וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם גטניו - המאמן האישי של כדורגלני העתיד של ישראל

בשיתוף רותם גטניו

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 11:07

כל אבא חולם שהילד שלו יהפוך לכדורגלן, אבל זה כמובן לא פשוט ומצריך הדרכה צמודה. זה בדיוק מה שרותם גטניו מספק לכם, כדי שהסיכויים ישתפרו והילדים ייהנו מהדרך

סביר להניח כי אם תשאלו כל אבא צעיר מהו החלום הגדול ביותר שלו, התשובה שתחזור על עצמה שוב ושוב תהיה כי הילדים שלו יהיו שחקני כדורגל מקצוענים, אך עם כל הכבוד לחלום, רק הטובים ביותר מצליחים לעשות זאת.

מילת המפתח היא הטובים ולאו דווקא המוכשרים, כי הכישרון מעניק רק את הבסיס להצלחה, אולם עבודה קשה ובעיקר התמדה עושים את ההבדל בין מי שמנסים ופורשים לאורך הדרך, לבין מי שמבצעים את קפיצת המדרגה ובונים לעצמם קריירה מצליחה.

כדי לשפר את הסיכויים של שחקני הכדורגל הצעירים להגיע אל קבוצת הבוגרים ולעשות קריירה מכובדת, כיום אי אפשר להסתמך רק על כמות האימונים של קבוצות הילדים, נערים ונוער, שם הכדורגלנים הצעירים מתאמנים בין שלוש לחמש פעמים בשבוע, אימונים קבוצתיים הנמשכים סביב שעה וחצי בסך הכל.

לכן בשנים האחרונות כדורגלנים צעירים רבים החלו להיעזר במאמן אישי, שמאמן אותם מחוץ לשעות האימון הרגילות.

רותם גטניו. יח"צ,
רותם גטניו/יח"צ

רותם גטניו - מאמן את הדורות הצעירים

אנחנו בחרנו לשוחח עם רותם גטניו, בן 24, כיוון שהוא עשה לעצמו שם של אחד המאמנים האישיים המובילים ביותר בישראל.

נכון להיום רותם מאמן להצלחה למעלה מ 100 כדורגלנים צעירים ברחבי הארץ, בזכות גישה חדשנית של אימונים מגוונים ותפיסת עולם שכוללת בתוכה הרבה מעבר לביצועים שעל הדשא: "דווקא בדור הזה שכולו נע סביב טכנולוגיה, חשוב לי לבנות יחס אישי ולעזור לכל שחקן להשתפר, כי את הטיפוח הזה לי לא היה כאשר גדלתי במגרש הכדורגל.

השחקנים נמצאים איתי בקשר אישי מעבר לאימונים, הם מדברים איתי בכל יום ומתייעצים גם בנושאים שלא קשורים לכדורגל, ואני מלווה אותם במשך השנה כאשר גם נוסע למשחקים שלהם, ממש כמו חבר טוב וקרוב.

אני חושב שיש משמעות גדולה לקשר האישי שנבנה, בכל זאת מדובר בגילאים שיש סביבם המון דברים מסביב שיכולים להשפיע על היכולת המקצועית, ואני שם לתת להם גיבוי, הכוונה, ולא פעם אני משמש עבורם כמשענת.

בסופו של יום, כשאני רואה את החיוך של הילד בסוף האימון, כאשר האבות שלהם שולחים לי הודעות של תודה לטלפון, אני יודע שאת שלי אני עשיתי כמו שצריך, בפן המקצועי, המנטלי והרגשי", רותם סיפר.

על הסיבה בגינה בחר תוך כדי הקריירה המקצוענית שלו לפנות גם אל עבר עולם האימון רותם סיפר: "מהר מאוד הבנתי כי צריך לחשוב על היום שאחרי ש'תולים את הנעליים'. לכן כבר בגיל 16 התחלתי לאמן, הייתי העוזר של מני כהן במרכז ירמיהו קהילתי חולון, ומלאכת האימון פשוט שאבה אותי פנימה.

מדובר בעולם אחר מאשר רק להיות שחקן פעיל, לכן בהמשך הדרך עשיתי קורס מאמנים בשלוחה של וינגייט, ובעתיד אני מתכנן ללמוד ולעבור הכשרות נוספות, בארץ ובעולם".

הטיפים החשובים לכישרונות צעירים

כאמור נכון להיום תחת רותם מתאמנים למעלה מ-100 שחקנים, חבר'ה צעירים בגילאי נערים, נוער ובוגרים, בנים ובנות.

העובדה שרותם שחקן פעיל דווקא בליגה נמוכה עוזרת לו לחדד את הדקויות שעושות את ההבדל, ועל חלק מהן הוא סיפר: "הטיפ שאני מעניק לכל שחקן צעיר שמגיע אליי ובכלל הוא להתמיד, לעבוד קשה ולהתמיד. אלו הם אבני היסוד להצלחה, וזה נכון לגבי השחקנים הכי גדולים בעולם, וגם אם ברגע נתון לא משחקים בהרכב או היכולת לא מדהימה, לא להוריד את הראש, אלא לחזור לעשות את הפעולות הפשוטות, לצבור את הביטחון ולהמשיך קדימה.

אין חלופה לעבודה קשה והתמדה, וזה כולל את הפעולות הקטנות כמו לעצור כדור מהאוויר, למסור בנגיעה בשתי רגליים, טכניקה בסיסית שיש לה השפעה עצומה תוך כדי משחק מהיר. להתמיד לעבוד קשה, לא לחפף בפינות כי אז אתה מרמה רק את עצמך, לא אף אחד אחר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

רותם גטניו - התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן

בזכות הרזומה והשם הטוב שצבר לעצמו, מחלוקות נוער של קבוצות בכירות, וסוכני שחקנים ידועים ביקשו לשתף פעולה עם רותם, בין היתר מדובר בעוז חביב ואבי זהבי.

את האימונים רותם מעביר במגרשי כדורגל שונים, החל מהשעה 6 בבוקר ועד השעות המאוחרות בערב. על חלק מהכישרונות עמם הוא עובד רותם סיפר:

רותם גטניו. יח"צ,
רותם ורון/יח"צ

"רון ערביד, הוא רק בן 5 וחצי וכבר משחק באקדמיה של מכבי תל אביב, לדעתי מדובר בכישרון של אחד לדור ואני לא מגזים. הוא ילד שנולד עם כדור ברגל, וכל מה שצריך לעשות זה לטפח אותו ולחבק, כי בסופו של יום הוא עדיין ילד, אני בטוח כי בעוד מספר שנים כולם ישמעו עליו".

רותם גטניו. יח"צ,
רותם ועילי/יח"צ

"עילי שמשון, הוא משחק בקבוצת נערים א' במועדון הכדורגל מ.ס אשדוד, והוא מנוהל על ידי הסוכנים אבי ועוז חביב. עילי יכול לשחק גם כבלם וגם כחלוץ, זה אומר המון על היכולות שלו, בנוסף לזה שהוא חזק ומהיר מאוד. הוא שיחק בשתי העמדות הללו בגמר הגביע בעונה שעבר בטורניר של קבוצות נערים ב', גמר שבו הקבוצה שלו זכתה, אני מאמין כי בהמשך הדרך הוא ימצא את עצמו משחק גם בקבוצה הבוגרת של אשדוד".

רותם גטניו. יח"צ,
רותם ונגה/יח"צ

נגה גולדנברג משחקת בקבוצת הבנות של מכבי נתניה, היא בת 14 והיא בין השחקניות הכי מוכשרות שראיתי בשנים האחרונות.

רותם גטניו. יח"צ,
רותם ומוסא/יח"צ

"מוסא מוסראתי, שנתון 2010, שחקן חזק, מהיר וחכם. מאימון לאימון אני רואה כיצד הוא מתקדם בקצב מטורף ממש, וזה המון בזכות ההשקעה והרצון שלו, אלו מדהימים אותי".

רותם גטניו - תוכניות לעתיד

"ישנו מאמן מוכר ומוערך מאוד מטורקיה, מוחמד עלי היידרפור שמו, בין היתר הוא אימן באופן אישי שחקנים מברצלונה, נוצר בינינו קשר אישי ובקרוב מאוד נצא לדרך ונשתף פעולה בכל הנוגע לשחקנים בארץ ובעולם", רותם סיפר.

רותם גטניו - יצירת קשר

אם גם אתם רוצים לשפר את הסיכוי של הילד שלכם לעשות דריסת רגל רצינית בעולם הכדורגל, רותם גטניו הוא מאמן כדורגל צעיר, מוכשר, יצירתי ויסודי.

לפרטים נוספים חייגו: 053-520-4544

פייסבוק

אינסטגרם

טיקטוק

בשיתוף רותם גטניו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully