וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שילה אתגר - אסתטיקה רפואית מתקדמת שונה וייחודית

בשיתוף ד”ר שילה אתגר

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 12:40

בעשור האחרון עולם האסתטיקה הרפואית המתקדמת הפך להיות לנחלת הכלל, נשים וגברים כאחד, המבקשים לשפר ולהצעיר את מראה הפנים, הצוואר, המחשוף וגב כף היד

ד”ר שילה אתגר. יח"צ,
ד”ר שילה אתגר/יח"צ

זאת הסיבה כי ברחבי ישראל צצו להן עשרות קליניקות חדשות ויותר בכל שנה. אולם כיצד נוכל להצביע על הקליניקה והרופאים הטובים ביותר מבין המבחר הגדול?

כדי למצוא את התשובה הטובה ביותר, מפיקים מטעם מערכת "הנבחרים" בדקו בקפידה עשרות קליניקות ברחבי המדינה, ומי שעשה את הרושם הכביר ביותר היה ד"ר שילה אתגר בעל קליניקת בוטיק בצפון הארץ.

ד"ר שילה אתגר - תפיסת עולם ראויה לציון

בחרנו לכתוב על ד"ר שילה אתגר מהסיבה הפשוטה ביותר, הוא היה הרופא היחיד מבין כל הרופאים שבדקנו, שלא מוכן לבצע כל טיפול קוסמטי. זה מה שהיה לו לומר כאשר שאלנו אותו בפגישה בקליניקה שלו, מה קורה במידה ולקוחה מסוימת מבקשת לנפח את השפתיים בחוסר פרופורציה משווע?

"זה פשוט לא יקרה, לא בקליניקה שלי, חד וחלק. אני רואה את התפקיד שלי בצורה הברורה ביותר, לנסות לשמר ולשפר את המראה הטבעי של הלקוחות עד כמה שניתן. אם אתייחס לדוגמא שהעלאתם בנוגע לשפתיים, אי אפשר להגיע מנקודה אחת לנקודה שנייה במכה אחת, אלא בתהליך מסוים. כך שאם לקוחה מבקשת שפתיים בשרניות יותר, אני אעזור לה להגיע לתוצאה המבוקשת הזו בתהליך הדרגתי, אבל עם גבול שיתאים לפנים שלה".

ד”ר שילה אתגר. יח"צ,
ד”ר שילה אתגר/יח"צ

הלקוח לא תמיד צודק!

מדוע אתה לא מוכן לבצע את כל מה שהלקוחות מבקשים, הרי ישנה אימרה מפורסמת אשר אומרת כי הלקוח תמיד צודק, האם אתה לא מפחד להפסיד לקוחות בגלל הסירוב הזה שלך?

"בין היתר אני בוגר בית ספר לאמנות, שם למדתי ציור ופיסול. את העבודה שלי בקליניקה כיום אני מחשיב בתור יצירה לכל דבר, וכמו כל אמן, גם אני רוצה להיות שלם עם היצירות שלי. לרגע אחד אני לא אהיה מוכן שלקוחה שלי תסתובב בחוץ ויהיו מי שישאלו, מי עשה לה את הטיפול הקיצוני הזה? ויצביעו עליי. זאת האמת שלי ולשמחתי רוב רובן של הלקוחות מבינות ומעריכות את התפיסה הזו שלי, ומיישרות עימי קו בנושא", הסביר ד"ר שילה.

ד”ר שילה אתגר. יח"צ,
ד”ר שילה אתגר/יח"צ

קליניקת בוטיק יוצאת דופן בנוף המקומי

הגישה הבלתי מתפשרת הזו של ד"ר אתגר שילה היא לא הדבר היחיד שמאפיין את הקליניקה שלו. לאחר שהתמחה ועבד לאורך שנים בכמה וכמה מוקדים אחרים, בין היתר במכון היוקרה UMA באירופה, ד"ר שילה בחר להביא את כל הניסיון שצבר אל קליניקת בוטיק, כאשר חרט על דגלה מספר דברים נוספים עליהם הוא סיפר: "היה חשוב לי לפתוח מקום שיכבד את הלקוחות שלו, הייעוץ ואבחון היופי נעשה אך ורק על ידי, אין לי אנשי ביניים כפי שקורה במקומות אחרים, אלא זה רק אני והמטופלים. אני לא מוכן שמישהו אחר יבצע את האבחון במקומי כי מדובר בפתח לבעיות.

"חשוב לי מאוד שיהיה תיאום ציפיות מקדים, כך שאני בוחר להכיר את המטופלים באופן אישי, על מנת ללמוד על הצרכים שלהם, ולהיות איתם בקשר ישיר, זה כולל גם מעקב צמוד בימים, בשבועות ואפילו חודשים שלאחר הטיפול. כמו כן, אני עושה שימוש בחומרים הכי טובים שקיימים בתחום, ומחזיק גם במכשור הטכנולוגי הכי מתקדם שיש. בנוסף, מנהלת המשרד מבטיחה כי לא יהיו תורים אחד על השני, אלא כולם מקבלים את מלוא תשומת הלב והזמן להם הם זקוקים, בשקט וברוגע".

כך תשמרו על פרופורציה

למדנו מד"ר אתגר שילה כי הדבר החשוב ביותר בטיפולי הרפואה האסתטית הוא להקנות אחידות במראה. אי אפשר לסבול מפנים מקומטות, כאשר צריך לעבור טיפול למרקם העור, אבל לטפל רק בשפתיים, כי אז השפתיים יראו סופר סקסיות, אבל הפנים ישארו בדיוק כפי שהן היו, כבויות לחלוטין. באותה נשימה אין היגיון לטפל בפנים ולהזניח את המחשוף, הצוואר ואת גב כף היד.

ד”ר שילה אתגר. יח"צ,
ד”ר שילה אתגר/יח"צ

ניתוחים קוסמטיים, כן או לא?

"אני לרגע אחד לא נגד ניתוחים קוסמטיים כאלה ואחרים, אבל יחד עם זה צריך לדעת כי יש גבול גם עם מתיחה או הרמת פנים, ויש גבול למה שאפשר להשיג דרך ניתוח. בנוסף, הגישה הפולשנית הזו לא מתאימה לכל אחד, וגם מי שעברו טיפול לפני 5, 10 ו 15 שנים, צריכים להמשיך ולתחזק את הפנים", הסביר ד"ר שילה.

"בעוד מי שעשה לעצמו שם גדול כתחליף לניתוחים זוהי החומצה היאלורונית, אני מעדיף לעשות שימוש בחומרים מתקדמים יותר, כאלו המשלבים בתוכם סידן, בין היתר, או לבצע טיפולים בעזרת מכשיר פלזמה מיוחד שנמצא בבעלותי בקליניקה, והוא מתמחה בריפוי של העור תוך כדי שמירה על מראה טבעי ושיפור של נתונים טבעיים".

מכשיר ייחודי נוסף שנמצא בקליניקה של ד"ר שילה, כמוהו לא מצאנו באף קליניקה אחרת באזור הצפון, הוא מכשיר למתיחת פנים על ידי גלי אולטרסאונד, ניתן ורצוי לשלב אותו ביחד עם מספר טיפולים נוספים, כיוון שהוא מעודד ייצור של קולגן בצורה טבעית ומיטבית.

ד”ר שילה אתגר. יח"צ,
ד”ר שילה אתגר/יח"צ

ד"ר שילה אתגר - יצירת קשר

לפני סיום הפגישה שאלנו את ד"ר שילה אתגר לגבי התוכניות שלו לעתיד, הוא סיפר כי למרות לחץ גדול שמקבל מהסביבה, הוא אינו שש לפתוח קליניקות באזורים נוספים ברחבי הארץ, אלא מעדיף להמשיך ולתת את ה 100% שלו בקליניקה הפרטית.

לפרטים נוספים וקביעת תור, חייגו: 04-8557708 / 050-7990390

אתר

פייסבוק

בשיתוף ד”ר שילה אתגר
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully