזר למתג את אירוע ברית המילה של הבן שלהם, וכך גם לגבי חגיגות אחרות, דבר שהופך את המפגשים החוזרים לחגיגה משמחת אחת גדולה.

מה שונה ביניכם לבין נותני שירות דומים?

איליה השיב: "בראש ובראשונה ההבנה כי כל אירוע הוא עולם ומלואו, אני יודע שזה יכול להישמע כמו עוד קלישאה שחוקה, אבל זה למעשה מה שמנחה אותנו בכל יום מחדש. אנחנו מעניקים יצירתיות ומעוף רחב ונקודתי לכל אחד בנפרד, כי לנו יש סל מוצרים רחב למיתוג האירוע במלואו, החל מהזמנות לחתונה, דרך מיתוג של שולחנות, מיתוג עמדת כניסה, שלטי כניסה, מיתוג ומתנות ממותגות למסיבת רווקות/רווקים, הפרשת חלה, מקווה, שבת חתן וכד'. כך שניתן להזמין גם מוצרים בודדים וגם לעצב קונספט שלם מסביב לאירוע החתונה המרכזי, ולכל האירועים שנלווים לאירוע עם סל מוצרים ממותגים אישית".

למדנו כי ישנם פרמטרים רבים שב "Coolooloo" לוקחים בחשבון כאשר ניגשים לפרויקט של חתונה או כל אירוע חגיגי אחר. בזמן השהות שלנו במשרדי החברה, היה מרתק לראות כיצד הם מביאים בחשבון כל כך הרבה דקויות שיכולות לעשות את ההבדל, כאשר מחפשים ליצור מכנה משותף גם עם דברים שאינם קשורים אל המוצרים שלהם באופן ישיר.

לדוגמה, העיצוב של עמדת הכניסה לאירוע, ההזמנות, התפריטים, פתקיות ההושבה, המתנות שעל השולחנות, מספרי השולחנות וכו', הכל בקונספט שמתחבר לרצון של החוגגים, וגם לאווירה העיצובית הכללית, באולם או גן האירועים בו הם חוגגים.

קולולו. יח"צ,
קולולו/יח"צ

Coolooloo - מיתוג מושלם במחיר עממי

את סל המוצרים הממותגים האטרקטיבי ש "Coolooloo"מציעים ניתן להשיג במחירים סופר נוחים. בחוכמה רבה הם ידעו גם לקרוא את המפה בתקופת הקורונה. בשעה שנותני שירות רבים נתקעו ללא עבודה בגלל הסגר והאיסור לערוך אירועים גדולים, ב "Coolooloo"חישבו מהר מאוד מסלול מחדש, והתאימו את עצמם עם מוצרים ממותגים גם בהפקות לאירועים קטנים, בסדרי גודל של 10 עד 20 אנשים. מדובר בחבילות של ארבעה פריטים מיוחדים החל מ- 150 ש"ח לחבילה לעשרה מוזמנים, וניתן להשיג אותן באותו המחיר גם בימים אלו.

במהלך השנים "Coolooloo" אף תורמת לעמותות ולאנשים פרטיים הזקוקים לעזרה, על כך איליה סיפר: "אנחנו תמיד נרגשים, שמחים לתרום ולהעניק למי שזקוק לכך, זה ממלא אותנו באושר כל פעם מחדש לדעת שדבר כזה קטן יכול להסב אושר כלכך גדול ולעלות למישהו חיוך על הפנים".

קולולו. יח"צ,
קולולו/יח"צ

Coolooloo- בקרוב הפתעות נוספות

בשנתיים האחרונות החברה השיקה את תת מותג שלה בנוגע למתנות: Brandme, אלו כוללים בין היתר גרביים ממותגות עם פרצופים, גלריית תמונות בצורות שנדבקות לקיר ועוד.

באפריל 2022 הפתעה נוספת עומדת על הפרק, כזו שתעניק לקהל הלקוחות מעטפת שלמה כמעט לכל אירוע, כאשר קופצים למים העמוקים של מיתוג למוצרי תינוקות. על פי הסקיצות הראשונות שראינו במשרדי החברה, צפו להפתעות כי יש הרבה למה לחכות!

קולולו. יח"צ,
קולולו/יח"צ

Coolooloo- יצירת קשר

לפרטים נוספים אודות המוצרים הממתוגים של "Coolooloo", חייגו עכשיו לטלפון: 054-6666826

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף Coolooloo
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully