וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהם גבאי זר: הכירו את אמנית הקעקועים הכי ייחודית בישראל

בשיתוף שהם גבאי זר

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 11:48

אמנות הקעקועים היא כבר מזמן לא אפיזודה חולפת, אלא תרבות לכל דבר שכבר בלתי ניתן להתעלם ממנה

לאחרונה נשמעים יותר ויותר קולות האומרים כי בודדים הם המקעקעים שמעניקים ערך מוסף לקהל הלקוחות שלהם, ולכן ניתן לראות על גופם של עשרות אלפי ישראלים קעקועים זהים או דומים האחד לשני.

מי שמצליחה לשנות את הבעיה שמטרידה רבים היא שהם גבאי זר, רק בת 20, אך תוך קצת פחות משנה הפכה להיות למושא הערצה בקרב קהל גדול, כיצד היא עושה זאת? על כך בכתבה הבאה.

שהם גבאי זר. יח"צ,
איך היא הפכה להצלחה מהר כל כך? שהם גבאי זר/יח"צ

שהם גבאי זר - הדמיון שהפך לציור

שהם גבאי זר מעולם לא תכננה שיום אחד היא תהיה מקעקעת נחשקת, אך כמו תמיד לחיים יש נטייה להפתיע אותנו כל פעם מחדש.

על התגלגלות האירועים שהובילה את שהם לפתוח קליניקה לקעקועים בצפון הארץ היא סיפרה לנו: "מאז ומתמיד ניחנתי בדמיון פורה, כך שאם הייתי שומעת סיפורים, מיד הייתי מדמיינת אותם בראש שלי. תוך כדי תנועה חברים למדו על היכולת הזו שלי, יש מי שיגידו אפילו כישרון, וביקשו לספר לי על החוויות שלהם, או סתם מחשבות, כך שאני אדמיין זאת ואתן להם רעיונות לקעקועים.

יום אחד חברה טובה החליטה שהגיע הזמן לקחת את הדברים שלב אחד קדימה, והיא לא רק ביקשה שאדמיין עבורה ציור, אלא שממש אצייר אותו. הבעיה היתה שמעולם לא ציירתי קודם לכן, מקסימום הייתי משרבטת משהו פשוט להנאתי, לא מעבר, אבל אותה חברה התעקשה כי יהיה זה מספיק טוב עבורה, וכך היה.

אני מודה שהתרגשתי מאוד, אבל לאחר שאזרתי אומץ שמעתי את אשר על ליבה ודמיינתי זאת לעצמי, לקחת דף ועיפרון וציירתי לה את שעלה במוחי.

היא התלהבה מאוד, וזמן קצר לאחר מכן, קעקוע חדש פיאר את גופה, והכל פרי יצירתי, משם כבר הכל זרם בטבעיות".

שהם גבאי זר. יח"צ,
לא תכננה להפוך למקעקעת/יח"צ

שהם גבאי זר - השלב הבא בתהליך

השמועה על מי שמדמיינת סיפורים ויודעת להביא אותם לידי ביטוי גם כציורים לקעקועים עשתה את שלה, ותוך זמן קצר שהם החלה לקבל הזמנות מצד לקוחות מכל רחבי המדינה, שהתחברו לסגנון העבודה ולרעיונות שלה.

"הייתי יושבת עם אנשים שסיפרו לי את סיפור החיים שלהם וביקשו שאני אעזור להם להביע זאת בציור. זו חוויה קוסמית מבחינתי, להתייחד עם בן אדם זר, שיושב ומבקש לספר לי על תהליך שהוא עבר או עובר בחיים, ממש להוציא את שיושב על ליבו לפרטי פרטים, לכן בשלב מסוים כבר רציתי להשיג יותר, להתחיל במשימה ולסיים אותה עד הסוף, וזה אומר שאני גם אקעקע ממש את הציור שהגיע מתוך הדמיון", שהם סיפרה בהתרגשות.

שהם גבאי זר. יח"צ,
"הייתי יושבת עם אנשים שסיפרו לי את סיפור החיים שלהם וביקשו שאני אעזור להם להביע זאת בציור"/יח"צ

שהם ניגשה ללמוד את אומנות הקעקועים בסטודיו גדול בחיפה, שם למדה, עבדה והתמקצעה במשך מספר חודשים, עד שהחליטה שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית משלה, וקפצה למים העמוקים.

שהם מעידה על עצמה כשחקנית סולו, היא כזו ככל הנראה כבת למשפחה של חקלאים, וידוע שחקלאים הם "טיפוסים" שצריכים את העצמאות והשקט שלהם כאשר חורשים את השדות, וכך שהם מרגישה בדיוק בקליניקה המטופחת שלה בכפר יהושע, מקום מגוריה.

שהם גבאי זר. יח"צ,
למדה בחיפה עד שהחליטה שהגיעה הזמן לצאת לדרך עצמאית/יח"צ

האם יש סגנון קעקועים מסוים שמאפיין אותך?

"אני לא אוהבת להגדיר את עצמי מבחינת סגנון, הוא משהו אישי שלי, קווים, רישומים וציורים עדינים. קודם אני מציירת בעיפרון על סקיצה כאשר פורטת את כל הדברים שדמיינתי בראש, אני לא עושה שום דבר דיגיטלי ולא אוספת מידע מהאינטרנט כדי לקבל רעיונות, הכל 100% מקורי, ולכן אף קעקוע שאני עושה לא דומה האחד לשני.

אני מתאימה לכל אחד בנפרד את הקעקוע האישי שלו על סמך הדברים שהוא סיפר לי באופן פרטי, ותפיסת העולם שלי היא כזו שכל בן אדם הוא יחיד ומיוחד, וברגע שיש הסכמה סופית לרעיונות שלי, אני מקעקעת זאת על הגוף", שהם הסבירה.

כאמור שהם מגיעה ממשפחה של חקלאים, כאשר העסק המשפחתי הוא גידול של פרחים בנוסף למשק של כבשים, כך שאת עיקר ההשראה מעבר לסיפורים שהיא שומעת, היא שואבת מעולם הבוטניקה.
אך אם תשאלו את החברים הקרובים שלה, הם יגידו שהיא הייתה צריכה להיוולד ולחיות בתקופת ימי הביניים, כיוון שיכולה ואוהבת לשמוע מוזיקה קלאסית ומשם היא מביאה את האקסטרה יצירתיות שמאפיינת אותה.

למדנו כי כחלק מהתוכניות שלה בעתיד, שהם שוקלת לפתוח סטודיו נוסף במרכז הארץ, כך שהיא תוכל לדלג בין הצפון למרכז ולהיות נגישה לקהל רחב יותר של לקוחות.

לפני סיום שאלנו את שהם כמה קעקועים יש לה, היא העניקה לנו תשובה גאונית: "נכון להיום יש לי שישה קעקועים ובקרוב מאוד יהיה גם השביעי. הפעם יהיה זה קעקוע קליל, כי מתחשק לי לשבור עוד כמה מוסכמות, לכן החלטתי שאני מקעקעת את החיה לאמה ויהיה לה כובע של הכובען המטורף, וכאשר ישאלו אותי מדוע עשיתי את הכובע, אני אוכל להגיד עם חיוך גדול על הפנים, למה? כובע".

שהם גבאי זר. יח"צ,
מה התוכניות הלאה?/יח"צ

שהם גבאי זר - יצירת קשר

אם גם אתם מעוניינים להתחדש בקעקוע אחר לחלוטין, סיפור חיים, רגש או אפילו כאב שאתם מבקשים להנציח, שהם גבאי זר היא בדיוק המקעקעת שאתם צריכים.

היכולת של שהם להביא לידי ביטוי בציור וקעקוע את המחשבות העמוקות של בני אדם היא בלתי רגילה, כך תבטיחו לעצמכם מזכרת שלא תהיה שייכת לאף אחד אחר מלבדכם.

לפרטים נוספים חייגו: 050-6999465

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף שהם גבאי זר
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully