וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש בעיר ושמו "וואצ'-אפ": כל מה שקורה באילת

בשיתוף וואצ'-אפ

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 14:41

וואצ'-אפ הוא עיתון אילתי חדש וחינמי, שיעשה לכם סדר בכל חדשות העיר, ידאג שלא תפספסו שום אירוע, וישאיר אתכם בעניינים של כל מה שקורה בעיר הכי חמה בארץ

וואצ'-אפ - אילת. יח"צ,
וואצ'-אפ - אילת/יח"צ

וואצ' אפ הוא עיתון חינמי, רענן וחדש שנחת הקיץ באילת, והוא מכיל את כל האינפורמציה החשובה שכל תושב בעיר צריך. העיתון מודפס מעל ל-12 אלף עותקים, מחולק ומדוור בדיוור ישיר לכל תיבות הדואר הפרטיות ולכל העסקים בעיר וביניהם מלונות, מסעדות ומכולות.

מי מאיתנו שמעדיף את פלאי הטכנולוגיה, יכול ליהנות ממהדורה דיגיטלית, צבעונית ומודרנית גם באתר הבית, ברשתות החברתיות ובווטסאפ. העיתון הושק רשמית בחודש יולי האחרון עם צאת המהדורה הראשונה, ובכל שבוע יוצא לאוויר עיתון חדש.

וואצ'-אפ - אילת. יח"צ,
וואצ'-אפ - אילת/יח"צ

כל מה שקורה באילת במקום אחד

וואצ'-אפ מאגד במקום אחד את כל מה שקורה באילת, בגזרת האקטואליה, החברה, העסקים והתרבות.

בעיתון אפשר להתעדכן בכל האטרקציות החמות והאירועים החשובים שקורים בעיר ושאסור לפספס, לצד מבזקי חדשות מהעיר בתחומי אקטואליה, תרבות, חינוך, תיירות ועוד. מגזין סוף שבוע המורחב של העיתון, כולל כתבות מגזין מגוונות בנושאי אופנה, תרבות, ראיונות בלעדיים ופרויקטים מיוחדים.

בין המדורים הקבועים של העיתון, בולט מדור תרבות ואמנות, שנותן במה לאומנים צעירים תושבי העיר, רגע לפני הפריצה או בעיצומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וואצ'-אפ - אילת. יח"צ,
וואצ'-אפ - אילת/יח"צ

Watch up - המנוע החברתי החדש של העיר אילת

וואצ'-אפ שם דגש על הקשר בין החברה לכלכלה ולמסחר, וכך נולד מדור "סיבוב בעיר" - מדור שבועי המפרגן ומסקר עסקים מצליחים ומעניינים שנמצאים ברחבי העיר.

אוריאל מזרחי, איש עסקים ויזם הוא הבעלים והמוציא לאור של העיתון החדש. מזרחי החליט להוציא עיתון שיניע את גלגלי החופש והמידע, ויהווה מנוע חברתי וכלכלי באילת. לשם שיתוף פעולה כלכלי פורה בין הצרכנים למפרסמים, העיתון מציע חבילות פרסום מוזלות ואטרקטיביות לתושבים ולבעלי העסקים השונים.

וואצ'-אפ הוא עיתון מהדור החדש, הוא חינמי והוא נגיש לכל אחד ואחד בפלטפורמה המועדפת והנוחה לו - בדפוס, בדיגיטל, ברשתות ועוד.

הנהלת העיתון בונה בימים אלה מאגר נתונים של לקוחות תושבי העיר, ומבטיחה להשיק בקרוב תוכנית ייחודית של דיוור אישי של העיתון לווטסאפ - כלומר המנויים יקבלו את המהדורה הדיגיטלית ישירות לטלפון שלהם.

ועד אז, הנה כל מה שקורה באילת במקום אחד: https://watchup-news.co.il/

בשיתוף וואצ'-אפ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully