וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקים להעצמה אישית? אתם צריכים מגדלור

בשיתוף עופרה דמרי - מגדלור להעצמה אישית

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 10:01

עופרה דמרי הייתה אחות במשך שנים ארוכות, עד שעשתה הסבה וכיום היא מלמדת נומרולוגיה ו-NLP, מתפעלת בלוג מצליח וכותבת ספרים. צפו בראיון עמה ותגלו את הדרך להתחיל לחזק את עצמכם

בווידיאו: עופרה דמרי, מגדלור להעצמה אישית/הנבחרים

החיים המורכבים מציבים בפנינו אתגרים רבים והתמודדויות לא קלות. עופרה דמרי, ממגדלור להעצמה אישית, מומחית בייעוץ וטיפול בגוף ובנפש, הגיעה לאולפן כדי להסביר איך אפשר להתגבר על המחסומים בחיינו.

עופרה עבדה כאחות במשך עשרות שנים, אז למה שינתה מסלול? "פרשתי בגלל בעיית בריאות ופתחתי את מגדלור להעצמה אישית, שהיא מכללה שמלמדת NLP ונומרולוגיה".

איזה טיפולים ואימונים את מעניקה?

"מגיעים אליי לפגישות ייעוץ נומרולוגי, טיפולי NLP, פגישות ייעוץ כלליות וכאלה שנרשמים ללימודים. יש לי כלים של נומרולוגיה, אסטרולוגיה ועוד".

עופרה דמרי - מגדלור. יח"צ,
טיפולים ואימונים מכל הסוגים/יח"צ

מה היתרונות של השימוש ב-NLP, שיטה שהפכה לפופולרית בשנים האחרונות?

"השיטה עובדת על התת-מודע שלנו. לשיטה הזו יש כלים, תהליכים וטכניקות שמאפשרים לכל אדם לבצע שינויים שנשארים לאורך זמן. אני מטפלת בטראומות ככה למשל. מישהו מגיע אליי, מספר לי עליו וחושף הכל. אנחנו יוצאים יחד לטיול בזמן, כדי לראות מאיפה הכל התחיל. זה כלי מאוד חשוב, בשם הצטרפות בהובלה - מזהים את האדם ולומדים איך לדבר איתו. הטיפול יכול להסתיים תוך טיפול אחד ועד ל-15 טיפולים וזה מאוד עוזר. אני הגעתי ל-NLP כדי להפסיק לעשן וזה עבד מצוין והיום אני עוזרת לאחרים".

יש לך בלוג מצליח בשם מגדלור. מה אפשר למצוא בו?

"כל מה שאני עוסקת בו, שזה עולם מרתק בעיניי, קישור לעולם החדש, רוחניות, נומרולוגיה, אסטרולוגיה. התחזיות שלי מאוד מורכבות. יש קהל גדול שעוקב אחריי ואנשים מוצאים שם תשובות לשאלות. אני גם כותבת ספר לימוד כרגע, בו יש דרכים לפתור בעיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עופרה דמרי - מגדלור. יח"צ,
בלוג משגשג, ספרים ועוד/יח"צ

מה החזון שלך?

"אני רואה את עצמי עושה גשר על כל העולם הרוחני. יש בו כל מיני סוגים ואני רוצה שהכל ייכנס תחת קורת גג אחת ויווצר שיתוף בינלאומי. יהיה מרכז אחד וממנו ייצא הכל כדי שאנשים ימצאו בית לשאלות שלהם".

אתר

טלפון: 0502919515

עופרה דמרי - מגדלור. יח"צ,
החזון: מרכז עולמי ממנו ייצאו כולם/יח"צ
בשיתוף עופרה דמרי - מגדלור להעצמה אישית
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully