וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל כהן שינה את חייו. עכשיו הוא משנה חיים של אחרים

בשיתוף גיל כהן, מטפל NLP

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 11:24

בגיל 38 החליט היזם ואיש ההייטק לעזוב הכל בעקבות משבר. הוא גילה את שיטת ה-NLP, התאהב והפך למטפל בעצמו: "אני דוגמה חיה לכך שאפשר לפתור בעיות", הוא אומר. צפו בראיון עמו

בווידיאו: גיל כהן, מטפל NLP/הנבחרים

בגיל 38 החליט היזם ואיש ההייטק גיל כהן לטפל בבעיות שליוו אותו מילדות בעזרת שיטת NLP. אחרי שגילה את השיטה והתאהב בה, הוא החליט לעזוב הכל ולהפוך למטפל בעצמו: "לרגע לא חשבתי להיות מטפל, אבל הגיע רגע של קריסה ומשבר והכל השתנה. היה לי קול פנימי של כישלון וניסיתי שוב ושוב לבד, עד שהבנתי שצריך עזרה וכדאי לנסות משהו אחר".

בעזרת אשתו, נרשם גיל לסדנה: "הייתי סקפטי לגמרי ולא רציתי לדבר מול אנשים. רק להסתתר ולהוריד את הראש, בזמן שהכל קורס סביבי".

מה המסר שלך לאלו שלא מאמינים שהם יכולים לפתור את הבעיות שלהם?

"אני דוגמה חיה לזה שאפשר. ישבתי בסדנה ההיא יומיים וראיתי קבוצת אנשים בכל הגילאים וכולנו חווינו שינוי מהיר בזמן קצר. אז הלכתי ללמוד והבנתי את בסיס הסדנאות האלו".

גיל כהן - NLP. יח"צ,
אפשר לפתור בעיות/יח"צ

מה זה NLP?

"שיטה שמאפשרת שליטה על מי שאנחנו ומה שאנחנו לא מודעים אליו, מה שמנהל אותנו. אפשר לשנות רגש, לא לפחד בגלל דברים שאנחנו בכלל לא מבינים. כל החיים משתנים בבת אחת. במקום להילחם, משנים תודעה".

הקורונה הביאה לא מעט בעיות שקשורות לילדים שיושבים בבית. מה אפשר לעשות בעניין הזה?

"הקורונה הקצינה משהו שידענו גם קודם, שדברים שחווינו פעם בגיל מבוגר יותר, הילדים חשופים אליו היום. הם יודעים הכל בלחיצת כפתור. זה מוביל לילדים שיש להם חרדות שפעם אפיינו מבוגרים ובגלל הקורונה הם גם נשארים בבית, בלי החברים. אז הם מוציאים את זה על התמכרויות וזה מרוקן אותם וגורם להם להרגיש רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גיל כהן - NLP. יח"צ,
מה עושים עם הילדים בקורונה?/יח"צ

ספר על הקליניקות שלך

"אני עובד בשתי קליניקות עם אשתי. אחת מהן, בגדרה, יותר מונגשת לילדים, שמביאים את עצמם לידי ביטוי דרך עשייה. הקליניקה בנס ציונה, המקורית שפתחנו, מותאמת לבוגרים".

טלפון: 054-8001321

גיל כהן - NLP. יח"צ,
מחזיק בקליניקות מותאמות לבוגרים וצעירים/יח"צ
בשיתוף גיל כהן, מטפל NLP
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully