וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילקו נכסים: מומחי הנדל"ן של אזור השפלה

בשיתוף וילקו נכסים

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 12:00

שוק הנדל''ן רותח ונמצא בשיאו. לכן, כדי למצוא את הנכס המתאים עבורכם כדאי להיעזר בשירותיו של מתווך נדל''ן מקצועי שידאג לאינטרסים שלכם לאורך ביצוע העסקה. הזמנו לראיון את אלון וילקו, יועץ ומשווק נדל''ן ובעל סוכנות הנדל''ן ''וילקו נכסים'' המתמחים באזור השפלה

בווידיאו: אלון וילקו - וילקו נכסים/הנבחרים

ספר לנו קצת על הסוכנות שלכם ''וילקו נכסים''?

"את הסוכנות הקמתי לפני שש שנים, אחרי שעבדתי שנתיים באחת מסוכנויות התיווך המובילות בארץ. עם הזמן בניתי לי צוות של סוכנים, ויחד אנחנו עוזרים ללקוחות להגיע לדירת החלומות שלהם. ממש מתחילת המכירה של הדירה הישנה ועד לקנייה של הדירה החדשה. המטרה שלי היא שכל סוכן שמגיע לעבוד אצלי יוכל להתפרנס בכבוד, שתהיה לו דירה להשקעה קודם כל שידאג לעצמו להכנסה, ושידאג לכמה שיותר לקוחות במעבר דירה".

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום התיווך ולהקים את הסוכנות?

"כשנכנסתי לתחום הנדל"ן בהתחלה חשבתי על הכסף ועל העמלות הגדולות. אחרי הצבא עבדתי במוקד טלפוני, הצלחתי בזה מאוד, ואבא שלי ייעץ לי לעבור למכירות בתחום הנדל"ן, נכנסתי בשביל הכסף אבל מהר מאוד הבנתי שהתחום הזה עוסק דווקא בהגשמת חלומות. מגיעים אלינו לקוחות וכאשר שאנחנו עוזרים להם להגיע ליעדים שלהם, ולראות את הסיפוק שלהם, זה נותן לי את הדרייב כל יום מחדש".

אתם מתמחים במשפרי דיור, מה כולל תהליך הליווי שלכם?

"כל המעטפת 360 של כל מה שנכנס אליו לקוח שלנו שרוצה לשדרג דירה, לרוב אנחנו מתעסקים עם משפרי דיור שיש להם דירה קיימת ורוצים לעבור לדירה גדולה יותר באיזור טוב יותר. מתחילים בפגישה כדי להבין מה המחיר המקסימלי שהוא יכול לקבל על הדירה שלו, לאחר מכן בודקים את התקציב, כמה הוא צריך להוסיף? האם צריך משכנתא? אנחנו גם עוזרים בליווי מול הבנק, ולאחר מכן מחפשים דירה טובה יותר ואנחנו עוזרים לו למצוא. אנחנו יורים לכל הכיוונים מבחינת הפרסום ושיווק של הכנס, פייסבוק, יד 2, ממומן, שלטים, כמה שיותר חשיפה לנכס. אנחנו רוצים להביא קונים שהם רלוונטים ומתאימים כדי לא לשגע את בעל הנכס. לאחר מכן אנחנו עוברים לניהול של המו"מ כדי בסופו של דבר להביא לבעל הנכס את התוצאה הרצויה. לאחר מכן עוברים לשלב ב', מציאת הדירה החדשה לפני הצרכים והרצונות שלו, ניהול מו"מ, עד שהוא מקבל את המפתח".

בווידיאו: וילקו נכסים/יח"צ

מהי לדעתכם הייחודיות של הסוכנות שלכם?

"אנחנו שמים את טובת הלקוח בפרונט, יש לנו צוות סוכנים שלכל אחד מהם יש תחום אחריות כך שאף לקוח לא נופל בין הכיסאות. נוסף לזה יש לנו מאגר נתונים מאוד גדול על כל הלקוחות מכל השנים הכולל תקציבים, דירות, הכל.

אז אם מתקשר אליי בחור בשם משה לפני ארבעה חודשים ואומר שהוא מחפש דירה של ארבעה חדרים במחיר עד שני מיליון, ולפני שבוע נכנס לי נכס כזה למשרד - אז אני אדע ישר לעשות את ההתאמה הזו. דווקא בשיטה הזו הרבה דירות שנכנסות אלינו למשרד נמכרות לפעמים תוך שבוע שבועיים".

כיצד השפיעה הקורונה על שוק הנדל''ן ומחירי הדירות בישראל?

"הרבה חשבו שהקורונה הורידה את המחירים, אנשים היה להם זה להתפנות לשיפוצים או למחשבות על מעבר דירה. הקורונה צמצמה את כמות הקונים הרציניים, ולכן כמות העסקאות הייתה גדולה, היו יותר מכירות אבל רמת המחירים נשארה בערך אותו דבר, היו גם מכירות קצת מתחת לשוק".

מהם הדגשים החשובים ביותר שאתה יכול להעניק לכל מי שמעוניין במכירת ביתו?

"טיפ מאוד פרקטי למי שרוצה למכור את הנכס, יש דבר חשוב לפני שיוצאים למכירה זה נושא התמחור. יש הבדל בין בית שיכול להיות מושלם, אבל אם יהיה מתומחר מעל שווי השוק, הוא לא יקבל מספיק פניות, ויפנו אליו קונים לא רלוונטים. יש מושג בנדל"ן שנקרא דירה שרופה -זאת דירה שנמצאת הרבה זמן בשוק, והקונים שמכירים את לוחות הנדל"ן רואים את זה וחושבים שיש משהו לא טוב בדירה, יכול להיות שזה נטו תמחור לקוי.

איך לעשות תמחור נכון? יש שתי דרכים, אפשר להביא שמאי מקצועי שנותן הערכה אמיתית של השוק. אפשר גם להסתכל באתרי אינטרנט שמראים את העסקאות שהתבצעו בפועל כמו האתר של רשות המיסים, נדלן גוב, מדלן, יש הרבה פלטפורמות. פשוט רושמים את הכתובת של הנכס ומיד יוצא פלט של כל העסקאות של דירות דומות שנמכרו, וכמובן מתווך שיודע ומכיר את השוק ויכול לתת הערכה מדויקת בכמה כדאי למכור".

מחפשים למכור או לקנות נכס? משרד תיווך מקצועי כמו "וילקו נכסים" יעניק לכם את הליווי המלא כל הדרך עד לסיום העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

אתר

פייסבוק

טלפון: 050-868-8129

בשיתוף וילקו נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • נכסים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully